Truffels zijn daarentegen gewoon legaal. Tevens geniaalquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:03 schreef xpompompomx het volgende:
En dit is dan de man onder wie het paddoverbod per se moest worden doorgevoerd!____________!
Typisch hypocriet christelijk gedrag.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Misbruik van de gastvrijheid, misbruik van diplomatieke status, aanzetten van ambassadepersoneel tot het plegen van strafbare feiten, misbruik van het rode kruis. Stoer hoor, stiekemerd.
Nu alleen zijn opvolger Rutte even ter verantwoording roepen in de kamer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Misbruik van de gastvrijheid, misbruik van diplomatieke status, aanzetten van ambassadepersoneel tot het plegen van strafbare feiten, misbruik van het rode kruis. Stoer hoor, stiekemerd.
Die medewerker loog niet: bier is in hele bijzondere gevallen een medicijn.quote:
De straffen liegen er anders niet om in die landen. Om een medewerker dat risico te laten lopen vind ik echt zwaar onverantwoord.quote:
1. Als die risico loopt wel, je weet dat dat niet wordt gecontroleerd (dat mag namelijk niet) en als ze erop staan om te kijken ("anders laten we je niet binnen") dan kan hij altijd nog weggaan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
De straffen liegen er anders niet om in die landen. Om een medewerker dat risico te laten lopen vind ik echt zwaar onverantwoord.
Het is nogal een risico voor een biertje. Even de diplomatieke relatie op het spel zetten met een land omdat je zin hebt in een blikje heineken..quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
2. Stel dat ze wel hadden gekeken en hij was betrapt zouden ze dan die medewerker vervolgen of zouden ze gewoon de ontmoeting beëindigen? Het laatste lijkt mij meer voor de hand te liggen.
Ik zat er gelijk aan te denkenquote:
Daar zeg je iets. Als alle voormalige eerste ministers, presidenten en vorsten een boekje open zouden doen...quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
Iedere buitenlander doet dat daar.
Lekker boeiend Jan Peter
Dat is allemaal correct en als het om iets zou gaan wat serieuzer is dan een biertje dan zou ik het afkeuren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Is het eigenlijk niet het schenden van de Geneefse conventie door de misbruik van het symbool?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Net zo als Wiet het kan zijn?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Die medewerker loog niet: bier is in hele bijzondere gevallen een medicijn.
Een onschuldig iets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |