quote:OOST-SOUBURG - Zanger Danny Vera en zijn vrouw Escha Tanihatu hebben hun trouwvideo openbaar op internet gepubliceerd. Onder veel publieke aandacht stapten ze in augustus 2013 in het huwelijksbootje.
Persoonlijk
Nu ruim twee jaar later zetten ze de trouwvideo online. "Normaal gesproken zetten wij niet echt zulke persoonlijke dingen online", schrijft Escha op Facebook. "Maar omdat het Valentijnsdag is delen we onze trouwvideo met jullie."
Danny Vera is een redelijk bekende zanger van NLse bodem.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:21 schreef Copycat het volgende:
Waar kan ik deze mensen van kennen? Verder ben ik uiteraard heel blij voor ze.
OK. Weer wat geleerd. Had serieus nog nooit van de beste man gehoord.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:25 schreef agter het volgende:
Danny Vera is een redelijk bekende zanger van NLse bodem.
Zelfs ik kende hem. En ik weet weinig over BNers.
Hij was pas nog bij DWDD te zien.. Ik ken hem ook een beetje.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:27 schreef Copycat het volgende:
OK. Weer wat geleerd. Had serieus nog nooit van de beste man gehoord.
Je loopt met je eigen domheid te koop!quote:Op maandag 15 februari 2016 10:21 schreef Copycat het volgende:
2 euro.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop!
Zo een video als ze tegenwoordig van elk huwelijk wel gemaakt worden.quote:
Escha is heel mooi.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:21 schreef Copycat het volgende:
Dat zag ik, inderdaad.quote:
Aha. Vandaar. En vandaar.quote:En staat achter de bar bij voetbal inside op rtl7
Vind hem zelf ook een goede zanger, ken eigenlijk geen betere Nederlandse zanger die regelmatig op de TV is.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:38 schreef TUFKAL het volgende:
Danny denkt zelf iig dat hij heel wat is
Ik hoor liever zijn moeder zingenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vind hem zelf ook een goede zanger, ken eigenlijk geen betere Nederlandse zanger die regelmatig op de TV is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |