SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Back to blackquote:
In Nederland heeft Ali B nu met zn kornuiten Sevn en Boef een nummer voor die film gemaaktquote:
Totdat ze even gingen verkrachten?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
Toch vond ik ze de hele Mocro-gang wel afschilderen als meer smooth, beetje kattenkwaad uithalen en respectvol naar meisjes, en die anderen meer als wilde beestenWeet ook niet hoe erg dat klopt
Ja, dat deden die negers, die Marokkanen toch nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totdat ze even gingen verkrachten?
Oja was even in de war.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat deden die negers, die Marokkanen toch niet
Hier bedoel je. Of in hun eigen land ook?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja was even in de war.
Maar ja, ik ga me er niet over uitlaten.
Maar negers hebben wel een verkrachtings/vreemdgaan cultuur.
Ja, Surinamers weet ik wel ja dat ze niet vies zijn van vreemdgaan. Maar geen idee wat dit voor etniciteit was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet voor niets is iedere surinaamse voetballer in nederland familie
De cultuur komt ergens vandaan, ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier bedoel je. Of in hun eigen land ook?
Eensquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik acht de kans klein dat ze die cultuur in west-europa hebben aangeleerd waar monogamie vrij hoog in het vaandel staat.
Vertel dat de rest van Nederlandquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder heb ik persoonlijk ook echt bijzonder weinig problemen gehad met mocros.
Ach, de cultuur past ook totaal niet in Nederland.quote:
Dat sowieso ja. Eerste scene met die tassenroof was ook niet misselijk natuurlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
En het zijn natuurlijk ook erg veel criminelen.
Maar ach, ik kon het op veel vlakken wel goed met ze vinden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Eerste scene met die tassenroof was ook niet misselijk natuurlijk
Wat vinden ze in mocro-gemeenschap eigenlijk van non-gelovigen?quote:
Kafir.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vinden ze in mocro-gemeenschap eigenlijk van non-gelovigen?
Ja dat is de Islamitische benaming. maar bedoel. Kijken ze echt vies er op neer?quote:
Degene die ik ken? Ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is de Islamitische benaming. maar bedoel. Kijken ze echt vies er op neer?
Hm grappig wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Christen kreeg ik vaak wel een bovengemiddeld respect, degene die ik tegenkwam.
Geen kafir he.
Ach, sowieso alle Islamitische namen klinken niet zo angstaanjagend als je weet wat het betekentquote:
En je kan er ook best aardig mee discussiëren natuurlijk. Interpretatie van het geloof begrijpt de tegenpartij toch wat beter dan een agnost/atheistquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, meeste moslim maatjes zijn altijd best bijzonder geinteresseerd in mijn geloof.
Dat kan je van veel agnosten/atheisten niet zeggen
Dat klopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je kan er ook best aardig mee discussiëren natuurlijk. Interpretatie van het geloof begrijpt de tegenpartij toch wat beter dan een agnost/atheist
En volgens mij zien moslims Jezus helemaal niet als iets negatiefs maar meer gewoon als een profeet meer niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt.
Al is het tussen moslims/christenen vooral dat die 1e partij een profeet gelooft die ik als oplichter zie even kort gezegd.
Als de Messiah zelfs.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
En volgens mij zien moslims Jezus helemaal niet als iets negatiefs maar meer gewoon als een profeet meer niet.
Maar christenen zien de Islam dus sneller als negatief dan andersomquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
En ze geloven ook dat Jezus Christus zal wederkeren.
Nee hoor. De islam niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar christenen zien de Islam dus sneller als negatief dan andersom
Ze hoeven hem ook niet te geloven, maar ik eb nog nooit een moslim Jezus een oplichter horen noemenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar als ze Mohammed zouden geloven waren ze moslim.
Joden geloven niet in Christus. Dus dan is ie een oplichter. Kijken ze daarom neer op christendom, absoluut niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hoeven hem ook niet te geloven, maar ik eb nog nooit een moslim Jezus een oplichter horen noemen![]()
En dat terwijl jij dat wel doet, en hem een warlord vindt, denk dat je daar ook niet de enige christen in bent. Nu kan Jezus moeilijk een warlord genoemd worden natuurlijk maar die hadden hun ook makkelijk als oplichter kunnen afschrijven
Ja oke, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar waarom zou een Moslim Jezus Christus als oplichter neerzetten als ze zelf in Hem geloven.
? Hij heeft niks gezegdquote:
Over het algemeen zal de publieke opinie over de Islam in christelijke landen VEEL hoger liggen dan andersom.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, daar heb je gelijk in.
Vond het gewoon een aparte constatering
Vooral omdat de publieke opinie is dat de Islam niet tolerant lijkt te zijn tegenover andere geloven
Mwah, hadden ze niet-moslims dan ook geen kafir gevonden als ze `echt'' zo intolerant waren?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
En de Islam is ook veel intolleranter.
Dus omdat ze 2 geloven niet kafir vinden zijn ze tolerant.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, hadden ze niet-moslims dan ook geen kafir gevonden als ze `echt'' zo intolerant waren?
Ik zeg niet dat ze tolerant zijn. Maar uit wat jij nu allemaal verteld vind ik het niet heel intolerant overkomen in ieder geval. In bepaalde gemeenschappen heerst er dus blijkbaar al meer respect als je gelovig bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus omdat ze 2 geloven niet kafir vinden zijn ze tolerant.
Een tollerant geloof zou ook polytheisten/atheisten tollereren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze tolerant zijn. Maar uit wat jij nu allemaal verteld vind ik het niet heel intolerant overkomen in ieder geval. In bepaalde gemeenschappen heerst er dus blijkbaar al meer respect als je gelovig bent.
Vooral intolerant tegenover atheisten lijkt me dan
Nee dat nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat zul je binnen de islam echt nooit vinden.
Dan vind ik het nogal vreemd om insinuaties te wekken over dat christenen negatiever over islam kijken dan andersom, wat absoluut niet zo is. Ze geloven alleen neit in Mohammed.quote:
Nou ja, de Messias van een ander geloof een oplichter noemen, kan je negatief opvattnequote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan vind ik het nogal vreemd om insinuaties te wekken over dat christenen negatiever over islam kijken dan andersom, wat absoluut niet zo is. Ze geloven alleen neit in Mohammed.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, de Messias van een ander geloof een oplichter noemen, kan je negatief opvattne
Nou, dat lijkt me niet opgroeiend in een westers land met christelijke ouders. Maargoedquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik niet vond dat het een oplichter was dan was ik Moslim geworden.
Als ik nu geloofde dat Mohammed de profeet was, wat reste mij dan nog om Moslim te worden?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me niet opgroeiend in een westers land met christelijke ouders. Maargoed
Het feit dat je dan van je geloof af moet stappen dat Jezus dat niet is, en dus ook de zoon van God niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik nu geloofde dat Mohammed de profeet was, wat reste mij dan nog om Moslim te worden?
Als Mohammed de echte profeet zou zijn, zou dat geen enkel probleem zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het feit dat je dan van je geloof af moet stappen dat Jezus dat niet is, en dus ook de zoon van God niet.
Gebeurt dat automatisch als je zou weten dat Mohammed de profeet zou zijn?
Hm oke. Zou daar wel moeite mee hebben als ik 20 jaar lang zo devoted was met een ander geloofquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Mohammed de echte profeet zou zijn, zou dat geen enkel probleem zijn.
Het geloof kies je niet uit gemak, maar om de waarheid.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke. Zou daar wel moeite mee hebben als ik 20 jaar lang zo devoted was met een ander geloof
Nee dat klopt. Wordt meer gekeken naar hoe je er zelf naar kijktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar verder zie je Christen/Joden/Boeddhisten/Hindoes ook niet in zulke mate boos worden om "belediging" van hun profeet.
Kan mij dat wat schelen wat iemand anders over Jezus Christus zegt.
VInd ik toch weer uit blijken dat er 1 religie vooral intolerantie heeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Wordt meer gekeken naar hoe je er zelf naar kijkt
jawelquote:
moet je hem kleiner makenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik mag Romana van Rinus niet als UI doen!
"De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot."
Ze heet Deborah. Rinus zingt alleen over andere vrouwenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik mag Romana van Rinus niet als UI doen!
"De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot."
Oh ja zo heet zequote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heet Deborah. Rinus zingt alleen over andere vrouwen
Heb jij een religie?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar verder zie je Christen/Joden/Boeddhisten/Hindoes ook niet in zulke mate boos worden om "belediging" van hun profeet.
Kan mij dat wat schelen wat iemand anders over Jezus Christus zegt.
Maar gewoon zorgen dat ie 60x60 pixels is. En anders keihard jpeggenquote:
Het is 60x60. Het is een gif plaatje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar gewoon zorgen dat ie 60x60 pixels is. En anders keihard jpeggen
#thuglifequote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:40 schreef Amarantha het volgende:
Fuck dat haha, ga gewoon naar Groningen. Desnoods alleen.
#bedanktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hemelvaart en bevrijdingsdag vallen dit jaar samen. Ik blijf het apart vinden.
Dubbel feestje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hemelvaart en bevrijdingsdag vallen dit jaar samen. Ik blijf het apart vinden.
weet niet. Lastig te voorspellen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zie jij Chelsea van PSG winnen?
Heb maar gegokt. 210 euro te winnen voor maar 7 eu inzet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weet niet. Lastig te voorspellen.
Op wie zet jij de overwinning dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb maar gegokt. 210 euro te winnen voor maar 7 eu inzet.
Geen ideequote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:59 schreef supersof het volgende:
Als iemand zijn recht op lijfrente-uitkeringen van een oud-regime-lijfrente (afgesloten voor 1 januari 1992) laat afkopen, moeten de afkoopsom en de ingehouden loonheffing in de aangifte worden aangeven. Over het belaste bedrag is geen revisierente verschuldigd.
wtf is dit![]()
Kan pas vanaf 1 maart.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:59 schreef supersof het volgende:
ik haat belastingenen belastingaangifte
ik leer op school over belastingenquote:
Belastingen zijn zo kut.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik leer op school over belastingen
voor zover ze het les geven noemen dan
In welk onderwijs werk jequote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar 1,5 les gedraaid vandaag en toch van 8 tot 6 op school geweest.
#struggles in het onderwijs.
box 1, 2 en 3, zvw, heffingskortingen, lijfrenteblabla en allemaal andere moeilijke shitquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Belastingen zijn zo kut.
Maar ik haat financiën dan ook gewoon totaal.
Ik wil genoeg hebben om comfortabel te leven en me geen zorgen hoeven maken over wanneer ik welke rekening moet betalen.
Een woordenboek kan al helpen. :$quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:59 schreef supersof het volgende:
Als iemand zijn recht op lijfrente-uitkeringen van een oud-regime-lijfrente (afgesloten voor 1 januari 1992) laat afkopen, moeten de afkoopsom en de ingehouden loonheffing in de aangifte worden aangeven. Over het belaste bedrag is geen revisierente verschuldigd.
wtf is dit![]()
Oh zo. Ik dacht al.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik leer op school over belastingen
voor zover ze het les geven noemen dan
Voortgezet.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
box 1, 2 en 3, zvw, heffingskortingen, lijfrenteblabla en allemaal andere moeilijke shit
ik ben niet gemaakt voor cijfers
ik moet dat dus voor mensen gaan doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon iemand je belastingaangifte laten doen
sjd doe ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voortgezet.
[..]
Wat deed je ook alweer voor opleiding? Iets met recht toch?
Het is kapot makkelijk verder voor mensen die alleen inkomen uit loon hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet dat dus voor mensen gaan doen![]()
![]()
Veel mensen in haar toekomstige werkveld hebben dat juist niet, volgens mij.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is kapot makkelijk verder voor mensen die alleen inkomen uit loon hebben.
ja klopt, maar wij moeten dus ook al die andere moeilijke dingen weten voor de toetsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is kapot makkelijk verder voor mensen die alleen inkomen uit loon hebben.
Wat dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt, maar wij moeten dus ook al die andere moeilijke dingen weten voor de toets![]()
Dan is het helemaal makkelijk, niet waar.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel mensen in haar toekomstige werkveld hebben dat juist niet, volgens mij.
Ligt er aan door wie. Een tante van me deed dat bij veel mensen, maar dan op een manier dat men meer terug zou krijgen of minder hoefden te betalen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon iemand je belastingaangifte laten doen
zulke dingenquote:
Als je rekening moet gaan houden met allerlei uitkeringen, toeslagen en schulden wordt het misschien anders.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is het helemaal makkelijk, niet waar.
Oh. Klinkt op deze manier wel te doen toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:14 schreef supersof het volgende:
neequote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh. Klinkt op deze manier wel te doen toch.
Ik denk dat dat wle meevalt, je moet alleen denk ik zorgen dat mensen geen onterechte toeslagen binnen krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je rekening moet gaan houden met allerlei uitkeringen, toeslagen en schulden wordt het misschien anders.
Over welke context hebben we het? Want als je de eerste zin in stukjes opdeelt is het al makkelijker te lezen. Bovendien kun je woorden als revisierente opzoeken om ze beter te begrijpen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:14 schreef supersof het volgende:
[..]
zulke dingen
belastingaangifte heeft niks met toeslagen uitkeren te makenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wle meevalt, je moet alleen denk ik zorgen dat mensen geen onterechte toeslagen binnen krijgen.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
belastingaangifte heeft niks met toeslagen uitkeren te maken
Ja maar het is juist dat alle stof zo hocuspocus is en we nauwelijks uitleg krijgen en het zomaar moeten kunnen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Over welke context hebben we het? Want als je de eerste zin in stukjes opdeelt is het al makkelijker te lezen. Bovendien kun je woorden als revisierente opzoeken om ze beter te begrijpen.
Misschien gaan ze uit van een bepaalde basiskennis in economie.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar het is juist dat alle stof zo hocuspocus is en we nauwelijks uitleg krijgen en het zomaar moeten kunnen.
als het werkt dan, daar was vorig jaar ook nog gezeik mee volgens mijquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger had je in Nederland echt kut software om belastingaangifte te doen.
Dat was niet best, maar tegenwoordig is dat beter.
Dingen als box1/2/3 hebben daar dan gelukkig vrijwel niets mee te maken, kun je daar al veel punten op scoren? nee zekerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:18 schreef supersof het volgende:
Ik schiet gewoon helemaal in de stress als een tekst ook maar iets economisch/wiskundigs/iets met cijfers oid bevat. Ik kan dat gewoon echt niet
Nee dat kan niet, want alle profielen worden toegelaten. Dus ook zonder economie als examenvak. Ik heb maar 1 jaar economie gehad en toen was ik 13quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien gaan ze uit van een bepaalde basiskennis in economie.
We moeten als toets een belastingaangifte invullen. De uitkomst kan goed of fout zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dingen als box1/2/3 hebben daar dan gelukkig vrijwel niets mee te maken, kun je daar al veel punten op scoren? nee zeker
Is gewoon te leren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:18 schreef supersof het volgende:
Ik schiet gewoon helemaal in de stress als een tekst ook maar iets economisch/wiskundigs/iets met cijfers oid bevat. Ik kan dat gewoon echt niet
In jaar 1 heb je ook geen economische vakken gehad?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want alle profielen worden toegelaten. Dus ook zonder economie als examenvak. Ik heb maar 1 jaar economie gehad en toen was ik 13
Nope, niksquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
In jaar 1 heb je ook geen economische vakken gehad?
Belastingaangifte voor individuen of voor bedrijvenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
We moeten als toets een belastingaangifte invullen. De uitkomst kan goed of fout zijn.
Dus je hebt een 10 of een 1 laat maar zeggen. Je kan het niet gemiddeld doen. Je haalt het of niet
En de docent kan je ook niet helpen met het beter begrijpen van de stof?quote:
individuen jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belastingaangifte voor individuen of voor bedrijven
eerste zeker?
Dat moet te stampen zijn, of ze moeten hele lullige casussen gaan gebruiken.quote:
Die docent kan je geen docent noemen want hij bakt er niks vanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
En de docent kan je ook niet helpen met het beter begrijpen van de stof?
Ja ik ben nu alle stof aan het doornemen en ga met vragen naar mijn vader. En daarna oefenen oefenen oefenen met die software en casussen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat moet te stampen zijn, of ze moeten hele lullige casussen gaan gebruiken.
Maar als ze vrij normale casussen gebruiken van de gemiddelde persoon met een inkomen uit loon/uitkering, een huis en hun vermogen grotendeels op een spaarrekening is het wel te stampen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ben nu alle stof aan het doornemen en ga met vragen naar mijn vader. En daarna oefenen oefenen oefenen met die software en casussen.
Nee man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:24 schreef Typisch het volgende:
Zou sowieso een onderdeel moeten zijn van de middelbare school opleiding. Een paar weekjes belastingaangifte doen, elke week een uurtje.
Klopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:24 schreef Typisch het volgende:
Zou sowieso een onderdeel moeten zijn van de middelbare school opleiding. Een paar weekjes belastingaangifte doen, elke week een uurtje.
De gemiddelde persoon hoeft 5 keer op "verder" te drukken anno 2016.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Dat is zo'n ding dat nuttig is voor iedereen.
Ja met oefencasussen hebben ze soms echt rare dingenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar als ze vrij normale casussen gebruiken van de gemiddelde persoon met een inkomen uit loon/uitkering, een huis en hun vermogen grotendeels op een spaarrekening is het wel te stampen.
Zou wel eerlijker zijn, omdat je toch zou verwachten dat dat je doelgroep is als SJD'er.
DAt hoort daar toch bij? Moet je eerst weten wat je aan het doen bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou dan eerder wat ingaan op bepaalde begrippen die je dan nog eventueel zou moeten controleren
Gewoon omgaan met geld, belastingaangiftes doen is niet zo relevena.tquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:27 schreef supersof het volgende:
Dan beter leren hoe je kleding repareert of meer technische dingen zoals iets maken van hout enzo
Daar hoef jej niet een paar weken enkele uurtjes aangiftes voor te doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
DAt hoort daar toch bij? Moet je eerst weten wat je aan het doen bent.
ja, schuldpreventie enzo ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon omgaan met geld, belastingaangiftes doen is niet zo relevena.t
En omgaan met geld kunnen niet zo veel mensen.
Leren ze bij ons ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:27 schreef supersof het volgende:
Dan beter leren hoe je kleding repareert of meer technische dingen zoals iets maken van hout enzo
Ja ik heb ook mijn eigen aangifte gedaan en dat was niet moeilijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar misschien overschat ik mensen nu.
Maar persoonlijke aangifte doen is geen rocket science zolang je de Nederlandse taal beheerd.
Ik deed die altijd voor mijn ouders vroeger. Jammer dat die software er 3 keer per avond uit vloog.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik heb ook mijn eigen aangifte gedaan en dat was niet moeilijk
Wist je dat je 19 cent per kilometer vergoed krijgt, bijvoorbeeld als je freelancer bent en ergens heen moet voor je werk. Ook als je op de fiets gaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik deed die altijd voor mijn ouders vroeger. Jammer dat die software er 3 keer per avond uit vloog.
Zo nou nou jeetje. Heftige stof.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Wist je dat je 19 cent per kilometer vergoed krijgt, bijvoorbeeld als je freelancer bent en ergens heen moet voor je werk. Ook als je op de fiets gaat.
Allemaal va dat soort dingen moeten we ook weten.![]()
voor je orgie?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:29 schreef Tjacka het volgende:
Al twee potentieel goede kandidaten binnen.
Dit wist ik ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Wist je dat je 19 cent per kilometer vergoed krijgt, bijvoorbeeld als je freelancer bent en ergens heen moet voor je werk. Ook als je op de fiets gaat.
Allemaal va dat soort dingen moeten we ook weten.![]()
ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie the fuck heeft dit geschreven?
toen nog nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik heb je gewoon op whatsapp en facebook.
Oh jezus.. echt?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben je niet blij?
GRTD.nl is van ons![]()
![]()
ahahah wtfquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben je niet blij?
GRTD.nl is van ons![]()
![]()
Het archief van LMI over de users hier op uploaden hoop ik.quote:
Dat is geen gek ideequote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het archief van LMI over de users hier op uploaden hoop ik.
Hoi fokkiequote:
ik negeer jequote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi fokkie
Hoi wp
wat leuk dat je mij ook opmerkt
Wat heb ik je misdaanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
krijg je dan geen hoofdpijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt me niet heel fijn namelijk
Ns rijdt niet zo snelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
krijg je dan geen hoofdpijn?
lijkt me niet heel fijn namelijk
Laatst meer dan een uur van Arnhem naar Utrechtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
en ook al niet op tijd
lekkere vervoerder is het ook
oh dat is wel erg ernstigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatst meer dan een uur van Arnhem naar Utrecht![]()
Ja nu al twee keer gehad in korte tijd dat ze een goederentrein voor zich hadden, en toen kwartier later: ja er zit daar achter ook nog een sprinterquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dat is wel erg ernstig
toen we naar Nimma gingen was het 20 minuutjes ofzo
volgens mij nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nu al twee keer gehad in korte tijd dat ze een goederentrein voor zich hadden, en toen kwartier later: ja er zit daar achter ook nog een sprinter
Echt hoe coördineer je dat
Beter Japanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
volgens mij niet
anders zouden dit soort dingen wel voorkomen kunnen worden
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter Japan
Daar zien ze 30 seconden al als vertraging
bus is hier ook altijd te laatquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter Japan
Daar zien ze 30 seconden al als vertraging
Haha ja kut is datquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bus is hier ook altijd te laat
tenzij jij een keer te laat bent dan is de bus 4 minuten te vroeg
De wat?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:33 schreef Amarantha het volgende:
Weetje wat pas kut is? De belbus. Kwam bij mij 9 van de 10x gewoon niet opdagen.
Belbus. Sommige plekken moet je de belbus bellen, uur van te voren. Dan komt er een klein personenbusje je oppikken.quote:
Soort taxi dus?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Belbus. Sommige plekken moet je de belbus bellen, uur van te voren. Dan komt er een klein personenbusje je oppikken.
in de moderne wereld heet dat een taxi amaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Belbus. Sommige plekken moet je de belbus bellen, uur van te voren. Dan komt er een klein personenbusje je oppikken.
Nee hoor, de belbus.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in de moderne wereld heet dat een taxi ama
God wat irritantquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Maar haalt en zet je alleen af bij bushaltes.
Lopen of fiets.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
God wat irritantKan je vanaf daar alsnog met de bus of wat
Ik fietste altijd naar Parc Sandur. was niet zo ver. Mja pure aids daar vverderquote:
Vroeger nam ik de bus bij de Ericasestraat. Dat was de dichtstbijzijnde bushalte voor mij, terwijl ik helemaal voor in Parc Sandur woondequote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik fietste altijd naar Parc Sandur. was niet zo ver. Mja pure aids daar vverder
Ik zie Kuyt al lopen met een shirt van Ruttequote:
Die dekselse dirk zie ik eerder met van der Staaij op zn shirt lopen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie Kuyt al lopen met een shirt van Rutte
http://www.nu.nl/achterkl(...)loof-misbruiken.htmlquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die dekselse dirk zie ik eerder met van der Staaij op zn shirt lopen.
In Turkije hadden we twee schoonmaaksters. Ze waren moslim. Zij hadden geen problemen als mijn vrouw in bikini naar het zwembad liep.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)loof-misbruiken.html
Angelslo, wie kent het niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Wel blij met mijn ouders nu in Angelslo. Op de fiets heel dichtbij en als het kut weer is dan is er gewoon een goede busverbinding
Volgens jouw zienswijze wat betreft geloof moet dit toch gewoon kunnen en moeten die schoonmaaksters zich aanpassen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Turkije hadden we twee schoonmaaksters. Ze waren moslim. Zij hadden geen problemen als mijn vrouw in bikini naar het zwembad liep.
Mooi om te zien hoe laag Dirks respect voor moslims voor zn verblijf in Turkije moet zijn geweest.
Het zou heel raar zijn als je eisen gaat stellen aan je werkgever ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens jouw zienswijze wat betreft geloof moet dit toch gewoon kunnen en moeten die schoonmaaksters zich aanpassen?
Snap je respect-opmerking dan niet helemaalquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zou heel raar zijn als je eisen gaat stellen aan je werkgever ja.
Nou, als Kuyt zoiets pietluttigs al als een reden ziet waarom die meer respect heeft gekregen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap je respect-opmerking dan niet helemaal
Vind je het gek. Hij komt uit Katwijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, als Kuyt zoiets pietluttigs al als een reden ziet waarom die meer respect heeft gekregen.
Dan is ie echt met 0,0 verwachting naar Turkije gegaan.
Veel moderner jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zat ie natuurlijk wel in Istanbul.
In het middenquote:
Ja uh Ama, 3 berichten boven jequote:
Keek snel, dacht dat over haar ging. Maar heb het even gekeken. Bijzonder kapsel wel jaquote:
als je nu naar bed gaat heb je morgen meer tijd om in je huis te chillenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moment dat je eindelijk weer in je huis kunt chillen en je beseft dat je eigenlijk meteen naar bed zou moeten![]()
Niks moet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moment dat je eindelijk weer in je huis kunt chillen en je beseft dat je eigenlijk meteen naar bed zou moeten![]()
Nee want moet toch morgenochtend vroeg weg.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je nu naar bed gaat heb je morgen meer tijd om in je huis te chillen
Nou ja hij is altijd aanwezig, post goed mee.quote:
Ik vind dat morpheus2002 weer mod moet worden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja hij is altijd aanwezig, post goed mee.
Beter dan wat andere mods daar
Nja ik zeg niks, vorige keer toen ik wat zei over VBL-users werd het ook uitgebreid besproken in VBLquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat morpheus2002 weer mod moet worden.
Ongelooflijk jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
VBL SC beste SC.
De enige SC die netjes druk is onder werktijd en die na 11 uur savonds dood is.
WATquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn partijprogramma voor mod als VBL:
Livetopics dicht.
Zelden zoiets kansloos gezien als 30 mensen die:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |