abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 17 februari 2016 @ 12:17:49 #101
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159988282
quote:
De Chinese club Shanghai Shenhua heeft 20 miljoen geboden op Robin van Persie. Dat schrijven althans Turkse kranten, die niet bekend staan vanwege hun enorme betrouwbaarheid. Toch past het gerucht naadloos in het seizoen van de gevallen topspits, die zijn draai maar niet lijkt te vinden in Istanbul en moet vrezen dat zijn interlandcarrière voorbij is.

Hoofdschuddend liep Van Persie (32) dinsdagavond van het veld. In het Europa League-duel met Lokomotiv Moskou werd de Rotterdammer na 77 minuten gewisseld. Het was opnieuw een vreugdeloze avond. Van Persie kon ondanks een recente opleving nog niet overtuigen in Turkije. Nooit zeker van zijn basisplaats, zijn Braziliaanse concurrent Fernandao kan een beter doelpuntengemiddelde overleggen.

Fenerbahçe zou Van Persie voor 25 miljoen naar China willen laten vertrekken, zo melden dezelfde Turkse media. Het zou een prachtige transferwinst zijn, want de spits werd afgelopen zomer nog voor 7 miljoen weggehaald bij Manchester United.

Transfersommen

In China sluit de transfermarkt op 26 februari. Er werd in 2016 al 290 miljoen euro aan transfersommen gespendeerd door clubs uit de Chinese Super League. Daar kan zelfs de Engelse Premier League - al jarenlang de big spenders op de internationale transfermarkt - niet tegenop.

Shanghai Shenhua, de club die op Van Persie zou hebben geboden, haalde eerder deze winter Fredy Guarin voor 11 miljoen op bij Internazionale. Spits Demba Ba werd afgelopen zomer al overgenomen van Besiktas. Ook Grieks international Avraam Papadopoulos en de Colombiaan Giovanni Moreno staan er voor vele miljoenen op de loonlijst.
Denk niet dat Robin nog komt jongens.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_159988309
quote:
12s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Misschien ook wel op zijn 35e.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_159988427
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:14 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik weet nog dat Cocu belachelijk gemaakt werd toen Guus hem kwam bijstaan.
Volgend jaar dus Coolsingel? *O*
pi_159988650

Dick gaat Bilal even zegenen.
  Moderator woensdag 17 februari 2016 @ 12:34:55 #105
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159988681
quote:
Bijzonder goed (!) bericht vandaag: Giovanni van Bronckhorst heeft Dick Advocaat gestrikt om hem te helpen met de gigantische sportieve malaise. Daar zijn we erg blij mee, want het sportieve gaat boven alles. Toch vinden wij aan deze hele situatie twee constateringen heel bizar:

Jan Wouters is dus niet de juiste ervaren man naast van Bronckhorst gebleken (zoals door velen werd verwacht).
Giovanni heeft de complete clubleiding overgeslagen en op eigen initiatief Dick Advocaat benaderd. Dat zegt gelijk alles over de toegevoegde waarde van de clubleiding en het vertrouwen dat Giovanni in de volledige clubleiding heeft: Net als ons. Helemaal niks.
Het aanstellen van Dick Advocaat is daarom tegelijkertijd zowel bijzonder goed als een bizarre bevestiging dat wij helemaal niks hebben aan deze clubleiding. Niet in visie. Niet in toezicht en controle en zelfs niet meer op het gebied van gesprekspartner. Feyenoord Anno 2016, zo erg is het nog nooit geweest.

Advocaat gaat staf van Feyenoord ondersteunen

De technische staf van Feyenoord zal de komende periode worden ondersteund door Dick Advocaat. De 68-jarige Hagenaar is bereid gevonden om hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst per direct en tot het einde van het lopende seizoen te voorzien van adviezen.

De ervaren Advocaat zal zijn functie van adviseur op de achtergrond uitvoeren. Dit onder andere door het voeren van gesprekken en door trainingen en wedstrijden te observeren. Tijdens de duels van Feyenoord zit Advocaat niet op de bank.

‘Toen ik afgelopen maandagochtend door Martin van Geel werd benaderd met de vraag of ik deze rol wilde gaan vervullen, stond ik daar direct positief tegenover. Dat gevoel is na een aantal gesprekken alleen maar gegroeid’, aldus Advocaat, die Feyenoord liet weten geen vergoeding te willen ontvangen voor zijn werkzaamheden. ‘Ik doe dit vooral omdat ik een band heb met Giovanni.’

Advocaat en Van Bronckhorst werkten tussen 1998 en 2001 samen bij Glasgow Rangers. Ook speelde Feyenoords huidige hoofdtrainer tussen 2002 en 2004 verschillende interlands onder de toenmalige bondscoach.

De Hagenaar heeft een rijke en zeer succesrijke trainerscarrière achter de rug. Als clubcoach werd hij onder andere vier keer landskampioen en won hij met Zenit Sint-Petersburg de UEFA Cup en Europese Supercup. Als bondscoach was Advocaat met verschillende landen actief op twee WK’s en twee EK’s. Zijn voorlopig laatste klus als hoofdtrainer vervulde hij bij Premier League-club Sunderland, waar hij in oktober 2015 opstapte.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 17 februari 2016 @ 12:36:36 #106
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159988726
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Dick gaat Bilal even zegenen.
En een langere training dan normaal.
pi_159988780
quote:
14s.gif Op woensdag 17 februari 2016 11:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Echt schandalig inderdaad dat hij probeert bij te leren. :{
:')
blablablabla
  woensdag 17 februari 2016 @ 12:40:31 #108
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159988800
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 11:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Die kennen de Feyenoord Cultuur?

Zeker doen dan, ze hebben wel een club dit moment dus weinig tijd vrees ik.
Die kennen de Feyenoord cultuur net zo goed als Advocaat ;)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159988829
Wat een treurnis. Ontsla dan gelijk Gio en zet Dick voor die groep.

Met het aanblijven van deze tactisch onbekwame verliezer is de bodem nog lang niet in zicht. En kun je die beker ook wel op je buik schrijven.
blablablabla
pi_159988851
quote:
12s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Verschrikkelijk zonde dit. Ik weet dat er de nodige stemmingmakerij heerst rondom Robin, maar ik betwijfel of op dit moment veel mensen zijn verrichtingen bij Fener volgen.

Ik kijk vrijwel alle wedstrijden van Fener, en Robin speelt echt prima. Hij wordt alleen totaal niet begrepen door zijn ploeggenoten. Speelt en loopt zich voortdurend vrij, maar wordt gewoon niet aangespeeld.

Gisteren ook weer. Zijn verontwaardigde reactie was volledig begrijpelijk, die Fernandao kan er helemaal niets van. Als die ooit nog naar Feyenoord zou komen, dan zou dat fantastisch zijn.
pi_159988863
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:41 schreef Elan het volgende:

Met het aanblijven van deze tactisch onbekwame verliezer is de bodem nog lang niet in zicht. En kun je die beker ook wel op je buik schrijven.
Oke Elan.
  woensdag 17 februari 2016 @ 12:44:01 #112
268260 Dr.Mikey
pi_159988877
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:42 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Verschrikkelijk zonde dit. Ik weet dat er de nodige stemmingmakerij heerst rondom Robin, maar ik betwijfel of op dit moment veel mensen zijn verrichtingen bij Fener volgen.

Ik kijk vrijwel alle wedstrijden van Fener, en Robin speelt echt prima. Hij wordt alleen totaal niet begrepen door zijn ploeggenoten. Speelt en loopt zich voortdurend vrij, maar wordt gewoon niet aangespeeld.

Gisteren ook weer. Zijn verontwaardigde reactie was volledig begrijpelijk, die Fernandao kan er helemaal niets van. Als die ooit nog naar Feyenoord zou komen, dan zou dat fantastisch zijn.
Als Robin ooit terug komt ga ik huilen van geluk.
R.I.P DTS.
pi_159988902
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:41 schreef Elan het volgende:

Wat vond jij van Cocu in het eerste seizoen? Ook een tactisch onbekwame verliezer?
  woensdag 17 februari 2016 @ 12:46:19 #114
356891 Abed
hooggeleid
pi_159988907
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:42 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Waarom wil je dat Fernandao komt als hij er helemaal niets van kan?

Badoem tsss
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  woensdag 17 februari 2016 @ 12:48:05 #115
268260 Dr.Mikey
pi_159988932
Paultje moet ons ook ooit gaan trainen.
R.I.P DTS.
pi_159988958
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:36 schreef Slobeend het volgende:

[..]

En een langere training dan normaal.
Hehe.
  woensdag 17 februari 2016 @ 12:49:28 #117
268260 Dr.Mikey
pi_159988963
Bretje erbij nemen als conditietrainer _O_
R.I.P DTS.
pi_159989043
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat vond jij van Cocu in het eerste seizoen? Ook een tactisch onbekwame verliezer?
Dat doet totaal niet terzake, Hans.
Spelletje destijds met Hiddink, Cocu en PSV en de situatie bij ons nu is totaal onvergelijkbaar.
blablablabla
pi_159989070
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Als Robin ooit terug komt ga ik huilen van geluk.
Dan denk ik dat je een van de weinigen bent eerlijk gezegd.
pi_159989077
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat doet totaal niet terzake, Hans.
Spelletje destijds met Hiddink, Cocu en PSV en de situatie bij ons nu is totaal onvergelijkbaar.
Vertel eens waarom dat onvergelijkbaar is, ouwe reiger.
pi_159989091
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:46 schreef Abed het volgende:

[..]

Waarom wil je dat Fernandao komt als hij er helemaal niets van kan?

Badoem tsss
:')
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:00:22 #122
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_159989155
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:56 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dan denk ik dat je een van de weinigen bent eerlijk gezegd.
Als ie deze zomer komt juich ik dat zeker toe, zou nog steeds een klasse apart zijn in de Eredivisie.

Over 2 jaar, nee dankjewel. Hij valt nu al bijna uit elkaar, op z'n 35e kan ie al niet meer lopen.
pi_159989215
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als ie deze zomer komt juich ik dat zeker toe, zou nog steeds een klasse apart zijn in de Eredivisie.

Over 2 jaar, nee dankjewel. Hij valt nu al bijna uit elkaar, op z'n 35e kan ie al niet meer lopen.
Waar baseer je het op dat hij nu al bijna uit elkaar valt? Hij is topfit, die coach stelt em alleen niet altijd op.

Hij werkt er elke dag keihard voor:

woensdag 17 februari 2016 @ 13:03:57 #124
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159989230
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Waarom zou hij van meerwaarde zijn in de Eredivisie? Kuyt was in Turkije nog een god en kan nauwelijks meekomen hier. Van Persie is vrijwel van 0 waarde in Turkije en zou dan ineens hier op zijn sloffen Feyenoord kunnen versterken?

Ik denk dat mensen die van Persie graag zien terugkeren geen idee hebben van zijn onvermogens op dit moment. Sinds zijn eerste United-jaar is het heel hard bergafwaarts gegaan. Het is gewoon over.
pi_159989263
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Waarom zou hij van meerwaarde zijn in de Eredivisie? Kuyt was in Turkije nog een god en kan nauwelijks meekomen hier. Van Persie is vrijwel van 0 waarde in Turkije en zou dan ineens hier op zijn sloffen Feyenoord kunnen versterken?

Ik denk dat mensen die van Persie graag zien terugkeren geen idee hebben van zijn onvermogens op dit moment. Sinds zijn eerste United-jaar is het heel hard bergafwaarts gegaan. Het is gewoon over.
Weer iemand die de verrichtingen van Van Persie het laatste halfjaar totaal niet gevolgd heeft. Van Persie is verreweg de beste speler van Fener, maar wordt vooral totaal niet begrepen door zijn ploeggenoten. Zijn loopacties zijn nog steeds van grote klasse.

Van 0 waarde is natuurlijk ook onzinnig. Heeft al 14 goals gemaakt, en scoort eens per 100 minuten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2016 13:06:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')