quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
zou de notes van tong op zich wel een keer willen lezen
dp is een kutuser en ik een brave user, trek je eigen conclusiesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ja jezus. Ben ik nou een goeie user of niet? #mixedsignals
neem gwn een abo, pauperquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:38 schreef datismijnmening het volgende:
Fylax kun jij mijn notes inzien? Wanneer was mijn laatste?
Serieus? Daar heb ik respect voorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
of die van, vgm, koosvogels, die schijnt er ook 600 ofzo te hebben
Ik ben dus een brave kutuser?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp is een kutuser en ik een brave user, trek je eigen conclusies
yehquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus? Daar heb ik respect voor
Ja. Geen idee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:38 schreef datismijnmening het volgende:
Fylax kun jij mijn notes inzien? Wanneer was mijn laatste?
wie weetquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben dus een brave kutuser?
welterusten Tjackaquote:
er zijn nog kuttere users bijgekomen dus in vergelijking val je wel meequote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:41 schreef deadprez het volgende:
ik weet niet of ik tegenwoordig nou ook een brave user ben of dat ze het gewoon opgegeven hebben met me
mag die niet zeggen, laat die boiquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn nog kuttere users bijgekomen dus in vergelijking val je wel mee
Ik wil er 1000quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
yeh
maar die kerel ging in het verleden ook altijd heerlijk los tegen achterlijk PVV-volk in NWS, dus dan loopt het gauw op.
Dat kan alleen als de mods gaan slowchatten in je notes.quote:
Frank zegt het anders altijd welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
mag die niet zeggen, laat die boi
frank is dan ook een wijze oude man, denk je nou echt dat ze die aan durven te spreken?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Frank zegt het anders altijd wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |