quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:27 schreef Pulzzar het volgende:
Wat een chagrijnige kop heeft die kerel trouwens
Justin Bieber maakt kutmuziek, Kanye niet. De rest is bijzaak en moet je negeren.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb 1000x meer sympathie voor Justin Bieber dan voor Kanye West, arrogante kwal dat 'ie is.
Z`n produceer skills zijn fantastisch en een hoop muziek van hem is echt super, maar zoals hij doet zorgt ervoor dat hij z`n eigen gat graaft.
Kanye maakt ook overwegend kutmuziek. En dat wat wél te pruimen is, is bij lange na niet zo "geniaal" als sommigen graag doen voorkomen. Ja, hij heeft een aantal goede tracks afgeleverd. Maar dat maakt hem echt nog niet hét grote muzikale genie van deze tijd. Er zijn honderden, zo niet duizenden artiesten die in muzikaal opzicht tot hetzelfde of meer in staat zijn dan Kanye West. Die sneue verafgoding van dit middelmatige talent mag dus wel een keer stoppen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:08 schreef Donnis het volgende:
[..]
Justin Bieber maakt kutmuziek, Kanye niet. De rest is bijzaak en moet je negeren.
Riannah heeft meer hits.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 05:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kanye maakt ook overwegend kutmuziek. En dat wat wél te pruimen is, is bij lange na niet zo "geniaal" als sommigen graag doen voorkomen. Ja, hij heeft een aantal goede tracks afgeleverd. Maar dat maakt hem echt nog niet hét grote muzikale genie van deze tijd. Er zijn honderden, zo niet duizenden artiesten die in muzikaal opzicht tot hetzelfde of meer in staat zijn dan Kanye West. Die sneue verafgoding van dit middelmatige talent mag dus wel een keer stoppen.
Luister je veel hip-hop? Dit maakt namelijk weinig sense, Kanye begrijpt perfect hoe je een goede beat produceert en heeft voor het genre toonaangevende muziek gemaakt. Ik stoor me ook vaak aan hem, maar dit valt niet te ontkennen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 05:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kanye maakt ook overwegend kutmuziek. En dat wat wél te pruimen is, is bij lange na niet zo "geniaal" als sommigen graag doen voorkomen. Ja, hij heeft een aantal goede tracks afgeleverd. Maar dat maakt hem echt nog niet hét grote muzikale genie van deze tijd. Er zijn honderden, zo niet duizenden artiesten die in muzikaal opzicht tot hetzelfde of meer in staat zijn dan Kanye West. Die sneue verafgoding van dit middelmatige talent mag dus wel een keer stoppen.
Dat.quote:
Eens. Als je oprecht fan bent van Kanye haat je op hip-hopquote:
Mijn concentratie was enkel gericht op dat prachtlijf van die vrouwquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:21 schreef topdeck het volgende:
Niet begrijpen datY E E Z Y
een geniale troll is____
Y E E Z YY E E Z Y
Y E E Z Y
Y E E Z Y
Y E E Z Y
Y E E Z Y
Y E E Z Y
Y E E Z Y
Dit valt wel te ontkennen.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:18 schreef Donnis het volgende:
[..]
Luister je veel hip-hop? Dit maakt namelijk weinig sense, Kanye begrijpt perfect hoe je een goede beat produceert en heeft voor het genre toonaangevende muziek gemaakt. Ik stoor me ook vaak aan hem, maar dit valt niet te ontkennen.
dodemui5quote:Op zondag 20 maart 2016 17:22 schreef Mylene het volgende:
Kanye West betrapt op 'illegaal downloaden muziek'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|