Ach het tikt zo aan al met al.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind dat niet eens zo duur als ik daar dan ben en het koop
Maar dan denk ik: ja dit had ik ook zelf thuis kunnen maken voor veel minder
Ahhhquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had vandaag een rare gewaarwording dat ik onze kat een beetje miste toen we beetje op bank aan het chilling waren
Ik heb er eigenlijk ook gewoon echt geen behoefte aan, eet toch liever vegetarisch in mijn eentje.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo,
dan koop je Oma`s gehaktballen bij de JumboDie zijn ook best goedkoop en vet lekker
Ik noem mijn hond wel ergere dingen, snapt ze toch niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik noem mijn kat elke dag wel een keer kutwijf. Ze is echt een irritante kleuterMaar hou wel van haar, ze kan ook heel lief zijn. Soms.
Ik scheld mijn katjes nooit uit. Zijn ze veel te lief voorquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik noem mijn kat elke dag wel een keer kutwijf. Ze is echt een irritante kleuterMaar hou wel van haar, ze kan ook heel lief zijn. Soms.
waren beetje naast elkaar aan het liggen op bank, en toen dacht ik.quote:
Ging ze dan op jullie liggen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waren beetje naast elkaar aan het liggen op bank, en toen dacht ik.
goh, normaal zou de kat nu bij ons komen liggen
Als je Kuroi een week leent dan ga je haar vast een keer uitscheldenquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik scheld mijn katjes nooit uit. Zijn ze veel te lief voor
quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je Kuroi een week leent dan ga je haar vast een keer uitscheldenZe gedraagt zich precies zoals je van een jong druk dier kan verwachten.
Gewoon zo`n recht naar boven lopend trapje naast makenquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Wij hebben nu van de keuken naar de woonkamer een trapje van 2 treden.
Maar onze hond kan die niet belopen
Dus moet steeds een hond optillen.
zon soort glijbaan??quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon zo`n recht naar boven lopend trapje naast maken
Nee gewoon trapje zonder treden. Gewoon plankjequote:
Ik heb zon vermoeden dat onze hond een gemiddeld plankje die een beetje stijl is ook niet kan belopen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gewoon trapje zonder treden. Gewoon plankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |