Door blijven zettenquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Doe mijn best maar de rest is zo veel beter
Goede tipsquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Door blijven zetten![]()
Mijn FPS games gaan altijd in etappes:
- Spel wordt gereleased, ik zuig.
- Ik speel het spel een paar maanden en begin in het in de vingers te krijgen
- Paar maanden later dacht ik dat ik 'goed' was maar het blijkt dat andere mensen veel beter zijn
- Nog een tijdje later begin ik eindelijk echt comfortabel en 'goed' te worden.
Battlefield 4 heb ik helemaal kapot gespeeld maar ik vermoed pas dat ik rond level 100 mezelf bij de echt betere spelers durfde te scharen. Ondanks dat er natuurlijk altijd (jongere) personen aanwezig zullen zijn die snellere reflexen hebben en/of simpelweg meer tijd om te oefenen.
Sinds Overwatch heb ik trouwens geen battlefield meer gespeeld dus ik vrees dat als ik nu opeens terug zou komen dat ik ook alle hoeken van de levels te zien krijg
Dat is ook heel erg een kwestie van wennen hoor, had ik eerst ook problemen mee. NV heeft inderdaad voordelen wat dat betreft maar ik merkte dat toen ik wat beter werd ik toch de snellere niet-NV scopes prefereerde. Te meer omdat ik voornamelijk op servers speelde waar ze heel goed om wisten te gaan met smokes en flares waardoor je keihard gefucked wordt met NV.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:25 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nu op de PC heb ik al wel wat sneller kills maar blijft wel extreem moeilijk nog. Hoop snel de nightvision te krijgen die ik op de PS4 al wel had. Dan kan ik in ieder geval zien waar de enemy zit
Yes, ga het proberen. Thanks!quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is ook heel erg een kwestie van wennen hoor, had ik eerst ook problemen mee. NV heeft inderdaad voordelen wat dat betreft maar ik merkte dat toen ik wat beter werd ik toch de snellere niet-NV scopes prefereerde. Te meer omdat ik voornamelijk op servers speelde waar ze heel goed om wisten te gaan met smokes en flares waardoor je keihard gefucked wordt met NV.
Voornaamste tip die ik je kan meegeven is de levels en spawnpoints leren kennen en weten hoe je je daar het snelst en effectiefst doorheen beweegt. Als je heel veel speelt hoef je daar op een gegeven moment niet meer over na te denken en ik ben ervan overtuigd dat dat meer invloed gaat hebben op de hoeveelheid kills die je maakt dan pinpoint-accuracy met het aimen.
Maar succes iig
EA had gisterenavond problemen met zijn servers. Misschien nog een effect daarvan?quote:Op zondag 17 juli 2016 09:51 schreef Verbal het volgende:
Grote problemen om het spel in te komen. Vanaf Battlelog blijft hij hangen op 'joining server'.
Spel al gerepareerd, gezocht op Google. Meerdere mensen met dit probleem maar geen oplossing.
Anyone?
V.
Dat is wel raar dan. Heb zelf ook Kaspersky en ik heb er geen problemen mee. Daarnet even geprobeerd en ik kwam zonder problemen op een server.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:04 schreef Verbal het volgende:
Neuh, had het eergisteren ook al, dacht: kom laat ik het nog eens proberen.
Lijkt Kaspersky te zijn (gek, nooit eerder gezeik), want toen ik die uitzette kwam ik wel de game in.
Gekke is dat Origin, Battlelog, Mozilla (want Battlelog) én Battlefield allemaal geen enkele restrictie hebben in Kaspersky
V.
Nopequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:26 schreef inslagenreuring het volgende:
China rising DLC gratis. Just saying
PS4 is meestal een dag later.quote:
Ik speel op de PCquote:
We hebben net gewonnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:12 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Is er hier iemand die mij de kunst van het winnen van een potje Conquest (Large) kan leren?
PC vanaf vandaagquote:
RPG-7, twee goede hits op de achterkant kan een tank al uitschakelen of in ieder geval disablen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:36 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Hoe ziet jullie 'anti-tank' uitrusting eruit?
Hebben jullie tips wat het uitschakelen van deze voertuigen betreft?
C4quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:36 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Goed gevoel altijd als je er onopgemerkt heen weet te sluipen, zeker als ze met z'n tweeën zijn.quote:
Of als het lukt om ze te pakken met een C4-quadquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Goed gevoel altijd als je er onopgemerkt heen weet te sluipen, zeker als ze met z'n tweeën zijn.
Met BF3 was het helemaal kassa als ze met z'n drieën in een tank zaten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Goed gevoel altijd als je er onopgemerkt heen weet te sluipen, zeker als ze met z'n tweeën zijn.
In BF3 zag je soms de ene na de andere C4 quad voorbij komenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Of als het lukt om ze te pakken met een C4-quadVooral als het van die gasten zijn die 50 - 0 gaan in een tank en je ze toch een keer te pakken weet te krijgen.
Mijn anti tank uitrusting is de recon class met de spec-ops field upgrade. Tier 2 zorgt voor 6! Draagbare C4 explosieven. Heel makkelijk vanuit een gebouw op een tank te gooien of als shit fubar gaat en hectisch wordt een yolo run voor het team.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:36 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Lekker naar een attack boat zwemmen en C4'en is ook vrij lekkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Op de map Siege of Shanghai kun je in de parkeergarage mooi M2 slam mijnen op de pilaren plakken, die vallen daar niet op en mensen in tanks verwachten het niet
Voor de zekerheid een RPG-7 mee en knallen maar
Ook handig tegen boten, als je die mijnen onder bruggen plakt of in ondiep water gooit
Te hoge ping? Of gewoon kinderachtige admins die er niet tegen kunnen als je ze killt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:25 schreef cherrycoke het volgende:
krijg op meerdere servers "you where kicked from the game" waarom dan
ik denk het laatste. ik blijf op europese servers dus bing komt niet hoger dan 40quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Te hoge ping? Of gewoon kinderachtige admins die er niet tegen kunnen als je ze killt.
wellicht kunnen ze er niet tegen als ik hun heli naar beneden haal met een F35quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Te hoge ping? Of gewoon kinderachtige admins die er niet tegen kunnen als je ze killt.
Dat zal het zijn ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wellicht kunnen ze er niet tegen als ik hun heli naar beneden haal met een F35
Gisteren gedaan met als gevolg dat ik werkelijk waar niets raak nu.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:18 schreef Gezicht het volgende:
Ik sta op het punt om een terrasje op te zoeken, anders had ik graag meegespeeld.
Aggressief met een snel reloadende rifle als de scout of de fy-js, gol met medium range sights als de Jgm. Met een radio beacon die je geniepig verstopt, C4, spec ops field upgrade en een effectief cqb sidearm als de 93r, G18 of de shorty. Het liefst een handgun met suppressor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:43 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Af en toe hoor ik 'geklaag' over de recon/sniper die ver weg verstopt zit en haast niets toevoegt aan het team.
Waarschijnlijk is de kritiek terecht, dus vraag ik me af hoe de recon het 'beste' gebruikt kan worden; ideeën?
Shotty met slugs, scope en C4 en spawns strategisch parkeren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Aggressief met een snel reloadende rifle als de scout of de fy-js, gol met medium range sights als de Jgm. Met een radio beacon die je geniepig verstopt, C4, spec ops field upgrade en een effectief cqb sidearm als de 93r, G18 of de shorty. Het liefst een handgun met suppressor.
Nope, gewoon negeren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:43 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Af en toe hoor ik 'geklaag' over de recon/sniper die ver weg verstopt zit en haast niets toevoegt aan het team.
Waarschijnlijk is de kritiek terecht, dus vraag ik me af hoe de recon het 'beste' gebruikt kan worden; ideeën?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |