abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160196448
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 00:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sabia Boulahrouz werd door de Duitse pers opgewacht bij haar huis, waar haar gevraagd werd wat ze ervan vindt dat Rafaël een relatie heeft met handbalster Estavana Polman? "Ik wens ze veel geluk", reageert Sabia sportief voordat ze de auto instapt en wegrijdt.

Dat Sabia zo positief reageert komt waarschijnlijk door de Duitser Wolfhard Münter. Sabia verklaarde, op dezelfde dag dat Rafaël nieuwe relatie bekend werd, op social media openlijk de liefde aan 'herr' Münter. "Jij bent de mooiste persoon die ik ooit heb ontmoet. Van binnen en buiten."

Sylvie Meis reageerde dinsdagavond ook al positief op de nieuwe relatie van haar ex-man en vader van haar zoont Damián. "Ik ben blij voor ze."

Estavana bracht onlangs een romantisch weekend door bij Rafaël in Sevilla.
http://www.telegraaf.nl/p(...)op_relatie_ex__.html

Sabia Boulahrouz.
[ afbeelding ]
Heerlijk! Iedereen blij en ze gunnen elkaar al het geluk van de wereld.
Roze pony's, regenbogen, alles. Ik gok voor 5 dagen.
Go hard or go home
  Trouwste user 2022 vrijdag 26 februari 2016 @ 09:26:33 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_160224127
Ze is wel wat camera's gewend en ze weet heus wel hoe het is om met journalisten om te gaan, maar zó veel aandacht in de media heeft handbalster Estavana Polman nog nooit gehad. De nieuwe vriendin van Rafael van der Vaart is overspoeld met reacties op het nieuws over hun prille relatie, zo laat ze weten.

In een interview met HeldenOnline vertelt de 23-jarige handbalster vooral over haar sport. De speelster van het Deense team Esbjerg is blij dat ze weer lekker kan spelen, nu ze geen last meer heeft van hartritmestoornissen.

Een vraag over haar prille relatie met topvoetballer Rafael van der Vaart kon natuurlijk niet uitblijven. Estavana geeft aan dat ze de afgelopen dagen nogal veel reacties kreeg op het nieuws.

Toch blijft ze nuchter: "Dat was wel een klein bommetje dat ontplofte! Ach, na een weekje is dat wel weer overgewaaid. Laten we hopen dat het de volgende keer een bom is met sportief nieuws!"

Deze week onthulde Privé de eerste foto's van het nieuwe koppel dat lekker van het zonnetje in Sevilla genoot. De twee hoeven zich in elk geval geen zorgen te maken om boze ex-relaties van Rafael van der Vaart. Sylvie Meis en Sabia Engizek hebben via de media al laten weten blij te zijn voor hun voormalige liefde

http://www.telegraaf.nl/p(...)es_overspoeld__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 februari 2016 @ 13:17:37 #103
163650 Greys
pi_160229324
Eef heeft gelukkig weer even kans gezien om de hem zo geliefde woorden 'kleine diva' in een artikeltje te vermelden.

http://www.telegraaf.nl/p(...)gekomen_in_LA__.html

Sylvie Meis trekt de aandacht in Los Angeles
van onze redactie

FOTO - Met een zonnebril, wapperende haren en een stralende lach loopt Sylvie Meis de paparazzi op luchthaven LAX in Los Angeles tegemoet. De kleine diva heeft overduidelijk zin in het Oscar-circus dat haar te wachten staat, zo blijkt uit de post op instagram.

Hoewel Syl geen kaartje heeft voor de daadwerkelijke Oscar-uitreiking, is haar bezoek aan de filmstad alles behalve toevallig. Naast een juwelenevent van een van haar sponsors, zal de glamourvrouw te vinden zijn op het jaarlijkse charity-event dat Elton John organiseert. Maar daar zal het hoogstwaarschijnlijk niet bij blijven: de 37-jarige weet maar al te goed dat de talloze feesten en events dé plekken zijn om nieuwe contacten op te doen. Of dit nu zakelijk is of privé

Dat komt maar wat goed uit voor de ambitieuze fashionista. Hoewel ze vorig jaar nog voor Duitse tv verslag doen van de Oscars, ziet haar Duitse carričre er dit jaar iets minder rooskleurig uit: vorige maand werd duidelijk dat haar dansprogramma Stepping out voorlopig van de buis gaat. Ook de man met wie ze zoenend in Miami werd gespot, lijkt uit beeld. Meer dan genoeg redenen dus om eens flink te gaan netwerken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_160256757
Wat is het nu; glamour vrouw of kleine diva, jeetje, zo raak ik in de war.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2016 @ 13:43:15 #105
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160257124
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:26 schreef WRH het volgende:
Wat is het nu; glamour vrouw of kleine diva, jeetje, zo raak ik in de war.
Nou, 'ambitieuze fashionista' topt het wel af, hoor. O+
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_160277699
Volgens Telegraaf site

Sylvie Meis woest om 'skin shaming'
quote:
"Een paar weken geleden bezocht ik het schitterende Indonesië. Omdat ik trots ben op het feit dat ik gemengd bloed heb (vader is Indisch en moeder Nederlands) wilde ik altijd het land bezoeken waar mijn opa vandaan komt", schrijft Sylvie. "Ik ben trots op mijn Aziatische trekken, ik zie het in mijn uiterlijk, mijn lengte en natuurlijk de kleur van mijn huid! Ik ben dan ook teleurgesteld en gekwetst dat er artikelen worden geschreven over mijn huidskleur, waar ik dus gewoon mee geboren ben."
heeft de kleine diva daar meer gedaan dan poseren in bikini? Dorp van opa bezoeken, culturele hoogtepunten bekijken (met/zonder selfie)
  Moderator zondag 28 februari 2016 @ 10:05:02 #107
446930 crew  ESF1Gamer
pi_160278212
Ze kan alleen zo bruin door veel te zonnen en bruinsmeerspul.

Ik word ook makkelijk bruin door zonnen, maar ik moet veel in de zon liggen wil zo bruin worden als mevrouw meis
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_160279238
http://showvandaag.nl/syl(...)be-is-geen-speeltje/

ze moet niet liegen, ze is gewoon erg blank zonder zon
  zondag 28 februari 2016 @ 11:25:57 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_160279331
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:09 schreef computergirl het volgende:
Volgens Telegraaf site

[..]

heeft de kleine diva daar meer gedaan dan poseren in bikini? Dorp van opa bezoeken, culturele hoogtepunten bekijken (met/zonder selfie)
Is dat relevant dan?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_160279436
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is dat relevant dan?
sorry, dit is toch SHO?
Mag ik niet gewoon nieuwsgierig zijn?
  Moderator / Miss SHO zondag 28 februari 2016 @ 15:41:58 #111
22592 crew  Ole
pi_160285723
quote:
'Braadkippetje' Sylvie Meis haalt uit om skin shaming

Presentatrice Sylvie Meis (37) heeft op Instagram flink uitgehaald naar Duitse media die haar 'te bruin' vinden en haar een 'braadkippetje' noemen. Ze is trots op haar Aziatische roots, die verklaren waarom ze zo makkelijk een kleurtje krijgt.
,,Ik was door het dolle heen toen ik een paar weken geleden het mooie Indonesië mocht bezoeken'', begint La Meis haar relaas op social media. ,,Ik ben trots dat ik een kind ben van verschillende rassen (mijn vader is Indonesisch en Nederlands). Ik wilde altijd al het land bezoeken waar mijn grootvader vandaan komt. Ik ben trots op dit Aziatische deel van mij. Ik zie het aan mijn gelaatstrekken, mijn lengte en natuurlijk ook aan de kleur van mijn huid.''

Teleurstelling
Ze was teleurgesteld te lezen dat media haar te bruin vinden. ,,Ik ben er gewoon mee geboren. Ik vind dat journalisten dit schrijven uit onwetendheid. Nu is het tijd dat ik het voor mezelf opneem tegen deze vorm van 'skin shaming'.''

Op dit moment is Sylvie in Los Angeles, waar ze naar het jaarlijkse charity-event van Elton John gaat. Ook bezoekt ze het German Films Event waar de Duitse Oscars-genomineerden worden geëerd.

Ibiza
Het is niet de eerste keer dat Sylvie een storm van kritiek over haar heen heeft gekregen om haar bruingekleurde lichaam. Afgelopen zomer plaatste de zonaanbidster een foto op Instagram van haar en haar zoontje Damián op Ibiza. Onnatuurlijk en ongezond, luidde één van de vele reacties. ,,Wij smeren factor 50! Dat is toch het beste en zou ik ook altijd aanraden. Indisch bloed zorgt ervoor dat ik altijd zo snel bruin ben overigens'', stelde ze toen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_160290005
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:09 schreef computergirl het volgende:
Volgens Telegraaf site

[..]

Goeie! Ik gok zomaar van niet.

Sil als kind

Niks van te zien dat ze geboren is met een kleurtje.
Dat ze snel bruin wordt is ook niet zo gek, ze ligt, alles bij elkaar, maanden aan zee vakantie te vieren, door het jaar heen.
Verder ziet ze er als halfbloedje verdomd blank uit.
Ik als kwart-bloedje heb méér Indische uiterlijkheden, maar dat terzijde. :+ en ik verf mijn haar ook niet blond want ik ben trots op het aziatische deel in/van mij! :') *O* 8-)
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2016 @ 18:22:09 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160290847
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:33 schreef computergirl het volgende:

[..]

sorry, dit is toch SHO?
Mag ik niet gewoon nieuwsgierig zijn?
Ja hoor, relevantie is hier geen criterium. Het idee! ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_160292788
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 15:41 schreef Ole het volgende:

[..]

Ja joh, zag net een foto van haar met d'r dinnies.
  Moderator / Miss SHO zondag 28 februari 2016 @ 19:37:11 #115
22592 crew  Ole
pi_160292832
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 19:35 schreef quirina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 zondag 28 februari 2016 @ 20:25:17 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_160294521
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 19:35 schreef quirina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_160346052
'Rafael van der Vaart bedroog Christie Bokma met Estavana Polman'
Foto: ANP
Gepubliceerd: 01 maart 2016 18:02
Laatste update: 01 maart 2016 18:04

Rafael van der Vaart heeft Christie Bokma niet verteld dat hij een relatie met Estavana Polman heeft. De ex-vriendin van de voetballer zegt er achter te zijn gekomen doordat verschillende bladen het nieuws meldden.
"Die donderdag was ik weggegaan en de volgende dag was Estavana gekomen. Ongelooflijk!", aldus een verbaasde Bokma in gesprek met Story, meldt Shownieuws.

De 23-jarige Bokma geloofde in eerste instantie niet dat haar geliefde vreemdging, maar toen ze hem er mee confronteerde zei hij meteen dat het klopte.

"Hij deed geen enkele moeite om het te ontkennen. Hij gaf gewoon toe dat hij een ander had ontmoet."

Uitleg
Toen ze Van der Vaart om tekst en uitleg verzocht, vertelde hij dat hij Polman via Frits Barend had ontmoet. De presentator heeft de twee aan elkaar voorgesteld.

Polman zou sindsdien regelmatig met de voetballer berichten hebben uitgewisseld. Nadat Bokma Van der Vaarts woonplaats had verlaten zocht Polman hem op, schrijft het blad verder.

Nooit meer
"Ik vind het schandalig en respectloos. Rafael zei dat hij zelf ook niet snapt hoe dit heeft kunnen gebeuren. (...) Hij heeft me bezworen dat ze pas één weekend met elkaar hebben doorgebracht. Maar zeker weten doe ik het niet."

Haar verhaal doet ze in overleg met Van der Vaart. "Hij zei: 'Oké, als je je verhaal wilt vertellen, dan moet je dat doen.'"

"Het zal lang duren voor mijn hart weer geheeld is. Ik wil nóóit meer een voetballer. (..) Wat heb ik me ongelooflijk in Rafael van der Vaart vergist."

http://www.nu.nl/achterkl(...)estavana-polman.html
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:21:14 #118
207727 Smallish
Kleintje!
pi_160346259
Wat een kleuters, zeg.......
Is dat zo?
pi_160346290
...................
pi_160346311
Zo heeft ie Sylvie toch ook ontmoet.
pi_160349469
Zo heeft ie Sabia vast ook verlaten.
Don't you love her madly?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:26:02 #122
123170 alors
zlata1234
pi_160349767
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:24 schreef Stimorol- het volgende:
Zo heeft ie Sylvie toch ook ontmoet.
Klopt :')
quote:
Toen Van der Vaart Sylvie tegen het lijf liep had de voetballer, die toen nog voor Ajax speelde, nog een relatie met Nancy. Maar die liefdesvlam die al vier jaar brandde doofde toen Rafael in een Amsterdamse disco Sylvie Meis zag...

Van de ene op de andere dag dumpte Van der Vaart de sexy Nancy. Nancy: "Toen Rafael het uitmaakte was ik erg verdrietig, want ik hield gewoon heel veel van hem," sprak Nancy eerder op ZIJonline. En ook Nancy heeft nog altijd haar twijfels of Rafael wel de juiste keus gemaakt heeft door Meis te trouwen. Een week na het showbizzhuwelijk van afgelopen zomer tussen Meis en Van der Vaart sprak zei: "Ik vraag me af of Sylvie beter bij Rafael past dan ik."

En dat zei Nancy niet uit jaloezie ten opzichte van opvolgster in het bed van Rafael. Nee, Nancy lijkt echt bezorgd over de toekomst van de man waarvan zij ooit zoveel hield. Nancy denkt namelijk dat de denkbeelden van Rafael en Sylvie mijlenver uit elkaar liggen. Het 'Hollywood'-huwelijk heeft haar dan ook zeer verbaasd. "Hij is van het soort 'doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg, terwijl Sylvie heel glamourous is en van showbizz houdt. Dat is zijn wereld helemaal niet. Daarom was het volgens mij meer haar huwelijk dan dat van hem. Als wij getrouwd waren, was het een heel ander soort huwelijk geworden."
Bah bah bah.
know'm sayin?
word? word.
pi_160349801
Sprak zei :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160349856
Rafael gooit geen oude schoenen weg voor hij nieuwe heeft .

Eerste vriendin zette hij aan de kant voor Sylvie.
Half augustus belde hij Sabia op om definitief een punt er achter te zetten en had hij gelijk wat met
Christie ( half jaar hadden ze wat ) en nu Christie ingeruild voor Estavana.
Nou deze wordt vast ook weer ingeruild of hij houd er twee op na de ene voor ma t/m do en de andere mag van vr t/m zondag logeren.
Lekker in Sevilla laten bij Real Betis op de tribune. Verdient niet beter. En maar zielig dien dat hij Damian zo mist. Wanneer dan ?.
pi_160350240
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:07 schreef aeaeae het volgende:
'Rafael van der Vaart bedroog Christie Bokma met Estavana Polman'
Foto: ANP
Gepubliceerd: 01 maart 2016 18:02
Laatste update: 01 maart 2016 18:04

Rafael van der Vaart heeft Christie Bokma niet verteld dat hij een relatie met Estavana Polman heeft. De ex-vriendin van de voetballer zegt er achter te zijn gekomen doordat verschillende bladen het nieuws meldden.
"Die donderdag was ik weggegaan en de volgende dag was Estavana gekomen. Ongelooflijk!", aldus een verbaasde Bokma in gesprek met Story, meldt Shownieuws.

De 23-jarige Bokma geloofde in eerste instantie niet dat haar geliefde vreemdging, maar toen ze hem er mee confronteerde zei hij meteen dat het klopte.

"Hij deed geen enkele moeite om het te ontkennen. Hij gaf gewoon toe dat hij een ander had ontmoet."

Uitleg
Toen ze Van der Vaart om tekst en uitleg verzocht, vertelde hij dat hij Polman via Frits Barend had ontmoet. De presentator heeft de twee aan elkaar voorgesteld.

Polman zou sindsdien regelmatig met de voetballer berichten hebben uitgewisseld. Nadat Bokma Van der Vaarts woonplaats had verlaten zocht Polman hem op, schrijft het blad verder.

Nooit meer
"Ik vind het schandalig en respectloos. Rafael zei dat hij zelf ook niet snapt hoe dit heeft kunnen gebeuren. (...) Hij heeft me bezworen dat ze pas één weekend met elkaar hebben doorgebracht. Maar zeker weten doe ik het niet."

Haar verhaal doet ze in overleg met Van der Vaart. "Hij zei: 'Oké, als je je verhaal wilt vertellen, dan moet je dat doen.'"

"Het zal lang duren voor mijn hart weer geheeld is. Ik wil nóóit meer een voetballer. (..) Wat heb ik me ongelooflijk in Rafael van der Vaart vergist."

http://www.nu.nl/achterkl(...)estavana-polman.html
Wat een rare gast mocht dit daadwerkelijk zo zijn. Maar een relatie met de beste vriendin van je vrouw aangaan zei eigenlijk ook al veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')