Sowieso is bavaria een slecht idee. Dan kun je beter aan de jack gaan!quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Het was Jack
M'n kop stond echt niet naar Bavaria en onderhand heb ik geleerd dat als ik geen zin heb in Bavaria ik het ook niet moet drinken anders is kokhalzen gegarandeerd
Lekker een gladiator pakken, peuk erbij en genieten!quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:54 schreef renwan het volgende:
Nieuwe Dumpertreeten, nieuwe Willy, ik heb kijkvoer voor een kwartier ofzo
GODVERDOMME AL BIJNA EEN HALF UUR BEZIG MET DUMPERTREETENquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker een gladiator pakken, peuk erbij en genieten!
Tegen DerRabbit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Geen enkele wedstrijd van Feyenoord is nog makkelijk tegenwoordigquote:
Ik hou van deze stad maar als het op voetbal aankomt gaat Rotterdam voorquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
En is een feijenoord fan
Rare jonguh
Bazinquote:
Ik snapte hem ook meteenquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:09 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens kijken wie het snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |