Wat moet je in de ochtend doen dan, en dan maar zo kort?quote:Op maandag 15 februari 2016 09:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Op werk?
Was 5 uur op, had ochtendienst strakjes weer van 3 tot 6. Wel kuttijden ;_:
Snorlaxquote:
BSOquote:Op maandag 15 februari 2016 09:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat moet je in de ochtend doen dan, en dan maar zo kort?
Hoezo?quote:Op maandag 15 februari 2016 09:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jaloers. Ik heb tyfesveel stress nu.
Ga je je tante vanaf Schiphol halen
Paniekgevoelens om scriptiequote:Op maandag 15 februari 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoezo?
Ze is al nu bij mn neef in Frankrijk ze komen samen hierheen
ahaha je hebt een tante uit marokko en ze komtquote:Op maandag 15 februari 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoezo?
Ze is al nu bij mn neef in Frankrijk ze komen samen hierheen
2016 is het jaar van de rimjob, dus voorlopig nietquote:
Oei snel m'n scriptie afmaken dan.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
2016 is het jaar van de rimjob, dus voorlopig niet
wat heb je nou weer gesliktquote:Op maandag 15 februari 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
ik ken je vriend en je gaat sowieso vreemd jij bent daar dus ik kom je halen al mijn mannen zijn noncha doe eens bukken voor me meisje
uhm, okequote:Op maandag 15 februari 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
ik ken je vriend en je gaat sowieso vreemd jij bent daar dus ik kom je halen al mijn mannen zijn noncha doe eens bukken voor me meisje
quote:Op maandag 15 februari 2016 10:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Door ober heb ik nu immorales - buk in mn hoofd thnx
quote:
Nieuwe album van lil kleine ofzo?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
Hey bedankt weer voor vannacht.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
Ripquote:Op maandag 15 februari 2016 10:33 schreef Montelly het volgende:
Shiiiitt...zit je rustig te werken komt een collega binnen "...jaa, collega x heeft een beroerte gekregen, net opgenomen in ziekenhuis.."
![]()
nooit van gehoord.quote:
Ook niet doen, is ver na jouw tijd.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit van gehoord.
ga het ook niet opzoeken
kutpuberquote:Op maandag 15 februari 2016 10:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ook niet doen, is ver na jouw tijd.
nee, dan nog liever met die kutpuberquote:
ik zit zo in het midden, geen puber maar ook geen oude etto die klaagt over pubersquote:Op maandag 15 februari 2016 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dan nog liever met die kutpuber
kanyequote:Op maandag 15 februari 2016 10:42 schreef NoelGallagher het volgende:
deze liedje is leuk. van mij voor jullie. KLBSC anthem jwt
hoe oud is etto?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zit zo in het midden, geen puber maar ook geen oude etto die klaagt over pubers
ohaiquote:
sjiet...quote:Op maandag 15 februari 2016 10:33 schreef Montelly het volgende:
Shiiiitt...zit je rustig te werken komt een collega binnen "...jaa, collega x heeft een beroerte gekregen, net opgenomen in ziekenhuis.."
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |