SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja, toen ik 15 was.quote:Op woensdag 17 februari 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Net als met Paramore, aws je ook heen toch?
Ken er verder niet zoveelquote:Op woensdag 17 februari 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
De gemiddelde emo band die in die jaren in nederland of engeland was ben ik geweest.
Ik had toen echt een jaar of 2 wansmaak.
Ja, dat ken ik wel jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Die emo meetings waren ook HEEL raar.
Mensen gingen elkaar knuffelen enzo.
ja daar was ik altijd heel snel klaar mee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel jaOOk al die figuren altijd skeer op de grond zitten op Utrecht CS
Ranzigquote:Op woensdag 17 februari 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel jaOOk al die figuren altijd skeer op de grond zitten op Utrecht CS
Weet je eigenlijk waarom er op de grond gezeten werd? Dat vroeg ik me eigenlijk wel eens af.quote:Op woensdag 17 februari 2016 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Rotterdam was het altijd bij BK Rotterdam.
Geen idee, lekker willekeurig toch.quote:Op woensdag 17 februari 2016 02:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk waarom er op de grond gezeten werd? Dat vroeg ik me eigenlijk wel eens af.
Lekker gekquote:Op woensdag 17 februari 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee, lekker willekeurig toch.
Lekker anders, lekker gekquote:Op woensdag 17 februari 2016 02:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk waarom er op de grond gezeten werd? Dat vroeg ik me eigenlijk wel eens af.
Ach zij kregen tenminste knuffels. Dat krijg ik alleen nog maar van mijn bff.quote:Op woensdag 17 februari 2016 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker anders, lekker gek
En inderdaad per se iedereen moeten knuffelen of je ze 30 jaar niet gezien hebt
Ik alleen van m'n knuffelquote:Op woensdag 17 februari 2016 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach zij kregen tenminste knuffels. Dat krijg ik alleen nog maar van mijn bff.
moederknuffels beste knuffelsquote:Op woensdag 17 februari 2016 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach zij kregen tenminste knuffels. Dat krijg ik alleen nog maar van mijn bff.
quote:
Oh ja die heb ik gister nog gehad, nadat ze behoorlijk overstuur was omdat ik de buitenland-optie suggereerde en ze bang was dat ik me daar van een berg afgooidequote:
Mijn zusje is nog niet op een leeftijd om fatsoenlijk knuffels te geven.quote:
lolquote:Op woensdag 17 februari 2016 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja die heb ik gister nog gehad, nadat ze behoorlijk overstuur was omdat ik de buitenland-optie suggereerde en ze bang was dat ik me daar van een berg afgooide![]()
Totaal niet neequote:
Mwah, vooral erg beschermend en bang dat ze me dan nooit meer zal zien enzo. Maar ik heb eigenlijk precies hetzelfde verderquote:Op woensdag 17 februari 2016 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn moeder is wat dat betreft erg pragmatisch
quote:Op woensdag 17 februari 2016 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja die heb ik gister nog gehad, nadat ze behoorlijk overstuur was omdat ik de buitenland-optie suggereerde en ze bang was dat ik me daar van een berg afgooide![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 17 februari 2016 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn zusje is nog niet op een leeftijd om fatsoenlijk knuffels te geven.
Oh nee, dat heeft mijn moeder absoluut niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vooral erg beschermend en bang dat ze me dan nooit meer zal zien enzo. Maar ik heb eigenlijk precies hetzelfde verder
Ja vond het wel sneuquote:
Mja van elkaar 1 keer per week zien naar 1x per, half jaar? Is wel erg huge verschil natuurlijkquote:Op woensdag 17 februari 2016 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh nee, dat heeft mijn moeder absoluut niet.
Ze weet toch wel dat waar ik ook ben ik wel die vluchtjes die kant op kan maken
Hahaha. Dus je blijft voorlopig maar in Nederland?quote:Op woensdag 17 februari 2016 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vond het wel sneuze was echt helemaal hysterisch
Je hebt tegenwoordig wahtsapp, facetime, skype.quote:Op woensdag 17 februari 2016 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja van elkaar 1 keer per week zien naar 1x per, half jaar? Misschien is wel erg huge verschil natuurlijk
Is toch anders natuurlijk he.quote:Op woensdag 17 februari 2016 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig wahtsapp, facetime, skype.
Nou ja, dat weet ik dus niet. Maar verleden week ging het niet echt zo heel goed hierquote:Op woensdag 17 februari 2016 02:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha. Dus je blijft voorlopig maar in Nederland?
Het is ook allemaal irrationeel natuurlijkquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
En vanuit elk punt in de wereld ben je over het algemeen zo bij je familie.
Toen mijn sissa geboren werd was ik echt in no time op een vlucht.quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook allemaal irrationeel natuurlijk
Naja kan twee dingen. Of hier geld sparen en volgend jaar met een buffer gewoon ergens heen en dan op de bonnefooi wat zoeken of hier in Nederland al een baan zoeken in het buitenland zodat ik wat zekerheid hebquote:Op woensdag 17 februari 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat had je dan voor plan in het buitenland
Zou gewoon maandje of 3-4 even flink beunen in Nederland sowieso.quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja kan twee dingen. Of hier geld sparen en volgend jaar met een buffer gewoon ergens heen en dan op de bonnefooi wat zoeken of hier in Nederland al een baan zoeken in het buitenland zodat ik wat zekerheid heb
Maar het is niet concreet hoor. Alleen optie die ik wel kan en wil overwegen
Zijn wel leuke dingetjes in het buitenland. Hostelwerk lijkt me best tof bijv maar os vaak vrijwillig, alleen kost en inwoning.quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
maar dat zou ik ongeacht de plannen wel doen.
lekker man, beetje geld maken
Alle baantjes die betalen in het buitenland zijn flink werken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn wel leuke dingetjes in het buitenland. Hostelwerk lijkt me best tof bijv maar os vaak vrijwillig, alleen kost en inwoning.
Maar picking jobs is ook vaak flink werken heAls ik dat al kan krijgen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |