Oke dat wordt knallen volgende weekquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja voor vieze mannen. Voor vrouwen die een groentje inrijden zijn geen richtlijnen zo lang het maar 18+ is.
Jij en Ryan dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke dat wordt knallen volgende week
Goed punt welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja voor vieze mannen. Voor vrouwen die een groentje inrijden zijn geen richtlijnen zo lang het maar 18+ is.
Verrassendquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Die denkt dat ik ben ontsnapt uit de inrichting.
Ik heb zo'n punt bereikt dat 18-jarigen al chimeids lijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit betekent dus dat je vriendin: 28 / 2 * 7 = 98 is. Lekker jong ding, hopelijk is ze wel rijkquote:
Jmmr, denk dat jullie echt een dream koppel zouden zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Die denkt dat ik ben ontsnapt uit de inrichting.
Da's Ronaldo, en hij lijkt wel afgevallen. Mooie vrouw jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
https://twitter.com/Brazi(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Wie is Il Fenomeno en waarom heeft hij zo'n knappe vrouw?
Ja gvd ik maak ook eens een fout, jezus. Kijk eerst eens in een spiegel ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit betekent dus dat je vriendin: 28 / 2 * 7 = 98 is. Lekker jong ding, hopelijk is ze wel rijk
Potje doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zwaar aan het zegevieren op online stratego, vrienden...
Is dat niet geweldig
Hopelijk heb je geen mineurs meerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zwaar aan het zegevieren op online stratego, vrienden...
Is dat niet geweldig
Ja, herkende hem echt niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Da's Ronaldo, en hij lijkt wel afgevallen. Mooie vrouw ja
Hij is veel te cool voor mijquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jmmr, denk dat jullie echt een dream koppel zouden zijn
Godverdomme lever je mankaart maar in.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
zanger, hij heeft geldquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
Daar zie ik een labiele malloot, maar ik snap niet wat dat met jouw blunder te maken heeftquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gvd ik maak ook eens een fout, jezus. Kijk eerst eens in een spiegel ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |