Volgens mij ook.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:24 schreef Cikx het volgende:
Er zijn toch 2 stemmen voor Loin des Hommes en 1 voor Tomorrowland of zie ik iets over het hoofd?
quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:24 schreef Cikx het volgende:
Er zijn toch 2 stemmen voor Loin des Hommes en 1 voor Tomorrowland of zie ik iets over het hoofd?
Klopt, ik had wat problemen met het synchen van mijn dropbox. De stemmen van Nepthys waren nu niet meegenomen. Excuus. Er staan er nog twee open nu, ook daar geldt weer dat degene die hier als eerste op stemt de doorbraak mag forceren.quote:
Dudequote:Op woensdag 16 maart 2016 18:02 schreef Gorro het volgende:
Dan beslis ik het andere duel in het voordeel van de film die ik al wel gezien heb (en leuk vond)
20. Irrational Man - The One I Love
Het was idd een prima film ook, dat verlicht de pijn wat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:48 schreef ohnikua het volgende:
Maar A Most Violent Year was dan ook echt een uitstekende film.
Zo slecht is Gluckauf niet hoor. Wel 'gewoon' een prima filmpje, maar niet heel bijzonder. Zeker niet goed genoeg om Lost River te verslaan. Want dit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:07 schreef Cikx het volgende:
Als jullie er maar niet voor gaan zorgen dat ik deze week Gluckauf moet gaan kijken om Lost River in de race te houden.
Genotquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:42 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Zo slecht is Gluckauf niet hoor. Wel 'gewoon' een prima filmpje, maar niet heel bijzonder. Zeker niet goed genoeg om Lost River te verslaan. Want dit.![]()
[ afbeelding ]
6. Unbroken - Bloed, Zweet & Tranenquote:RONDE 2
Je moet de winnaars dikgedrukt maken he.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:43 schreef NutKees het volgende:
Ronde 2:
12. Omoide no Mânî (When Marnie Was There) - The Martian
22. Shaun the Sheep Movie - Mad Max: Fury Road
27. The Imitation Game - Ex Machina
Jawel, maar ik had er met het zetten van de deadline geen rekening mee gehouden dat ik nu in Gambia zit en pas maandag weer terug ben. Dus maandag gaan we weer vrolijk verder.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:17 schreef ohnikua het volgende:
Is het inmiddels geen tijd voor ronde 3? Of voor de gelijke spelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |