SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Bedankt!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh.
Met de noorderzon vertrokken.
Ze hadden het opgeslagen bij vrienden. En die waren ineens weg.
Ook niet even je verantwoordelijkheid nemen en jezelf melden maar het alleen maar erger makenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef Sylvana het volgende:
Vluchten voor de politie via de noodingang
Idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef Cathmar het volgende:
Die Melisa valt me nog niks tegen tot nu toe.
Eens.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef Cathmar het volgende:
Is wel een harde werkster en best sympathiek. Niet van de hoogste klasse maar ze weet tenminste van aanpakken. Kan ik alleen maar respect voor hebben dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef Cathmar het volgende:
Hoeft hij ook niet te werkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef RipCity het volgende:
Ook slim, toegeven op tv! Zo kan elke werkgever meteen zien dat ze je nooit moeten aannemen.
Ze is zo dom nog niet en heeft genoeg energie en neemt graag initiatiefquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef Cathmar het volgende:
Dat is ook wel goed te zienquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, althans krijgt minder voer zei ze.
En ervoor zorgen dat je vrij bent als die kleine geboren wordt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook niet even je verantwoordelijkheid nemen en jezelf melden maar het alleen maar erger maken
Neuh, die houdt wel van aanpakken. Zie je met Andy toch ook.quote:
Hij had makkelijk ervoor kunnen zorgen dat er wat geregeld kon worden waarschijnlijk. Dat is nu gewoon door te vluchten allemaal verspeelt. Maarja wat verwacht je dan ook van zulke typesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef SemPai het volgende:
[..]
En ervoor zorgen dat je vrij bent als die kleine geboren wordt.
Ook als je niet zwanger bent hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:41 schreef Sylvana het volgende:
Een bed lijkt me idd wel fijn als je zwanger bent.
Ze is echt van het aanpakken. Ik hou d'r wel van.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:41 schreef Leandra het volgende:
Melisa lijkt heel geschikt om dit stel aan te pakken te coachen.
Sowieso.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ook als je niet zwanger bent hoor
Haha ja okequote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ook als je niet zwanger bent hoor
Dat is wel waar ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:43 schreef Rianne84 het volgende:
De eerste zwangere die aan het werk gaat
Ja vond ik ook raar. Gewoon gelijk de bak in en dan keihard aan het werk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef RipCity het volgende:
Werk gevondenEn dan pakken ze 'm daar straks op
Baan kwijt.
Krijg je op een gegeven moment niet meer straf of zo?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:44 schreef Leandra het volgende:
Als je blijft vluchten dan ga je geen deal met justitie krijgen knurft
Volgens hun advocaat nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:45 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Krijg je op een gegeven moment niet meer straf of zo?
Waarom zouden ze dat checkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:45 schreef Amarantha het volgende:
Alsof ze dat niet kunnen zien aan je telefoon.
Omdat hij vlucht?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:46 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat checken.
Hij komt wel soort van zorgzaam over. Dat hebben we de afgelopen weken wel anders gezien .quote:
Dat jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:47 schreef Woods het volgende:
Hoe zijn ze aan zon luxe appartement gekomen
Ja dat wel iddquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:47 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hij komt wel soort van zorgzaam over. Dat hebben we de afgelopen weken wel anders gezien .
Wat?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:47 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hij komt wel soort van zorgzaam over. Dat hebben we de afgelopen weken wel anders gezien .
Oh dat laatste had ik niet mee gekregenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mishandeling. Taakstraf had hij niet afgemaakt
Ik zie ook een dikke boer, maar okquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat?
Je dochter zou maar met zo'n figuur thuiskomen...
Ja tuurlijk, mee eens. En zitten voor mishandeling. Horror.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat?
Je dochter zou maar met zo'n figuur thuiskomen...
Zijn de hormonen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:50 schreef Amarantha het volgende:
Ach gossie. Lijkt me ook wel kut ja, zou ook wel potje staan janken als ik haar was
Neh.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:52 schreef amaranta het volgende:
Best sjieke bank. Niet mijn smaak. Maar wel degelijk.
Bank is volgens mij best goedkoop. Zie dit soort modellen altijd als ik voor de gein op Google kijk naar bankstellen enz. Op de goedkope webshops.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:52 schreef amaranta het volgende:
Best sjieke bank. Niet mijn smaak. Maar wel degelijk.
On steroidsquote:
Al gevonden op kinky.nl?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:53 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht even dat ze ging zeggen dat ze zich hoereerde.
Degelijker dan de vloer.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van Seats en Sofa's, dus op heel degelijk schat ik het niet in.
Dat.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:54 schreef SemPai het volgende:
Die hebben vast ergens een paar plantjes staan
Lekker creabea doen als je toch tijd zat hebt. Heb je zo leuke/mooie meubels.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:55 schreef Sylvana het volgende:
Lekker jezelf in de schulden werken ipv gewoon op weggeefhoek te kijken ofzo
Mwah het is toch je baby. Snap het wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:57 schreef Sylvana het volgende:
Waarom second opinion als vk zegt dat goed is
Medisch dossier opbouwen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:57 schreef Sylvana het volgende:
Kijk, alles voor de vent. Tsssquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:57 schreef Sylvana het volgende:
Nu weten we het.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:57 schreef Sylvana het volgende:
Nee vind het kansloze ellende.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Of ben ik de enige die dat wel begrijpt? Zou het zelf niet doen hoor maar snap het wel.
nwah, doe mijn eigen huis maar.quote:
Kan ze de spulletjes afbetalen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:00 schreef Leandra het volgende:
Appartement opgzegd en bij schoonouders ingetrokken, toch verstandig.
.....chique?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:59 schreef Woods het volgende:
Die ouders zijn zo chique en dan zo'n tokkie zoon/schoondochter
Wees blij dat ze het niet op urgentie gooitquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:00 schreef Leandra het volgende:
Appartement opgzegd en bij schoonouders ingetrokken, toch verstandig.
Vind ze echt niet chiquequote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:59 schreef Woods het volgende:
Die ouders zijn zo chique en dan zo'n tokkie zoon/schoondochter
Ja, mooi van buiten danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
nwah, doe mijn eigen huis maar.
quote:
quote:Modieus en verfijnd
Hahaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:03 schreef Chai het volgende:
Is de hond nog steeds in het pension trouwens?
Dit meisje is gewoon een beetje tokkie. Maar absoluut niet dom.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:03 schreef Sylvana het volgende:
Zij luistert iig wel goed naar Melisa. Is niet zo heel dom nog.
Dacht ik ook al haha.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:04 schreef SemPai het volgende:
Maand verlof, en dan weer vluchten zeker...
Handeltje gaat door hequote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:04 schreef potjecreme het volgende:
Toni alleen met de telefoon bezig.
Doet z'n mami toch voor hemquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:04 schreef potjecreme het volgende:
Toni alleen met de telefoon bezig.
Had ze geen contact meer mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Hmm goede vraag ja. Waar haar ouders zijn.
Ze komen steeds dichterbij wonen haha. (volgens mij is dat dichterbij dan Hoogeveen)quote:
Een keiharde scheet laten of zo. En dan Melisa de schuld gevenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:06 schreef RipCity het volgende:
Die constante grijns van AndyJe denkt telkens dat ie een streek gaat uithalen.
Oh ja!quote:
Ja, krijg je kriebels in je buik van. Zo van aaaah lief wil ik ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:06 schreef Woods het volgende:
Al die wijven in deze serie willen de baby vasthouden is dat nou zo tof dan?
Geld lenenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:08 schreef potjecreme het volgende:
Hoe regelt hij nou steeds een huis?
En echt niet van lenen hoor. Die lach van haar zei alles..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |