Hoe oud ben jij wel niet, marie'tje?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh ja, dat weet ik nog wel. Volgens mij hadden ze 1 album. Daarna stopte Vanity er mee en werd Appolonia haar opvolger. Met Sex Shooter. En zij had ook een rolletje in Purple Rain.
Ik ben nog naar Purple Rain geweest in Tuschinsky Amsterdam. Vreselijk. Die gillende negerinnen in de zaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij wel niet, marie'tje?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij wel niet, marie'tje?
Als je dat nog weet....quote:
vanity heeft ook nog een solo album gemaakt, in 1984. maar die was best wel slechtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh ja, dat weet ik nog wel. Volgens mij hadden ze 1 album. Daarna stopte Vanity er mee en werd Appolonia haar opvolger. Met Sex Shooter. En zij had ook een rolletje in Purple Rain.
Ja, maar bij hem voel ik me een beetje betrapt. Omdat we elkaar in topics tegenkomen van bands en muziek waar je misschien niet zo snel iemand verwacht die bijna een halve eeuw oud is...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dat nog weet....
* Leandra zit ook al de hele tijd "Do you think I'm a nasty girl" te zingen
Ik krijg ineens een visioen van een nummer "He's so dull".....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:23 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
vanity heeft ook nog een solo album gemaakt, in 1984. maar die was best wel slecht
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, maar bij hem voel ik me een beetje betrapt. Omdat we elkaar in topics tegenkomen van bands en muziek waar je misschien niet zo snel iemand verwacht die bijna een halve eeuw oud is...
jepquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een visioen van een nummer "He's so dull".....
haha bij mij op school zaten ook van die types, maar dan meer in de stijl van Sheila E, Maar die komt ook uit de school van Prince dus das van hetzelfde laken een pak.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Die kleding ook, typisch jaren 80
Herinner het mij nog goed, dit werd dan ook door enkele vrouwen op de Mavo gedragen tijdens schoolfeestjes
check.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Die kleding ook, typisch jaren 80
Herinner het mij nog goed, dit werd dan ook door enkele vrouwen op de Mavo gedragen tijdens schoolfeestjes
Ja! In my house.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:53 schreef WRH het volgende:
[..]
Heeft trouwens Rick James niet ook een eigen Vanity 6 geprobeerd op te starten, die vreselijk beroerde Mary Jane girls?
ja dat was het! ik zat echt te neuriën van 'hoe ging dat toch ook al weer'quote:
Met Sheila E is het ook niet echt goed gegaan na haar carriere, net een recente foto van haar gezien en ik schrok me rot. Is die ook aan de drugs geraakt of zo?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:53 schreef WRH het volgende:
[..]
check.
Was behoorlijk into Prince in de tachtiger jaren dus ook alles van Vanity, Apolonia, Wendy & Lisa en Sheila E meegepakt.
Toch wel zonde van deze dame, was echt wel korte tijd een behoorlijke hype. Iets te veel en te wild rond geleefd en daar dan zo de consequenties van dragen, vind het wel heftig.
Heeft trouwens Rick James niet ook een eigen Vanity 6 geprobeerd op te starten, die vreselijk beroerde Mary Jane girls?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |