quote:Op maandag 29 februari 2016 12:53 schreef Nucleass het volgende:
Hier wat foto's van de S63 AMG
En hoe reed ze?! Kon je hem nog een beetje doortrekken? Ik kan mij niet anders voorstellen dan dat je wanneer je in zo een auto zit, je echt een man voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren zelfs mensen die foto's maakte van de autoquote:Op maandag 29 februari 2016 21:27 schreef cucked het volgende:
[..]
En hoe reed ze?! Kon je hem nog een beetje doortrekken? Ik kan mij niet anders voorstellen dan dat je wanneer je in zo een auto zit, je echt een man voelt.
Moet wel raar aanvoelen voor vrouwen die in die auto rijden dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:27 schreef cucked het volgende:
Ik kan mij niet anders voorstellen dan dat je wanneer je in zo een auto zit, je echt een man voelt.
quote:Op maandag 29 februari 2016 12:53 schreef Nucleass het volgende:
Hier wat foto's van de S63 AMG
Hnnnngg. Lekker hoor. Niet in je opgekomen om naar het oostblok te rijden, de auto daar te verkopen en er een zorgeloos leven te beginnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had vandaag ook weer eens een leuk werkdagje (oké, niet zo leuk als Nucleass, maar toch). Prima ritten en een half uurtje overstaptijd in Den Bosch, dus even de ramptoerist uitgehangen en gekeken naar het ingestorte pand (bizar) en een overheerlijke Bossche bol gehaald.![]()
Ook nog "toevallig" Drilboor tegengekomen op pad, dus mijn dag was wel weer geslaagd.
~1 ton en Europol achter je aan is nou niet echt een zorgeloos leven.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:04 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Hnnnngg. Lekker hoor. Niet in je opgekomen om naar het oostblok te rijden, de auto daar te verkopen en er een zorgeloos leven te beginnen?![]()
Details.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:30 schreef cucked het volgende:
[..]
~1 ton en Europol achter je aan is nou niet echt een zorgeloos leven.
Die "fame" heb je al als je als broekje in een Z4 rijdt in Nederland.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:51 schreef Nucleass het volgende:
[..]
Waren zelfs mensen die foto's maakte van de autoToen ik even stil stond bij een benzinestation kwam er ook een vrachtwagen chauffeur naar me toe en die vroeg of het m'n privé auto was haha..
Deze uitspraak kende ik nog niet. Nou heb ik toch al op de planning staan binnenkort een bezoekje te brengen aan het juridisch loket vanwege de lagere vergoeding van reisuren tov werkuren. Zal dit ook gelijk meenemen.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:59 schreef RacerDKB het volgende:
Zijn er trouwens mensen bij EW die contact met kantoor hebben gehad over het verhaal "begintijd/reistijd zonder vaste werkplek"? Ik heb het nu dus over ophalen binnen je eigen woonplaats.
Was eind 2015 dus volop in het nieuws. Zijn genoeg andere bronnen over te vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:11 schreef wbd_schumi het volgende:
[..]
Deze uitspraak kende ik nog niet. Nou heb ik toch al op de planning staan binnenkort een bezoekje te brengen aan het juridisch loket vanwege de lagere vergoeding van reisuren tov werkuren. Zal dit ook gelijk meenemen.
Bij AR is het zo dat je alleen het eerste halfuur van de reistijd naar een klant niet betaald krijgt. Verder wel gewoon alles. Ik denk echter dat actievoeren alleen zin heeft als je het collectief doet, in je eentje maak je in een chauffeurspoule van 1500-2500 chauffeurs weinig kans.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Was eind 2015 dus volop in het nieuws. Zijn genoeg andere bronnen over te vinden.
Zulke heb je er eens in de zoveel tijd wel tussen zitten Ik denk altijd maar: Ik doe dit als bijbaantje, en jouw vaste baan is werken op een fucking depot.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:27 schreef Pespre1 het volgende:
Vandaag 2e werkdagje. Eerst een seat leon van nieuwegein naar anersfoort. Daarna amersfoort naar xxx in nijkerk. Ik eindelijk die 2 hekken gevonden waar ik door moest. Ik rustig het terrein oprijden en zoeken waar ik de auto neer moet zetten. Komt er een of andere die ze dag niet heeft vol aangeslipt en zegt: "gvd die auto daar neerzetten". En slipt daarna vol weg met piepende banden. Daarna nog zeggen "denk je dat je de enigste hier bent mongool" omdat ik de auto in een lege rij zet. Toen nog zeggen dat ik de instructies niet heb gelezen. Liet ik zien dat er alleen 2 regels staan. Toen snapte die het want "AR is een ongeregelde zooi".
Nu ook nog is 20min naar die halte lopen.
Maarja beter iets dan niets.
Mooi zuinig autootjequote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gelukkig is er een motor voor de mooie ritten.
Sorry, maar je snapt ook wel dat ik na een anonieme mail van een FOK!ker aan AR niet ga zeggen waar ik nu werk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:57 schreef underground1009 het volgende:
Wat wordt het, buurtbusjeschauffeur?
In DM dan?quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sorry, maar je snapt ook wel dat ik na een anonieme mail van een FOK!ker aan AR niet ga zeggen waar ik nu werk.
Volgens mij was het ook niet iemand uit dit topic maar die discussie hebben we gehad. Ontieglijk sneu en je snapt wel dat ik me aan zoiets niet nog een keer bloot ga stellen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:13 schreef underground1009 het volgende:
[..]
In DM dan?je vertrouwt er hopelijk wel op dat ik niet heb gemaild
Gefeliciteerd moebsquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook niet iemand uit dit topic maar die discussie hebben we gehad. Ontieglijk sneu en je snapt wel dat ik me aan zoiets niet nog een keer bloot ga stellen.
Desalniettemin kan ik dan niet begrijpen waarom zo'n ijverige kantoormeneer denkt dat hij me daar op aan moet spreken.
De buurtbus wordt in het hele land door vrijwilligers (!) gereden toch?quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:57 schreef underground1009 het volgende:
Wat wordt het, buurtbusjeschauffeur?
Thanks.quote:
En uiteraard, alhoewel buurtbuschauffeur als vrijwilligerswerk best een mooie manier is om bezig te blijven.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De buurtbus wordt in het hele land door vrijwilligers (!) gereden toch?
Denk dat Amoeba wel graag geld terug wilt zien voor zijn verrichte werkzaamheden.
Ik heb ook nog niks. En ze hebben nu al drie keer in de nieuwsbrief gezet dat je de dag ervoor niet meer mag bellen voor ritjes, dus ik zou het niet proberen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:39 schreef stripe het volgende:
Iemand uit Groningen al een ritje voor morgen? Sta al 2 dagen beschikbaar maar voor morgen weer niks. Kan ik het maken om de planning even te bellen om te vragen of ze wat hebben?
Die nieuwsbrieven lees ik nooit maar dan weet ik dat in ieder gevalquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:43 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks. En ze hebben nu al drie keer in de nieuwsbrief gezet dat je de dag ervoor niet meer mag bellen voor ritjes, dus ik zou het niet proberen.Maar ze belden mijn laatst ook pas om half negen.
Volgens mij dat wel, maar no idea eigenlijk. Ik zou sowieso even afwachten en anders morgenochtend negen uur bellen. Dan hoor je het vanzelf als ze dat liever niet willen, of je vraagt het zelf even, dat je niet zeker wist of het ook de dag zelf gold of alleen de dag ervoor. Negen uur hebben ze denk ik de meeste mails die er nog lagen al wel beantwoord en dan zijn er denk ik ook nog niet veel hikers die bellen omdat ze iets niet gaan halen, dus dat lijkt me wel een rustig moment.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:48 schreef stripe het volgende:
[..]
Die nieuwsbrieven lees ik nooit maar dan weet ik dat in ieder gevaldan wacht ik het wel af. Mag je ''s ochtends wel bellen voor en spoedrit of dat ook niet meer?
Ik heb net een mailtje gekregen voor een rit uit Groningenquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:48 schreef stripe het volgende:
[..]
Die nieuwsbrieven lees ik nooit maar dan weet ik dat in ieder gevaldan wacht ik het wel af. Mag je ''s ochtends wel bellen voor en spoedrit of dat ook niet meer?
Is dat alleen in Eindhoven, die buurten? *klinkt interessantquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
En uiteraard, alhoewel buurtbuschauffeur als vrijwilligerswerk best een mooie manier is om bezig te blijven.
Ik ga in ieder geval koerieren en hoofdzakelijk in het buitenland. Je krijgt een busje mee en dan ben je een dagje op pad, daar komt het op neer.
Daarom.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gelukkig is er een motor voor de mooie ritten.
Sorry hoor, maar waarom moet je daar van bijkomen? Geweest is geweest toch?quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:09 schreef underground1009 het volgende:
Bellen mag absoluut niet meer, ik heb wel eens 's ochtends voor een spoedrit gebeld en ik werd bijna afgesnauwdDaarna vaak maar een mail gestuurd met dat ik beschikbaar ben maar dat heeft ook nog niet vaak effect gehad. Meestal heb ik dus blijkbaar gewoon her geluk aan mijn zijde als ik wel een rit krijg
![]()
Vandaag bewust vrij gehouden om even bij te komen, gisteren een heftig sollicitatiegesprek voor een bestuursfunctie en morgen een sollicitatiegesprek als PC
Bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:41 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar waarom moet je daar van bijkomen? Geweest is geweest toch?
PC waar?quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:09 schreef underground1009 het volgende:
Bellen mag absoluut niet meer, ik heb wel eens 's ochtends voor een spoedrit gebeld en ik werd bijna afgesnauwdDaarna vaak maar een mail gestuurd met dat ik beschikbaar ben maar dat heeft ook nog niet vaak effect gehad. Meestal heb ik dus blijkbaar gewoon her geluk aan mijn zijde als ik wel een rit krijg
![]()
Vandaag bewust vrij gehouden om even bij te komen, gisteren een heftig sollicitatiegesprek voor een bestuursfunctie en morgen een sollicitatiegesprek als PC
Haha, waarschijnlijk gewoon voor die maaltijdboxen. HappyFresh ofzo HelloFresh. Ben ook platgegooid door die lui.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sorry, maar je snapt ook wel dat ik na een anonieme mail van een FOK!ker aan AR niet ga zeggen waar ik nu werk.
Maar in ieder geval in een busje rondkarren en vooral over de grens
Niet bij EW maar een ander bedrijf, kende het zelf hiervoor ook nog niet zo goedquote:
Dan zou ik er al niet willen werkenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:37 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Niet bij EW maar een ander bedrijf, kende het zelf hiervoor ook nog niet zo goedZelfde naam als de coach van Ajax
En zodirect gewoon voetballes van AZ krijgen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan zou ik er al niet willen werken![]()
Grgr uit het mooiste stadion van de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |