Kosten 12 euro per 4 dus reken maar uitquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:38 schreef zoem het volgende:
Holy moly, daar moet voor een kapitaal aan nutricia drankjes staan.
Ik zit hier ook te griezelen, en ik heb ook een koelkast volquote:
wat een geldquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kosten 12 euro per 4 dus reken maar uit
Ziekenhuisvoer, blech.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zit hier ook te griezelen, en ik heb ook een koelkast vol
Medische dieetvoeding, ik krijg ze gelukkig vergoed, die engerd van 2 weken terug ook, geen idee hoe 't bij haar zit..quote:
12 euro / 4 * 7 per dag * 365 dagen = 7665 euro per jaarquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kosten 12 euro per 4 dus reken maar uit
Hmhm, maar heb nog even geen keuzequote:
Ik had in het ziekenhuis ook geen keuze, maar ik legde ze ongeopend in mijn nachtkastje zodat het bezoek ze af kon voeren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hmhm, maar heb nog even geen keuze. Ijskoud gaan ze wel.
Hahahaha heldin! Mijn nutri-Juice heeft wel een paar planten omgelegd in het AMC denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had in het ziekenhuis ook geen keuze, maar ik legde ze ongeopend in mijn nachtkastje zodat het bezoek ze af kon voeren.
Ik wel, komkommerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:47 schreef Disana het volgende:
De rillingen krijgen van komkommer. Ik kan me er echt niets bij voorstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |