Wat koop jij dan zoal bij de marqt?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel kut idd dat je daar alleen kun pinnen
ah dan ligt het anders. welke stad zou je vrijwillig willen verhuizen zonder dat soort gevolgen?quote:
Vlees en vis. Voor de rest ga ik gewoon naar de appie.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat koop jij dan zoal bij de marqt?
Waarom? Omdat het bij marqt biologisch is?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vlees en vis. Voor de rest ga ik gewoon naar de appie.
vraag me.af hoevaak toeristen met alleen contant naartoe zijn gegaan om er aan de kassa achter te komen dat je alleen kan pinnen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
snap die hype om cash uit te bannen echt nietquote:Op maandag 15 februari 2016 03:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die aidstoko accepteerdt geen cashgeld
terug naar eindhovenquote:Op maandag 15 februari 2016 03:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ah dan ligt het anders. welke stad zou je vrijwillig willen verhuizen zonder dat soort gevolgen?
Gewoon terug naar het guldentijdperk met zijn allen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap die hype om cash uit te bannen echt niet
Wat moet je in hemelsnaam nou weer in Rotterdam?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
terug naar eindhoven
rotterdam zou ik ook wel graag willen wonen
de facebookpagina van wijsteunendepvv is eldersquote:Op maandag 15 februari 2016 03:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Gewoon terug naar het guldentijdperk met zijn allen.
?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
de facebookpagina van wijsteunendepvv is elders
vind het een toffe stadquote:Op maandag 15 februari 2016 03:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat moet je in hemelsnaam nou weer in Rotterdam?
Rotterdam ghetto noemenquote:Op maandag 15 februari 2016 03:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind het een toffe stad
beetje zelfde grauwe ghettosfeer als eindhoven maar dan met moderne architectuur die wel geslaagd is
Ga dan naar Luik.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind het een toffe stad
beetje zelfde grauwe ghettosfeer als eindhoven maar dan met moderne architectuur die wel geslaagd is
eindhoven omdat je er bent opgegroeid of omdat je het objectief tof vind?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
terug naar eindhoven
quote:Op maandag 15 februari 2016 03:56 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het bij marqt biologisch is?
Vraag ik me ook af bij pinkassa'squote:Op maandag 15 februari 2016 03:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vraag me.af hoevaak toeristen met alleen contant naartoe zijn gegaan om er aan de kassa achter te komen dat je alleen kan pinnen.
Voor winkeliers is het wel veiliger, maar als je wil betalen is het matigquote:Op maandag 15 februari 2016 03:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zwartverdieners aanpakken héquote:Op maandag 15 februari 2016 03:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind er verder btw ook niets bijzonders aan, overpricede hipstergedoe.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 03:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
terug naar eindhoven
ben er niet opgegroeid. kwam er met m'n ouders wel vaak vroegah en heb er vijf jaar gewoondquote:Op maandag 15 februari 2016 04:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
eindhoven omdat je er bent opgegroeid of omdat je het objectief tof vind?
en damsco?
ging je vroeger ook wel eens naar splinter?
Ze claimen van iig. Lijkt me dat een AEX genoteerde multinational het zich niet kan permitteren om daar over te liegen.quote:Op maandag 15 februari 2016 04:02 schreef Calcio het volgende:
[..]
bij de AH hebben ze toch ook wel biologisch voedsel?
oh lol waar ben je dan opgegroeid? en geen splinterbezoeken dus?quote:Op maandag 15 februari 2016 04:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben er niet opgegroeid. kwam er met m'n ouders wel vaak vroegah en heb er vijf jaar gewoond
Kleingeld.quote:Op maandag 15 februari 2016 04:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Voor winkeliers is het wel veiliger, maar als je wil betalen is het matig
Ach ach ach.quote:Op maandag 15 februari 2016 04:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwartverdieners aanpakken hé
En ondertussen de privacy van werkend Nederland naar de tering helpen
bakel en maastrichtquote:Op maandag 15 februari 2016 04:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh lol waar ben je dan opgegroeid? en geen splinterbezoeken dus?
nou ja volgens mij word er constant in supermarkten over van alles gelogen en bedrogen van voedingswaarde tot aanbiedingen.quote:Op maandag 15 februari 2016 04:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze claimen van iig. Lijkt me dat een AEX genoteerde multinational het zich niet kan permitteren om daar over te liegen.
yesquote:Op maandag 15 februari 2016 04:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ah dus je bent nu eigenlijk teuggekeerd?
quote:Op maandag 15 februari 2016 04:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
nou ja volgens mij word er constant in supermarkten over van alles gelogen en bedrogen van voedingswaarde tot aanbiedingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |