abonnement Unibet Coolblue
pi_159982600
Dag.

Sinds enige tijd heb ik een vriendin. Een hele leuke meid, mooie blauwe ogen, lekkere kont, proportionele boezem, sexy stem en blond, halflang haar. Het enige wat aan deze opsomming tekort komt is haar intelligentie, maar dat wordt vele malen ingehaald door de geweldige seks die we hebben.

Al langer vraag ik me af wat te doen met mijn vrije tijd. Ik kom uit mijn werk 's avonds om neer te ploffen op een IKEA-bankstel en voor me uit te staren. Soms naar een beeldbuis welke af en toe een interessant programma weergeeft, maar vaak is er gewoon helemaal niks interessants op televisie.

Mijn vriendin heeft daar kennelijk helemaal geen last van. Ze zit voortdurend achter de computer op het toetsenbord ogenschijnlijk berichtjes te typen, vaak afgerond met een aanslag op de entertoets en muisgeklik, betekenend dat er reacties geplaatst worden op de pagina waar zij zich bevindt. Een soort gastenboek, denk ik. Pas geleden ontdekte ik in mijn ooghoek de woorden 'FOK!'. Wat dat betekent mag Joost weten, maar omdat mijn vriendin er zich qua tijd volledig in stort, zal het voor haar wel belangrijk zijn, geloof ik.

Vanaf mijn dertiende ben ik roker. Af en aan een peukje om mijn gedachten te doen kalmeren, op orde te zetten en gewoon omdat het lekker is. En ja, daar hoort een kuchje bij. Hoewel er geen reclame meer voor mag worden gemaakt, de sigarettenhandel, en het vanwege gezondheidsredenen vaak wordt afgeraden om niet te gaan roken, ga ik toch lekker door. Ik vind het veel te fijn om 'effe' een peukje op te roken om tot bedaren te komen en mijn gedachten te doen verzetten.

Het is de tijd van het jaar zeggen ze, en ja hoor, ook ik ben verkouden. Het zal wel in de lucht zitten. In combinatie met mijn achtergrond als roker is een hoestbui een verschrikking. Het doet bijna mijn gedachte om te stoppen, versterken.

Gisteren had ik weer zo'n bui hangen en voor drie hele minuten poogde ik de kriebelhoest uit mijn keel te schrapen. Echter werden ditmaal de normaal feestelijke aanslagen van het toetsenbord en het muisgeluid vergezeld door een heuse blik uit de richting van de stoel van mijn vriendin. De knappe dame met blauwe ogen, blond haar, plechtige arbeiderskont en noestige voorgevel leek opeens heel erg op een feeks - wat heb ik jou daar. Ik schrok van haar toonbeeld en voor 10 hele seconden - het leken wel vier uren - staarden haar felblauwe ogen me staalhard aan.

Ik ga maar stoppen met roken, denk ik.

Klacht 1: vriendin die me streng aankijkt
Klacht 2: het evenbeeld van een feeks nu voor eeuwig op mijn netvlies gebrand, geplakt op het silhouet van mijn goed uitziende vriendin ;(
Antiklacht: wellicht dat ik na het stoppen met roken het nu wel langer uithoud tijdens de seks
Google is your friend, abuse your friends
pi_159982634
TS schetst een beeld van een 8/10 en die zou op FOK! zitten. Ja tuurlijk. Verzonnen topics :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_159983407


[ Bericht 32% gewijzigd door perezoso op 17-02-2016 04:01:49 ]
pi_159983420
Je vriendin is een loeder. Een snol zeg je?
Steek een joint op ipv een sigaret en laat je vriendin je pijpen.
  woensdag 17 februari 2016 @ 04:45:02 #6
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_159983424
quote:
Heeft die gast een blauw linkeroog door zijn vriendin?
Waar gaat het toch heen met de wereld....
pi_159983474
Moet dit nu een grappig topic zijn ofzo. Want dan snap ik de grap niet :?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_159983639
Wijven zijn sowieso kut.
U MAD?
pi_159983847
Daten met een vrouw met half kort haar :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_159983974
Godverdomme wat een kut verhaal.
pi_159984155
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 08:12 schreef DerekB het volgende:
Godverdomme wat een kut verhaal.
pi_159984247
Alles gelezen, 2/10
pi_159985122
Begon nog acceptabel TS, maar probeer het nog eens.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 17 februari 2016 @ 10:07:29 #14
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_159985431
Terechte klacht.

Het is het moment dat je het ware gezicht ziet van de vriendin die je eerder verafgoodde. Je ziet dan door de romantiek heen, en je valt dwars door de dromerige mistflarden die jullie samen naar Lyonesse brachten, keihard op de grond. De schellen vallen van je ogen. Je mooie dinnetje blijkt een moderne Medusa, en de blonde lokken blijken slangen die je naar de strot vliegen.

Dat is het moment dat het leven je keihard in je bek schijt en jij mag dat in die stront-sandwich bijten, kauwen, kauwen, lang kauwen en doorslikken.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  woensdag 17 februari 2016 @ 10:32:32 #16
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_159985817
quote:
9s.gif Op woensdag 17 februari 2016 01:11 schreef Metalfrost het volgende:

Het enige wat aan deze opsomming tekort komt is haar intelligentie, maar dat wordt vele malen ingehaald door de geweldige seks die we hebben.

.....

Antiklacht: wellicht dat ik na het stoppen met roken het nu wel langer uithoud tijdens de seks
Als je je sneue leven aandikt, doe het dan wel consistent.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  woensdag 17 februari 2016 @ 10:34:45 #17
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_159985864
quote:
Jezus weer een lemming?

Wat fucking irritant zijn die geworden, zeg.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_159985922
Zou een belachelijke lemming zijn geweest, ware het niet dat het Brummetje betreft.

Goed topic en terechte klacht.
  woensdag 17 februari 2016 @ 14:14:44 #19
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_159990763
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zou een belachelijke lemming zijn geweest, ware het niet dat het Brummetje betreft.
Oh, het is een garp voor de incrowd. OK I see.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_159993099
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:14 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Oh, het is een garp voor de incrowd. OK I see.
Ik maak geen deel uit van de incrowd :{w
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')