Correct. Zo gaat het ook tegen PSV straks.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat Atletico een verschrikkelijk saaie ploeg om naar te kijken. Ze geven inderdaad amper iets weg, ze krijgen zelf echter ook amper kansen. Heel degelijk, dat wel.
Ik hoop dat je genoten hebt.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het is wel de topper van dit weekend, nummer 3 tegen nummer 4. En Simeone is altijd genot.
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik hoop dat je genoten hebt.
Toch jammer, niet in Bernabeuquote:Op maandag 22 februari 2016 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Finale Copa Del Rey tussen Barça en Sevilla wordt gespeeld in Vicente Calderon.
Dat heeft Real expres toegelaten om ervoor te zorgen dat de finale niet in Bernabéu is.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Springsteen houdt er een concert op die dag, dus daarom
quote:Op maandag 22 februari 2016 19:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heeft Real expres toegelaten om ervoor te zorgen dat de finale niet in Bernabéu is.
Ik denk dat ze vandaag wel winnen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:46 schreef opreis het volgende:
Ik ben benieuwd, Real doet het de laatste jaren niet zo best tegen Atletico
Wat maakt het jou uit dan? Tis kutter voor de supportersquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:01 schreef Bolasie het volgende:
Wel een aids tijd weer.Zal vast wel commercieel interessant zijn, maar toch had ik dit liever in de avond gezien. Hopelijk houden ze volgende keer rekening met mij.
4 uur zaterdagmiddag = vrijwel standaard BPLquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat maakt het jou uit dan? Tis kutter voor de supporters
Jij mag best naar Norwich-West Brom kijken als je wil hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
4 uur zaterdagmiddag = vrijwel standaard BPL
Nou, wat een gemis zeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
4 uur zaterdagmiddag = vrijwel standaard BPL
Voor de kwaliteit ga je er iig niet naar zitten kijken. Tegenwoordig La Liga >>> PL om 16:00quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij mag best naar Norwich-West Brom kijken als je wil hoor
Joh, dat is al een tijdje bekendquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de kwaliteit ga je er iig niet naar zitten kijken. Tegenwoordig La Liga >>> PL om 16:00
Ik probeer ook wat meer La Liga mee te pikken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de kwaliteit ga je er iig niet naar zitten kijken. Tegenwoordig La Liga >>> PL om 16:00
Mooi dat mensen eindelijk door krijgen dat la Liga veruit de beste competitie ter wereld is, waar ook bij vrijwel elke ploeg bepaalde spelers spelen waarvoor je naar het stadion komt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik probeer ook wat meer La Liga mee te pikken.
Nou, wat een gemis zeg!11!1quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens wordt El Clasico waarschijnlijk op zaterdag 2 april 20:30 afgewerkt.
AZ - PSV om 19:45
Ik wil eens wat meer van Villareal zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mooi dat mensen eindelijk door krijgen dat la Liga veruit de beste competitie ter wereld is, waar ook bij vrijwel elke ploeg bepaalde spelers spelen waarvoor je naar het stadion komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |