In de landbouw wordt je ongeveer dood geknuppelt als je te dicht langs de sloot werkt met een kunstmeststrooier of gewasbespuiting, terecht ook hoor, daar niet van, maar als de Rijkswaterstaat in een paar uurtjes op zondag middagen een 1000 ton zwaar fytotoxisch zout over de weg heen smijt is het hosanna hosanna.quote:Op maandag 15 februari 2016 06:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Miljoen kilo zout op snelwegen gestrooid
Wilde hier een grap over verzinnen, maar ze waren allemaal zo flauw
kan echt niet tegen mensen die zulke intimiteit openbaar op internet knallenquote:Op maandag 15 februari 2016 06:43 schreef Crip het volgende:
ik wil de papa en het kind allebei hebben
https://www.facebook.com/(...)os/1742274169327042/
Meeeeerrr koffieieieie!quote:Op maandag 15 februari 2016 07:04 schreef Montelly het volgende:
Aaaaahh nu eerst een heerlijk bakkie
goedemorgen -sg-quote:
Goedemorgen SG. Ome Niels gaat vanaf vandaag weer een paar weekjes naar zee.quote:
En 2 weken geen internet?quote:Op maandag 15 februari 2016 07:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Goedemorgen SG. Ome Niels gaat vanaf vandaag weer een paar weekjes naar zee.
Twee weken niet skaten.![]()
Jawel, breedband zelfs, via een straalverbinding. >200 kanalen tv en gratis bellen met de wereld.quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 15 februari 2016 07:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel, breedband zelfs, via een straalverbinding. >200 kanalen tv en gratis bellen met de wereld.
maar waarschijnlijk wel minder tijd voor fokquote:
zijn we van je gewendquote:Op maandag 15 februari 2016 07:57 schreef Stimorol- het volgende:
Godsamme wat een ochtendhumeur heb ik.![]()
![]()
![]()
![]()
Laat je anders even bespringen. Dat helpt meestal wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 07:57 schreef Stimorol- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lekker voor jequote:Op maandag 15 februari 2016 07:57 schreef Stimorol- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je bent zelf irritant.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:47 schreef hugecooll het volgende:
ik post hier niet zo vaak, zeker overdag niet want dan is het mij vaak wat te irritant, dus dan mis ik weleens cruciale info, dp
goedemorgen.quote:
Op mijn werk ja?quote:Op maandag 15 februari 2016 08:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laat je anders even bespringen. Dat helpt meestal wel.
jij ook volgens nielsquote:Op maandag 15 februari 2016 08:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gianni je moet echt eens neuken.
tja, ik ken jouw collega's niet..quote:
Heyquote:
Dat heb je als je op een bloemenveiling werkt.quote:
Aah schattig..quote:
Daar werk ik niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat heb je als je op een bloemenveiling werkt.
vind het wel cute om te zien thoquote:Op maandag 15 februari 2016 07:08 schreef zeer het volgende:
[..]
kan echt niet tegen mensen die zulke intimiteit openbaar op internet knallen
stelletje aandachtshoeren en hun kind als middel gebruiken
i cant even
Dus nu ben je overal aan het kijken voor zo'n kek sjaaltje?quote:Op maandag 15 februari 2016 09:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Goku draagt ook swag sjaaltje.
[ afbeelding ]
Is dit de aflevering dat Goku uit de kast komt ter bevordering van de homo emancipatie?quote:Op maandag 15 februari 2016 09:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
hij draagt ook een tractor in zn hand..quote:Op maandag 15 februari 2016 09:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ie zonder problemen naar anime conventiesquote:Op maandag 15 februari 2016 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah, Dima baseert zijn kledingstijl op een getekend figuur, schattig wel
ja, niet gaan..quote:Op maandag 15 februari 2016 09:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie al vakantieplannen voor dit jaar?
Op werk?quote:Op maandag 15 februari 2016 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
* Frozen-assassin kijkt naar klok
Wat moet je in de ochtend doen dan, en dan maar zo kort?quote:Op maandag 15 februari 2016 09:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Op werk?
Was 5 uur op, had ochtendienst strakjes weer van 3 tot 6. Wel kuttijden ;_:
Snorlaxquote:
BSOquote:Op maandag 15 februari 2016 09:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat moet je in de ochtend doen dan, en dan maar zo kort?
Hoezo?quote:Op maandag 15 februari 2016 09:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jaloers. Ik heb tyfesveel stress nu.
Ga je je tante vanaf Schiphol halen
Paniekgevoelens om scriptiequote:Op maandag 15 februari 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoezo?
Ze is al nu bij mn neef in Frankrijk ze komen samen hierheen
ahaha je hebt een tante uit marokko en ze komtquote:Op maandag 15 februari 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoezo?
Ze is al nu bij mn neef in Frankrijk ze komen samen hierheen
2016 is het jaar van de rimjob, dus voorlopig nietquote:
Oei snel m'n scriptie afmaken dan.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
2016 is het jaar van de rimjob, dus voorlopig niet
wat heb je nou weer gesliktquote:Op maandag 15 februari 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
ik ken je vriend en je gaat sowieso vreemd jij bent daar dus ik kom je halen al mijn mannen zijn noncha doe eens bukken voor me meisje
uhm, okequote:Op maandag 15 februari 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
ik ken je vriend en je gaat sowieso vreemd jij bent daar dus ik kom je halen al mijn mannen zijn noncha doe eens bukken voor me meisje
quote:Op maandag 15 februari 2016 10:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Door ober heb ik nu immorales - buk in mn hoofd thnx
quote:
Nieuwe album van lil kleine ofzo?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
Hey bedankt weer voor vannacht.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
Ripquote:Op maandag 15 februari 2016 10:33 schreef Montelly het volgende:
Shiiiitt...zit je rustig te werken komt een collega binnen "...jaa, collega x heeft een beroerte gekregen, net opgenomen in ziekenhuis.."
![]()
nooit van gehoord.quote:
Ook niet doen, is ver na jouw tijd.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit van gehoord.
ga het ook niet opzoeken
kutpuberquote:Op maandag 15 februari 2016 10:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ook niet doen, is ver na jouw tijd.
nee, dan nog liever met die kutpuberquote:
ik zit zo in het midden, geen puber maar ook geen oude etto die klaagt over pubersquote:Op maandag 15 februari 2016 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dan nog liever met die kutpuber
kanyequote:Op maandag 15 februari 2016 10:42 schreef NoelGallagher het volgende:
deze liedje is leuk. van mij voor jullie. KLBSC anthem jwt
hoe oud is etto?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zit zo in het midden, geen puber maar ook geen oude etto die klaagt over pubers
ohaiquote:
sjiet...quote:Op maandag 15 februari 2016 10:33 schreef Montelly het volgende:
Shiiiitt...zit je rustig te werken komt een collega binnen "...jaa, collega x heeft een beroerte gekregen, net opgenomen in ziekenhuis.."
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |