quote:
Op maandag 29 februari 2016 10:10 schreef Drieklank het volgende:[..]
Ik snap het niet. Als je word versierd, dan is het toch makkelijk om contactgegevens uit te wisselen? Als je contactgegevens hebt, dan is het toch makkelijk om iets af te spreken? Als hij af wil spreken, dan heb je toch een date? Als je meerdere dates hebt en je pakt hem vol op de mond, dan heb je toch een beginnende relatie? Als een relatie ontstaat, dan heb je toch wat je wil?
Waar gaat het mis?

[..]
Spreek je jezelf niet ontzettend tegen? Als je geen leuk persoon bent, dan zou je niemand hebben om mee uit te gaan en al helemaal niet versierd worden.
Ik ben gewoon heel teleurgesteld geraakt, door een stuk of zes, zeven mannen, en natuurlijk vooral door de laatste relatie. Had daar echt al mijn zinnen op gezet. En die twee die me probeerden te versieren, waren niet echt iets. De eerste niet geheel aantrekkelijk voor mij, wel knap, maar miste iets. De tweede was heel aantrekkelijk maar een foute vreemdgaander en had het sowieso te snel over seks. Geen interesse in mij als persoon. Daar ga ik geen nummers mee uitwisselen.
Ik spreek mezelf tegen omdat ik dat... tja.... als een soort zelfbeschermingsmechanisme inzet? Ik bekijk nu elke nieuwe man toch met een bril van al die teleurstellingen. Ik heb allerlei negatieve gedachten over mannen. En daardoor lukt het me dus niet. En omdat het me niet lukt, worden de gedachten sterker.
Maar goed, daar ging dit topic niet helemaal over. Los van het 'gewone' omgaan met teleurstellingen in de liefde, hang ik hier sowieso te veel aan. Denk ik? Geen enkele relatie is perfect, dat weet ik heus wel. Maar het ziet er toch verdomd fijn uit bij al mijn vrienden dat ze niet alleen thuiskomen en nog wat meer van dat soort dingen die je in een relatie hebt.
goed. Ik weet ook wel wat me te doen staat. het leven in mijn eentje zin geven. Ja, ik ben echt bezig met veranderen, maar die weg gaat niet recht omhoog maar heuvelachtig.
[ Bericht 3% gewijzigd door Andromache op 29-02-2016 11:08:46 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
---
Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro:
https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*