jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van dat kledingtopic zeker.
Zou nog steeds geven. Stoort me meer dat ik niet weet hoe SE uitziet, terwijl dat blijkbaar de stambabe moet zijnquote:
Dat weet ik ook niet, maar dat hoeft ook niet, in mijn hoofd is ze beeldschoon en ik denk dat het dan alleen maar teleurstellend kan zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou nog steeds geven. Stoort me meer dat ik niet weet hoe SE uitziet, terwijl dat blijkbaar de stambabe moet zijn
Jij loopt echt altijd achter met quoten of antwoord gevenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:12 schreef Ashqelon het volgende:
Zijnn Jimbo en NG er nog moet nog antwoord geven op vraag want was in slaap gevallen.
Hehe zei NG ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij loopt echt altijd achter met quoten of antwoord geven
Ja maar mijn autisme kan dit niet aanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar dat hoeft ook niet, in mijn hoofd is ze beeldschoon en ik denk dat het dan alleen maar teleurstellend kan zijn
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gvd nu moet ik weer fapje gaan zetten
Ook wild in de kleedkamer, zo wild zelfs dat men het wou filmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hockeymeisjes zijn wild in bed, dit is een bewezen feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |