Ik kan t me zeker voorstellen aangezien ik zulke voorbeelden ken. Een vriend van me was vroeger zo. Die ging een kroeg binnen en was binnen 10 minuten weer onderweg naar zijn huis met een vrouw uit de kroeg. Alleen hoe hij het deed?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kunt je echt geen seksuele veelvraten voorstellen he
Ik ken mannen die doen niet anders hun hele leven, die hebben net dat ene.........oooh ja uitstraling
Ik had een huisgenoot die was toen een jaar of 20. Die sleepte ook de ene na de andere studente zijn kamer in.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan t me zeker voorstellen aangezien ik zulke voorbeelden ken. Een vriend van me was vroeger zo. Die ging een kroeg binnen en was binnen 10 minuten weer onderweg naar zijn huis met een vrouw uit de kroeg. Alleen hoe hij het deed?
Wat ik verbazend vind is dat het hier een 19jarige betreft, een leeftijd waarop veel mensen die uitstraling en het benodigde zelfvertrouwen vaak nog niet hebben, en dat hij blijkbaar ook oudere vrouwen verleid, wat je niet vaak hoort.
Ja dat klopt wel, meeste mannen die het kunstje onder de knie hebben zijn wel minimaal tegen de dertigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan t me zeker voorstellen aangezien ik zulke voorbeelden ken. Een vriend van me was vroeger zo. Die ging een kroeg binnen en was binnen 10 minuten weer onderweg naar zijn huis met een vrouw uit de kroeg. Alleen hoe hij het deed?
Wat ik verbazend vind is dat het hier een 19jarige betreft, een leeftijd waarop veel mensen die uitstraling en het benodigde zelfvertrouwen vaak nog niet hebben, en dat hij blijkbaar ook oudere vrouwen verleid, wat je niet vaak hoort.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, meeste mannen die het kunstje onder de knie hebben zijn wel minimaal tegen de dertig
Het was lachwekkend, op een sneue manier. Inmiddels is het sneu, op een lachwekkende manier.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:27 schreef habitue het volgende:
Moet dat machogebral van jou altijd en overal echt?
Daarbij hoe harder iemand schreeuwt hoe succesvol hij wel niet is hoe minder ik ervan geloof.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was lachwekkend, op een sneue manier. Inmiddels is het sneu, op een lachwekkende manier.
ts heeft niet gezegd dat het allemaal oudere vrouwen zijn trouwens. Mss is alleen zij toevallig ouder.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:21 schreef yats het volgende:
[..]
Klopt (naar mijn weten) ben ik de oudste. Die 10 - 12 is een schatting. Ik zou niet weten hoe veel hij daadwerkelijk z'n bed in krijgt. Maar aardig wat. Of deze allemaal ouder zijn denk ik niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ts heeft niet gezegd dat het allemaal oudere vrouwen zijn trouwens. Mss is alleen zij toevallig ouder.
Lekker gekke meid.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:28 schreef Imminent het volgende:
Topic is vermakelijk. Sterke mening dat ik niet goed bij m'n hoofd ben. Is iets van te zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |