misschien juist daaromquote:Op maandag 15 februari 2016 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
25 en thuis wonen en dan alfa zijn
uhu
Welkom in de vicieuze cirkel van ironie.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat dan weer uitgerekend uit jouw mond moet komen is dan weer jammer.
Sodeju dat is een leuk stukje context.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja hahahahahahahahahaha
Geforceerd.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sodeju dat is een leuk stukje context.
Is dat niet kut? Dat je dan al huisje, boompje, beestje hebt met een mokkel in dezelfde league als jij?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Man man
let jij nou maar op dat de posters niet loskomen boven je bed
Nee, treurig, dat is het mmg, ga voor jezelf zorgen in plaats van teren op de zak van je moederquote:
Heb gewoon liever niet dat vreemden aan me zitten, sryquote:Op maandag 15 februari 2016 19:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil jullie allen knuffelen en zeggen dat het goedkomt al wil je het niet.
Heeft de Italiaan een vorm van Down?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:35 schreef Chloroform het volgende:
Heb pizza quattro stagioni besteld bij de shoarmaboer want zijn pizza's zijn beste
Ja ik baal dagelijks om mn eigen huis, en stabiel inkomen. Echt zo kut.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat niet kut? Dat je dan al huisje, boompje, beestje hebt met een mokkel in dezelfde league als jij?
Leuk, ik wil graag een teddybeer xDxD einz! hahaquote:Op maandag 15 februari 2016 19:35 schreef Opsonisatie het volgende:
waarom vind je hem treurig?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, treurig, dat is het mmg, ga voor jezelf zorgen in plaats van teren op de zak van je moeder
Ik weet niet hoor, maar dat klinkt gewoon als een goed, perfect leventje hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat niet kut? Dat je dan al huisje, boompje, beestje hebt met een mokkel in dezelfde league als jij?
Een kerel met een kind die de hele dag op FOK! 20'ers belachelijk probeert te maken is niet triest nauturlijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, treurig, dat is het mmg, ga voor jezelf zorgen in plaats van teren op de zak van je moeder
Maar van al deze fokkahs hier wil ik jou het liefst aanrakenquote:Op maandag 15 februari 2016 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gewoon liever niet dat vreemden aan me zitten, sry
Erg he.... elke keer als ik mijn auto stap denk ik jeetje, was ik maar een vakkenvuller van 25 bij mamma thuisquote:Op maandag 15 februari 2016 19:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik baal dagelijks om mn eigen huis, en stabiel inkomen. Echt zo kut.
Ben geen beer gvdquote:Op maandag 15 februari 2016 19:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk, ik wil graag een teddybeer xDxD einz! haha
Ik hoop dat jij geknuffeld wordt door berenklemquote:Op maandag 15 februari 2016 19:35 schreef Opsonisatie het volgende:
De lekkere Italiaan hier is niet open op maandag en zij bezorgen trouwens ook niet. ;squote:Op maandag 15 februari 2016 19:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft de Italiaan een vorm van Down?
En als je in de spiegel kijkt, of naar je vrouw, wat denk je dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Erg he.... elke keer als ik mijn auto stap denk ik jeetje, was ik maar een vakkenvuller van 25 bij mamma thuis
Ach over triest gedrag kan jij hele boeken volschrijven tochquote:Op maandag 15 februari 2016 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een kerel met een kind die de hele dag op FOK! 20'ers belachelijk probeert te maken is niet triest nauturlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |