Want dat geratel dat 'ie dan voortbrengt, werkt niet op de zenuwen.quote:
Geef hem een doekje voor het bloeden en zeg dat het vanzelf wel over gaatquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Want dat geratel dat 'ie dan voortbrengt, werkt niet op de zenuwen.
Hij moet die kop van jou het hele jaar tolereren dus zit niet te mekkeren!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Echt knettergek!![]()
Zijn hoest is zó irritant. Normaal hoest hij weleens, want hij is roker. Maar nu echt letterlijk om de 3 tot hooguit 5 minuten.
Klacht: Mijn vriend is verkouden en wil niks aan zijn gehoest doen.
Hij hoest omdat ie rookt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:10 schreef hoas het volgende:
want hij is roker???????
Niet rokers beginnen altijd te hoesten in de buurt van een roker, de roker zelf niet, vreemd toch?
omdat ie? wat?quote:
als je er zo een last van hebt, moet je wellicht eens vragen of hij niet wil stopen.quote:
gefrustreerde nicotineslaaf gespotquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:10 schreef hoas het volgende:
want hij is roker???????
Niet rokers beginnen altijd te hoesten in de buurt van een roker, de roker zelf niet, vreemd toch?
Nee ik rook niet, maar het valt mij wel op.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:16 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
gefrustreerde nicotineslaaf gespot
neeeee, hij hoest omdat hij rooktquote:
Hier is maar 1 oplossing voor!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
neeeee, hij hoest omdat hij rookt
Nee. Hij stopt pas als ik dood ben gegaan aan longkanker door het meeroken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als je er zo een last van hebt, moet je wellicht eens vragen of hij niet wil stopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee. Hij stopt pas als ik dood ben gegaan aan longkanker door het meeroken.wat een watje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Google maar eens. Het is echt niet zo gek dat een roker vaker hoest dan een normaal persoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |