Nee niet je squad maar gewoon een lege buggyquote:Op zondag 3 april 2016 12:34 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je regelmatig engineer speelt unlock je 'm sowieso vrij gemakkelijk, zeker als je een tijdje repairs doet in een boot of helikopter. Lijkt me ook vermakelijker dan een tijdlang je eigen quad repararen en beschadigenAls je PDWs trouwens goed vind moet je ook ff voor de SR2 gaan. Uit m'n hoofd moet je daar 20 boten voor slopen, in totaal (hoeft dus niet in dezelfde ronde, zoals bij sommige andere assignments).
Mij boeit het ook geen kut, maar gewoon wat de neukquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:56 schreef ems. het volgende:
XP interesseert me niets. Gaat me alleen maar om de headdies
4xp weekend met 200% boostquote:Op zondag 17 april 2016 14:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben er nog lang niet en het boeit me ook stiekem geen kont. Alleen is het wel een mooie gelegenheid om de onzin van zo'n systeem te onderstrepen met 2x xp boosts
Absurd. Ik vertel het je.quote:
Het wordt zo langzaam ook wel tijd voor BF5, en dan niet weer zo'n flop a la Hardline s.v.p.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:
Lvl 140 moet je er wel 500 a 600 uur in hebben zitten en niet iedereen heeft die luxe. Merk wel dat het steeds doder wordt op de server browser. Jammer want geniet nog erg van deze game.
Natuurlijk maar die komt pas eind dit jaar/begin volgend jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het wordt zo langzaam ook wel tijd voor BF5, en dan niet weer zo'n flop a la Hardline s.v.p.
Of je moet veel geluk hebben en flink hebben kunnen spelen tijdens de xp boosts. Ik heb zelf flink wat uur in BF4 zitten maar de XP weekenden (en ook de laatste 400%) heb ik vrijwel allemaal gemist. Daarom ben ik nu nog steeds geen 140 terwijl er mensen zijn die veel minder spelen en het wel hebben gehaald.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:
Lvl 140 moet je er wel 500 a 600 uur in hebben zitten en niet iedereen heeft die luxe.
Daar merk ik persoonlijk eigenlijk niets van? Ik gebruik eigenlijk alleen history als browser zodat je makkelijk een overzicht hebt van actieve servers waar je (onlangs nog) op gespeeld hebt.quote:Merk wel dat het steeds doder wordt op de server browser. Jammer want geniet nog erg van deze game.
Ben zelf rank 123 ofzo maar heb nog nooit een boost gebruiktquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Of je moet veel geluk hebben en flink hebben kunnen spelen tijdens de xp boosts. Ik heb zelf flink wat uur in BF4 zitten maar de XP weekenden (en ook de laatste 400%) heb ik vrijwel allemaal gemist. Daarom ben ik nu nog steeds geen 140 terwijl er mensen zijn die veel minder spelen en het wel hebben gehaald.
Maakt me verder niet zoveel uit want ik geef niets om die rank en je krijgt er ook niets voorDesalniettemin hoef ik nog maar een half leveltje 139 dus dat ga ik de komende week wel ergens automatisch halen.
[..]
Daar merk ik persoonlijk eigenlijk niets van? Ik gebruik eigenlijk alleen history als browser zodat je makkelijk een overzicht hebt van actieve servers waar je (onlangs nog) op gespeeld hebt.
Ikzelf heb iig nooit problemen om volle servers te vinden.
Vanilla blijft altijd het langst populair, helaas. Persoonlijk heb ik behalve bij locker en zavod een beetje mijn buik ervan vol.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is ook niet echt dat er geen servers zijn. Heb ook bepaalde Silk road 24/7 servers die zaten rond deze tijd knettervol en nu 25/64 ofzo. Maps als caspian border cq latge oid zijn er gewoon niet? Speel daardoor veel vanille maps. Die worden genoeg aangeboden ja
Dat is het juist. Ik vond bijvoorbeeld Silk Road een hele goede map. Veel beter dan pakweg hainan of Siege die matig gebalanceerd zijn voor mijn gevoel. Het is dan jammer dat je dan met 30 a 40 man speelt ipv de volle 64.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Vanilla blijft altijd het langst populair, helaas. Persoonlijk heb ik behalve bij locker en zavod een beetje mijn buik ervan vol.
Maar ik moet ook toegeven dat ik de laatste tijd voornamelijk mijn lol haal uit specifiek de close quarters maps zoals locker en metro, of juist grote maps waar een tof infantry-gedeelte in zit. En met name locker en metro hebben nooit problemen om volle servers te trekken, lijkt het.
Het verschil is de beeldverversingen per secondequote:Op vrijdag 22 april 2016 16:00 schreef FireFox1 het volgende:
Kan iemand mij het verschil tusen 30 en 60 Hz uitleggen?
Ik merk ook geen verschil met mijn Radeon HD7870quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het verschil is 30 fpseerlijk gezegd zie ik weinig verschil hoor. Maar er zijn veel van die videogeilneven die het zogenaamd wel zien.
HZ geeft de refresh rates aan.
30x per seconde bewegingsgegevens van en naar de server vs 60x per seconde. Heeft geen kut met je refreshrate of frames per seconde te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:00 schreef FireFox1 het volgende:
Kan iemand mij het verschil tusen 30 en 60 Hz uitleggen?
Ieder duidelijk z'n meug want ik vind Silk Road zo ongeveer de kutste map om op te spelenquote:Op vrijdag 22 april 2016 14:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is het juist. Ik vond bijvoorbeeld Silk Road een hele goede map. Veel beter dan pakweg hainan of Siege die matig gebalanceerd zijn voor mijn gevoel. Het is dan jammer dat je dan met 30 a 40 man speelt ipv de volle 64.
Ik vrees het ook van niet. Zonde wel. Als iemand die meteen premium koopt aan het begin van de game zou ik het ook toejuichen als na verloop van tijd premium gewoon gratis wordt.quote:Locker en Metro zijn soms nog behoorlijke wachtrijen ja. Net als Golmud die ik ook nog steeds wel kan waarderen. Misschien een idee om premium weg te gaan geven, dat zou wel een behoorlijke spike geven denk ik in dat soort maps. Helaas zullen ze daar wel niet aan beginnen.
Gratis prenium zou het spel een enorme boost geven denk ik. Zelf zou ik het ook weinig uitmaken. Gaat om je eigen plezier en niet om die 30 ballen die je toch al kwijt bentquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Ieder duidelijk z'n meug want ik vind Silk Road zo ongeveer de kutste map om op te spelen
[..]
Ik vrees het ook van niet. Zonde wel. Als iemand die meteen premium koopt aan het begin van de game zou ik het ook toejuichen als na verloop van tijd premium gewoon gratis wordt.
Aangenomen dat hij dat bedoeltquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
30x per seconde bewegingsgegevens van en naar de server vs 60x per seconde. Heeft geen kut met je refreshrate of frames per seconde te maken.
Sinds de laatste update staat er steeds de tickrate vermeld, wat 30, 60 en 120Hz kan zijn. Dus de rest is onzin.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Aangenomen dat hij dat bedoelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |