In de landbouw wordt je ongeveer dood geknuppelt als je te dicht langs de sloot werkt met een kunstmeststrooier of gewasbespuiting, terecht ook hoor, daar niet van, maar als de Rijkswaterstaat in een paar uurtjes op zondag middagen een 1000 ton zwaar fytotoxisch zout over de weg heen smijt is het hosanna hosanna.quote:Op maandag 15 februari 2016 06:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Miljoen kilo zout op snelwegen gestrooid
Wilde hier een grap over verzinnen, maar ze waren allemaal zo flauw
kan echt niet tegen mensen die zulke intimiteit openbaar op internet knallenquote:Op maandag 15 februari 2016 06:43 schreef Crip het volgende:
ik wil de papa en het kind allebei hebben
https://www.facebook.com/(...)os/1742274169327042/
Meeeeerrr koffieieieie!quote:Op maandag 15 februari 2016 07:04 schreef Montelly het volgende:
Aaaaahh nu eerst een heerlijk bakkie
goedemorgen -sg-quote:
Goedemorgen SG. Ome Niels gaat vanaf vandaag weer een paar weekjes naar zee.quote:
En 2 weken geen internet?quote:Op maandag 15 februari 2016 07:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Goedemorgen SG. Ome Niels gaat vanaf vandaag weer een paar weekjes naar zee.
Twee weken niet skaten.![]()
Jawel, breedband zelfs, via een straalverbinding. >200 kanalen tv en gratis bellen met de wereld.quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 15 februari 2016 07:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel, breedband zelfs, via een straalverbinding. >200 kanalen tv en gratis bellen met de wereld.
maar waarschijnlijk wel minder tijd voor fokquote:
zijn we van je gewendquote:Op maandag 15 februari 2016 07:57 schreef Stimorol- het volgende:
Godsamme wat een ochtendhumeur heb ik.![]()
![]()
![]()
![]()
Laat je anders even bespringen. Dat helpt meestal wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 07:57 schreef Stimorol- het volgende:
Godsamme wat een ochtendhumeur heb ik.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |