Nee, maar jij ergert je duidelijk overal aan maar doet tegen hem alsof er niets is?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Want?
Jij hebt liever een extravert kutwijf die om alles ruzie maakt?
Ik ben niet zo'n zorgzaam type, zit niet in me. Hij zorgt meer/beter voor mij dan ik voor hem.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:41 schreef erodome het volgende:
Tjee zeg, die arme vriend van je is snip verkouden, wees eens lief voor hem ipv te zeuren!
Maak een lekker bakje kruidenthee met goudsbloem, kamille en honing voor hem. Koop strepsils voor hem en geef ze aan hem. Zorg goed voor hem en wees vooral erg lief.
Verkouden zijn/ziek zijn is helemaal niet fijn namelijk!
Het gaat niet om wat in je zit, het gaat om wat je doet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n zorgzaam type, zit niet in me. Hij zorgt meer/beter voor mij dan ik voor hem.
Ehm nee. Want ik ben dus niet zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat in je zit, het gaat om wat je doet.
Dus weg met de smoezen en gewoon doen wat je moet doen.
Waarom zou TS aan de hoestende vriend vragen of-ie niet wil stoppen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als je er zo een last van hebt, moet je wellicht eens vragen of hij niet wil stopen.
Dus jij gaat staan hoesten naast een roker?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:17 schreef hoas het volgende:
Nee ik rook niet, maar het valt mij wel op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |