Goede zet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Benthem heeft een banaan gegeten in de rechtzaal.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Face it, hier gaat niemand op happen... Je bent de enigequote:Op woensdag 17 februari 2016 18:39 schreef Sunri5e het volgende:
Ik hoorde vandaag wel dat Van Benthem bananenexperts van Chiquita heeft laten invliegen als Feyenoord woensdag in beroep gaat tegen de UEFA-straf.
!
Wat een eindbaas.
Dat was Kenneth Vermeer, Hans.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:39 schreef Sunri5e het volgende:
Ik hoorde vandaag wel dat Van Benthem bananenexperts van Chiquita heeft laten invliegen als Feyenoord woensdag in beroep gaat tegen de UEFA-straf.
!
Wat een eindbaas.
Toch welquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Face it, hier gaat niemand op happen... Je bent de enige
Hij komt echt op precies het goede moment, want dit is verreweg de makkelijkste wedstrijd van de laatste 8 wedstrijden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Als Feyenoord wint kun je meteen spreken van het Dick Advocaat effect.
Dat was de joker, die telt nietquote:
Ah, zag een foto voorbij komen op Facebook met wat kekke teksten erboven maar kon niet lezen wat er op die dingen stond.quote:
Ja, want je mag natuurlijk geen kritiek uiten op dat meer dan kansloze beleid dat al jaren bij Feyenoord wordt gevoerd.quote:
Met een getekende middelvinger erbij? Als het hele vak Z 12 jaar is vind ik het nog acceptabel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, want je mag natuurlijk geen kritiek uiten op dat meer dan kansloze beleid dat al jaren bij Feyenoord wordt gevoerd.
Natuurlijk wel, maar zo'n zelf uitprint postertje met een middelvinger.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, want je mag natuurlijk geen kritiek uiten op dat meer dan kansloze beleid dat al jaren bij Feyenoord wordt gevoerd.
Liever een getekende middelvinger dan ijzeren staven door de ruiten bij het Maasgebouw.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met een getekende middelvinger erbij? Als het hele vak Z 12 jaar is vind ik het nog acceptabel.
Touché.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Liever een getekende middelvinger dan ijzeren staven door de ruiten bij het Maasgebouw.
Het legioen kennende sluit het één het ander niet bepaald uit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Liever een getekende middelvinger dan ijzeren staven door de ruiten bij het Maasgebouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |