Toch die eerste.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu weet ik niet welke ik moet instellenKies eens?
Is ook leukquote:Op maandag 15 februari 2016 13:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh leukLijkt mij wel echt leuk.
Oh dat klinkt wel goedquote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Nee die met broccoli en shittie aan kaas, maar verkopen ze niet meer zag ik
Crackquote:Op maandag 15 februari 2016 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het alleen maar leuk als deze sc wat drukker zou worden.
En snap dat gejank nooit als iemand van ene sc naar andere gaat, erg zeg oh oh oh?
Ja vraag me ook af wrm je niet al banned bentquote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef Elan het volgende:
Vroeger kreeg je gewoon 2 weken ban voor andere SC bewust verpesten.
Of je leest even terug.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn toch niks aan het verpesten?
Wow deze post is in strijd met het positieve beleid. Misschien moet een FA je even een DM sturen voor wat positieve stimulans.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef Elan het volgende:
Vroeger kreeg je gewoon 2 weken ban voor andere SC bewust verpesten.
Ik heb alles vanaf vanochtend hier terug gelezen. En ik was er vannacht ook bij. Wat is je punt?quote:
Dat mechanisme gaat op een of andere manier telkens stuk na een paar keer dicht en open ofzoquote:Op maandag 15 februari 2016 13:31 schreef Sked het volgende:
[..]
is die nog steeds niet gemaakt????
serieus???
Zou dat eerder met knoflook pasta etenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee die met broccoli en shittie aan kaas, maar verkopen ze niet meer zag ik![]()
Nu ga ik werken. Jij alvast succes en smakelijk vanavond en alles, nou dag
heb je al om een nieuw raam gevraagd?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mechanisme gaat op een of andere manier telkens stuk na een paar keer dicht en open ofzo
Ik post hier al jaren. En ga zeker niet via WhatsApp mensen opstoken om ergens te gaan lopen rellen/klieren. Laat staan zelf KLB SC verpesten.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja vraag me ook af wrm je niet al banned bent
Niemand mag Opso.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:33 schreef Stimorol- het volgende:
Hey mogen jullie Opsonisatie niet meer?
Is dat gebeurd dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:34 schreef Elan het volgende:
En ga zeker niet via WhatsApp mensen opstoken om ergens te gaan lopen rellen/klieren.
Alleen fikkie blijkbaar.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:33 schreef Stimorol- het volgende:
Hey mogen jullie Opsonisatie niet meer?
Haha nee krijg geen nieuw raam. Was duizenden euroes zeiden zequote:Op maandag 15 februari 2016 13:33 schreef Sked het volgende:
[..]
heb je al om een nieuw raam gevraagd?
waarom ben je uit klbsc dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het alleen maar leuk als deze sc wat drukker zou worden.
En snap dat gejank nooit als iemand van ene sc naar andere gaat, erg zeg oh oh oh?
Nee. Opso schijnt ene richolio oid (wat overigens geen KLB'er is) geappt te hebben vanwege de hele Elan vs de hele wereld-discussie.quote:
Ik heb geen hekel aan d'r ze voegt alleen geen kut toequote:
Bitch wtf man opso is de enige die een een groeps whatsapp zit en ook post in klbsc. En die zit notabene met users van deze sc in een groeps whatsapp.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik post hier al jaren. En ga zeker niet via WhatsApp mensen opstoken om ergens te gaan lopen rellen/klieren. Laat staan zelf KLB SC verpesten.
Hoe diep kun je zinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |