Dat zal wel een hoop schelen ja.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat wij aan 70-80 per week zitten met z'n 2en.
Vooral nu er geen vlees meer hoeft te worden gekocht.
Ook erg matig voedsel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gehakt enzo is best wel goedkoop.
Eet je dat veel?quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gehakt enzo is best wel goedkoop.
Nee, maar als ik vlees koop altijd rundergehakt of runderworst ofzo. Een keer in de twee weken ofzo.quote:
Verder eet je ook geen vlees meer?quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar als ik vlees koop altijd rundergehakt of runderworst ofzo. Een keer in de twee weken ofzo.
Avocados zijn vies duur kwam ik laatst achterquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
Het meeste van mijn budget gaat alsnog op aan luxezaken als dadels en avocado's enzo.
Verder koop ik toch alleen maar brood en yoghurt enzo.
Ik kan er toch niets mee, word al bang als ik een gehaktbal klaar moet maken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder eet je ook geen vlees meer?
Bang voor wat?quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan er toch niets mee, word al bang als ik een gehaktbal klaar moet maken.
In van die turkenwinkeltjes soms nog wel eens twee of drie voor een euro.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Avocados zijn vies duur kwam ik laatst achter
viesduurquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:20 schreef supersof het volgende:
Mijn geld gaat vooral op aan eten op station en school
Stationseten is echt een killer ja.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:20 schreef supersof het volgende:
Mijn geld gaat vooral op aan eten op station en school
Ahhhh liefquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
PrrrLigt voor de verandering eens naast mij.
[ afbeelding ]
Ja weet ik veel wat ik er mee moet doen, straks blijft het helemaal rauw aan de binnenkant ofzo.quote:
Die van mij ook hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahhhh lief
mijn ouders hebben ook zo'n zwarte poes
maar zij is een beetje een krengetje
En wat heb je dan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
viesduur
kocht vandaag lunch op school.
gelijk 3 pond kiwjt.
Oh zo,quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat ik er mee moet doen, straks blijft het helemaal rauw aan de binnenkant ofzo.
Ik vind dat niet eens zo duur als ik daar dan ben en het koopquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
viesduur
kocht vandaag lunch op school.
gelijk 3 pond kiwjt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |