Dat is jouw mening en die zal wel waar zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Correctie: Je bent kansloos
Het is wat meid.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben oude mailtjes aan het teruglezen en heb nu echt iets van alles was een leugennn, alles wat je in dat mailtje had gezet
/dagboek
Nobody caresquote:Op zondag 14 februari 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben oude mailtjes aan het teruglezen en heb nu echt iets van alles was een leugennn, alles wat je in dat mailtje had gezet
/dagboek
Het is nobody wat cares meidquote:Op zondag 14 februari 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
/dagboek
Niemand hier geeft een neuk.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Over 55 min moet jij je broodtrommeltje vullen
[..]
Ja he!1!1
Ik krijg wel neuksquote:
Lekker interessant allemaalquote:Op zondag 14 februari 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
/dagboek
Wil het niet langer geheim houdenquote:
Dunno, zou je aan Hermann moeten vragen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geven/ontvangen zolderkamerautistjes wel een neuk dan
Haha, daar is een liedje van.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
Tante uit Marokko komt morgen. gvd zin in.
inb4 nobody cares. Ik care.
Als ik een zeikwijf wilde dan was ik wel single geblevenquote:
neemt ze lekker eten mee?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik een zeikwijf wilde dan was ik wel single gebleven
Ahw, dat is leuk. Heb je dr al lang niet gezien?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
liginbedquote:Op zondag 14 februari 2016 22:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tc staat aaan
Cam staat aan
Waar blijf je
2 jaar geleden nu. Dus ga haar kapot knuffelen als ik haar zie.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, dat is leuk. Heb je dr al lang niet gezien?
Surinaamse tantes be like "hmmmm je bent dik gewordennnn", bij jullie ook?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
2 jaar geleden nu. Dus ga haar kapot knuffelen als ik haar zie.
lol zie het nu ook inderdaad.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:07 schreef kontenbonker het volgende:
[..]
Wel knap dat je er madceliefff van maakt
''als je beetje afvalt wollah danben jenog mooier''quote:Op zondag 14 februari 2016 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Surinaamse tantes be like "hmmmm je bent dik gewordennnn", bij jullie ook?
denk dat je dan ook nog mooier bent.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
[..]
''als je beetje afvalt wollah danben jenog mooier''
Wat ik zeg: oh shokrann ahahah
wat ik denm: je bent zelf dik geworden je hebt geluk dat ik niet bitchy ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |