Er zijn niet echt veel leuke opdrachten nee. De meesten zijn ook zwaar onderbetaald.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:26 schreef Sunri5e het volgende:
Ligt het aan mij of is het maar rustig de laatste tijd met Roamler?
Dat laatste valt mij ook op. Voor een maand of 3/4 geleden kon je idd nog opdrachten doen die wat opleverden. Nu zie ik alleen maar opdrachten staan waar je niet veel mee kunt verdienen en waarmee je wel lang bezig bent, veel foto's moet maken en daardoor ook de kans groter is dat je fouten maakt. Ik merk aan mezelf dat ik daardoor vaak opdrachten laat schieten als ik in een winkel ben. Gewoonweg door de lage beloning icm de grote van de opdracht.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn niet echt veel leuke opdrachten nee. De meesten zijn ook zwaar onderbetaald.
Ik let vooral op de kop van dat kind + het aantal luiers, dan is het nog wel te doenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:51 schreef MaJo het volgende:
Die pamper check is nog best lastig, ik hoop dat ik het goed heb gedaanben maar op de kleuren van de voorbeeldfoto afgegaan, ik kon die precieze namen niet terugvinden
Dat heb ik nu ook gedaan jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik let vooral op de kop van dat kind + het aantal luiers, dan is het nog wel te doen
Roamler Works is zelf met promotiemateriaal bij winkels binnen gaan en plaatsen. Roamler Shift is het bekijken van foto's van anderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook gedaan jaAlleen het aantal luiers zag ik niet goed staan, wel het typenummer.
Roamler Works stond er net opeens tussen bij mij, gelijk even aangemeld. Betekent dit dat je echt opdrachten van anderen gaat keuren of herkeuren (zoals de frisdrankcheck laatst)?
Ah okquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Roamler Works is zelf met promotiemateriaal bij winkels binnen gaan en plaatsen. Roamler Shift is het bekijken van foto's van anderen.
Als Roamler Works weer open heeft gestaan en jij aangeeft dat je graag anderen wilt controleren dan is het idd een foute bewoordingquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okIk dacht van achter je computer aan de slag gaan, dan heb ik dat verkeerd verwoord besef ik nu
Heb je jezelf daar voor ingeschreven?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Romer Works is bijna een echte baan.
Nop. Wel de beschrijving gelezen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heb je jezelf daar voor ingeschreven?
nope maar dat is in mijn geval wel logisch aangezien ik die niet heb gedaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:29 schreef Amarantha het volgende:
Inmiddels al iemand die iets heeft gehoord over die selfie en je kledingmaat?
Nee ik laat het maar zo, hoef niet per se winkels af te gaan met promotiemateriaalquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als Roamler Works weer open heeft gestaan en jij aangeeft dat je graag anderen wilt controleren dan is het idd een foute bewoording
Je kan als je Works wel zou willen doen best een extra berichtje doen dat je de opdracht verkeerd had begrepen en je alsnog graag wilt motiveren waarom je Works wilt doen.
Laat dan maar zitten, fulltime werken en een beetje Roamler/SS/MV lijkt me zatquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Romer Works is bijna een echte baan.
Wat is dezequote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:29 schreef Amarantha het volgende:
Inmiddels al iemand die iets heeft gehoord over die selfie en je kledingmaat?
Zo had ik gisteren een babymelkcheck die wel goed gekeurd was, maar ze zei er nog bij dat ze nog een meter zag met babymelk. Er stond 1 pakje op een andere plank tussen de potjes voeding. Deed ze verder ook niet moeilijk over. Opdracht was toch al goed gekeurd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:51 schreef loezzzje het volgende:
ik had per ongeluk (tenminste dat denk ik, want ze hadden alleen een dummy bord en geen voorrraad) "1 op voorraad" aangetikt blijkbaar. want ik kreeg een berichtje dat ze vroeg; waar zie je die babymelk nr 1 dan? ik doorgegeven dat ik dat waarschijnlijk verkeerd had aangetikt en hij is toch goedgekeurd. soms keuren ze het gewoon goed en andere keren dan zeggen ze; nee sorry je hebt het fout gedaan. ligt ook net aan de persoon en opdracht denk ik.
Die heeft bij mij nog nooit bovenaan gestaanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die "doe je mee?" die, tenzij je hem weggehaald hebt altijd bovenaan staat.
Het is al de 2e keer, voor een groot kledingmerk ofzo. Zeker weten dat je hem niet maanden terug al gedaan of geweigerd hebt?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die heeft bij mij nog nooit bovenaan gestaan
Nee echt niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is al de 2e keer, voor een groot kledingmerk ofzo. Zeker weten dat je hem niet maanden terug al gedaan of geweigerd hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |