quote:Op maandag 15 februari 2016 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
gvd stikte in mn zonnepitje toen k dat zag
Zolang ze het van elkaar maar vinden toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zie gewoon voor me hoe hij vanavond in bed ligt en denkt "Damn, zo knap is zij niet. Zo knap ben ik ook niet".
Was ie way back ook een volidioot, of is dat iets van de laatste jaren?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zoals je misschien al wel weet gaan wij way back
Mijn rechterhand ruikt nog een klein beetje naar pussy.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zolang ze het van elkaar maar vinden toch?
Jij kijkt vanavond weer naar je rechterhand en denkt 'nou, daar gaan we weer hoor'
Ik geloof je meteen.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, komt het:
De shoarmaboer heeft lekkere pizza's hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, maar ze hing weer op toen ik haar begroettequote:Op maandag 15 februari 2016 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je je moeder niet gebeld dan?
Ik denk dat zich dat heeft gevormd in de 4 jaar dat ik locked wasquote:Op maandag 15 februari 2016 19:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Was ie way back ook een volidioot, of is dat iets van de laatste jaren?
hier zie je, wél gejankt dusquote:Op maandag 15 februari 2016 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jawel, maar ze hing weer op toen ik haar begroette
Ja, hoe is het met jullie kat trouwens?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn rechterhand ruikt nog een klein beetje naar pussy.
Goede verklaring wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk dat zich dat heeft gevormd in de 4 jaar dat ik locked was
Zie, het werkt echt.quote:
Beetje kansloos dit, allemaal elkaar afzeiken of een sneer maken doen we allemaal eens voor de grap maar zulke low blows zijn nogal treurig. Mag ze beiden tho, maar beetje wijvengedrag. Vooral dat doelbewust blijven hameren op andere users.quote:Op maandag 15 yfebruari 2016 19:40 schreef HPLC het volgende:
Ik weet nou niet of ik moet lachen of huilenVolgens mij is dit gewoon afgesproken werk
Ow ja, betraptquote:Op maandag 15 februari 2016 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hier zie je, wél gejankt dus
Daar doelde ik opquote:Op maandag 15 februari 2016 19:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Beetje kansloos dit, allemaal elkaar afzeiken of een sneer maken doen we allemaal eens voor de grap maar zulke low blows zijn nogal treurig. Mag ze beiden tho, maar beetje wijvengedrag. Vooral dat doelbewust blijven hameren op andere users.
Tenminste als je op de fittie doelt
Wrm meteen zoquote:Op maandag 15 februari 2016 19:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je armen komen niet verder dan mijn borstkas
#2bij2
je gaat hem toch ook niet triest noemen nuquote:Op maandag 15 februari 2016 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
gelukkig is hermann er niet
Ik heb altijd oog voor jou bbyquote:Op maandag 15 februari 2016 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, was al mad aan het worden dat ik door iedereen werd genegeerd
bedanktquote:Op maandag 15 februari 2016 19:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb altijd oog voor jou bby
quote:
Ik mis Hermann. Ben beetje verliefd geworden op mquote:Op maandag 15 februari 2016 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
gelukkig is hermann er niet
er staan ook anderen in de OP die hier nooit postenquote:Op maandag 15 februari 2016 19:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beter komt ze dan hier ook weer posten.
Dat is ook niet zo gek als de eigenaar van die hand er een is.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mijn rechterhand ruikt nog een klein beetje naar pussy.
Op welke post doel je precies?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je gaat hem toch ook niet triest noemen nu
Ja, mja, tsja.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek als de eigenaar van die hand er een is.
Dat zeker, Hermann?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beter komt ze dan hier ook weer posten.
Volgende keer je stem vervormen en vragen of ze misschien wil overstappen op een andere energie leverancier.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:44 schreef HPLC het volgende:
Jawel, maar ze hing weer op toen ik haar begroette
wajoooooooquote:Op maandag 15 februari 2016 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek als de eigenaar van die hand er een is.
Als je mij een link geeft naar d'r ui doe ik 'tquote:Op maandag 15 februari 2016 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er staan ook anderen in de OP die hier nooit posten
#TEAMWILLOOW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |