yesquote:Op maandag 15 februari 2016 04:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ah dus je bent nu eigenlijk teuggekeerd?
quote:Op maandag 15 februari 2016 04:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
nou ja volgens mij word er constant in supermarkten over van alles gelogen en bedrogen van voedingswaarde tot aanbiedingen.
quote:Op maandag 15 februari 2016 04:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
nou ja volgens mij word er constant in supermarkten over van alles gelogen en bedrogen van voedingswaarde tot aanbiedingen.
Geloof ik niet aangezien dat meer geld kost dan het opleverd.quote:Op maandag 15 februari 2016 04:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
opleverdquote:Op maandag 15 februari 2016 04:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Geloof ik niet aangezien dat meer geld kost dan het opleverd.
Gast, ik heb ontelbaar veel cosmo's achter mn kiezen. Fuck WWspellingquote:Op maandag 15 februari 2016 04:16 schreef Calcio het volgende:
Geloof ik niet aangezien dat meer geld kost dan het opleverd.
Uhhhh. Claims.quote:Op maandag 15 februari 2016 04:16 schreef Calcio het volgende:
[..]
opleverd
Hoe moet het geld kosten dan? Misleiding zorgt toch voor meer verkoop?
Ja en quoten gaat ook al niet al te bestquote:Op maandag 15 februari 2016 04:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gast, ik heb ontelbaar veel cosmo's achter mn kiezen. Fuck WWspelling
hoevaak krijgen ze zo'n claim dan? 1x per jaar missquote:
Half vijf 's nachts denk je dat ik zijn heb om dat uit te zoeken?quote:Op maandag 15 februari 2016 04:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
hoevaak krijgen ze zo'n claim dan? 1x per jaar miss
Kan lang niet op tegen alle inkomsten die ze maken met die nep aanbiedeningen denk ik
jij gaat morgen in schlaap vallen bij die vergadering van jequote:Op maandag 15 februari 2016 04:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Half vijf 's nachts denk je dat ik zijn heb om dat uit te zoeken?
Ik ga morgen denk ik voor het eerst in 6 maanden een Red Bull klappenquote:Op maandag 15 februari 2016 04:25 schreef Calcio het volgende:
[..]
jij gaat morgen in schlaap vallen bij die vergadering van je
lekker spul manquote:Op maandag 15 februari 2016 04:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga morgen denk ik voor het eerst in 6 maanden een Red Bull klappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 04:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
lekker spul man![]()
Dronk ik op de middelbare echt 5 per dag vanTroep manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel te veel suiker en rotzooi.-XOXO-
ik kreeg altijd hartkloppingen, dat was wel het teken om te stoppen die dag. Maar ik gamede altijd elke nacht tot 03:00 dus is wel goed spul om wakker te blijvenquote:Op maandag 15 februari 2016 04:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Troep man
Veel te veel suiker en rotzooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |