Dat in het laatste vooral door gesnoven mensen zitten.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is het verschil met stoner sc/abuser sc?
Was wel een leuke slowchat met onze vriend Gibson.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat in het laatste vooral door gesnoven mensen zitten.
Door gesnoven?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste x dat ik hem opende was het baap wat de klok sloeg.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tjacka is mijn vriend niet meerquote:Op maandag 15 februari 2016 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Doorgesnoven hooligan.
SV vanwege prullenbak trappen.
Dan weet je het wel
Ik hoop dat jullie je poesje snel weer terug hebben.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader is toch aan het kijken of het zijn kat is, wellicht toch ritje naar Vries?
Heeft hij echt SVquote:Op maandag 15 februari 2016 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Doorgesnoven hooligan.
SV vanwege prullenbak trappen.
Dan weet je het wel
Ben ze nu aan het bellen.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie je poesje snel weer terug hebben.
Lekker, lekker. En dat gevoel kan ik omarmen.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Werk sinds kort aantal dagen per week in de horeca
kan dus lekker lang in mijn bed blijven liggen![]()
maar verder gaat het wel goed. voel me stuk beter nu ik eindelijk weer wat te doen heb
Ik vind het een meesterlijke troll hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |