Mwah mwah kut kutquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als de rest kut is, is het gewoon een 4.5, en dat is gul.
Vooral slecht.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah mwah kut kut
Tom Hardy acteerde ook goed.
Verhaal ben ik wel met je eens ja. Dat is niet heel bijzonder
Ik vond Spotlight dan ook zwaar tegenvallenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Revenant zal ook wel boven spotlight eindigen als beste film.
lachwekkend
Wel 40-45x beter dan deze typische hollywood baggerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Spotlight dan ook zwaar tegenvallen
Die heb ik toevallig gisteren gezien.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Spotlight dan ook zwaar tegenvallen
Ja, beter onderwerp. Tuurlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel 40-45x beter dan deze typische hollywood bagger
90 procent die die film ziet begrijpt er geen kut van ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
the big short ook nog genomineerd voor best picture
Mwah. 90 procent durf ik niet te stellen, maar wel een vrij groot deel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
90 procent die die film ziet begrijpt er geen kut van ook
Handig handigquote:
Oh, Ryan Gosling zit daar in zie ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
90 procent die die film ziet begrijpt er geen kut van ook
Ik denk dat jij dat helemaal niks vindquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh, Ryan Gosling zit daar in zie ik
Begin wel maar ik vond het niet echt een film voor mij. Maar goed huisgenoten gingen hem kijken en ik zat erbij.quote:
Jawel hoor. Bazenacteurquote:
Alleen voor Ryan zou ik hem niet kijken nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat helemaal niks vindKan je beter overslaan
Oh zoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedoelde meer mijn random kwijt berichtje over hem.
Klinkt niet echt als iets voor mij nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Je begrijpt the big short vooral als je je in de bankencrisis hebt verdiept.
Maar als je dat niet hebt gedaan wordt het lastig.
Op een gegeven moment ging het nog redelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Je begrijpt the big short vooral als je je in de bankencrisis hebt verdiept.
Maar als je dat niet hebt gedaan wordt het lastig.
Wow het klinkt steeds meer als iets wat ik niet zou kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging het nog redelijk
Maar toen begon het meer een soort Inception te worden
een droom in een droom in een droom
Alleen dan met leningen en hypotheken en toen was het echt klaar
Best interessante materie.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow het klinkt steeds meer als iets wat ik niet zou kijken.
Zoals Inso zei, is echt zo`n film waar je je in het onderwerp verdiept moet hebben anders begrijp je er echt geen drol vanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow het klinkt steeds meer als iets wat ik niet zou kijken.
Jaquote:
Vond het juist enorm meevallen voor een Amerikaanse films.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
die was wel lekker hoor sow
Ook wel `iets'' gekleurd![]()
Nee, superheldenfilms zijn pure aids.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Gaan jullie Batman vs. Superman kijken?
Nou.. America the brave spat er toch altijd wel vanafquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vond het juist enorm meevallen voor een Amerikaanse films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |