Wat vinden ze in mocro-gemeenschap eigenlijk van non-gelovigen?quote:
Kafir.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vinden ze in mocro-gemeenschap eigenlijk van non-gelovigen?
Ja dat is de Islamitische benaming. maar bedoel. Kijken ze echt vies er op neer?quote:
Degene die ik ken? Ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is de Islamitische benaming. maar bedoel. Kijken ze echt vies er op neer?
Hm grappig wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Christen kreeg ik vaak wel een bovengemiddeld respect, degene die ik tegenkwam.
Geen kafir he.
Ach, sowieso alle Islamitische namen klinken niet zo angstaanjagend als je weet wat het betekentquote:
En je kan er ook best aardig mee discussiėren natuurlijk. Interpretatie van het geloof begrijpt de tegenpartij toch wat beter dan een agnost/atheistquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, meeste moslim maatjes zijn altijd best bijzonder geinteresseerd in mijn geloof.
Dat kan je van veel agnosten/atheisten niet zeggen
Dat klopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je kan er ook best aardig mee discussiėren natuurlijk. Interpretatie van het geloof begrijpt de tegenpartij toch wat beter dan een agnost/atheist
En volgens mij zien moslims Jezus helemaal niet als iets negatiefs maar meer gewoon als een profeet meer niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt.
Al is het tussen moslims/christenen vooral dat die 1e partij een profeet gelooft die ik als oplichter zie even kort gezegd.
Als de Messiah zelfs.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
En volgens mij zien moslims Jezus helemaal niet als iets negatiefs maar meer gewoon als een profeet meer niet.
Maar christenen zien de Islam dus sneller als negatief dan andersomquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
En ze geloven ook dat Jezus Christus zal wederkeren.
Nee hoor. De islam niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar christenen zien de Islam dus sneller als negatief dan andersom
Ze hoeven hem ook niet te geloven, maar ik eb nog nooit een moslim Jezus een oplichter horen noemenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar als ze Mohammed zouden geloven waren ze moslim.
Joden geloven niet in Christus. Dus dan is ie een oplichter. Kijken ze daarom neer op christendom, absoluut niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hoeven hem ook niet te geloven, maar ik eb nog nooit een moslim Jezus een oplichter horen noemen![]()
En dat terwijl jij dat wel doet, en hem een warlord vindt, denk dat je daar ook niet de enige christen in bent. Nu kan Jezus moeilijk een warlord genoemd worden natuurlijk maar die hadden hun ook makkelijk als oplichter kunnen afschrijven
Ja oke, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar waarom zou een Moslim Jezus Christus als oplichter neerzetten als ze zelf in Hem geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |