Wie?quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:25 schreef Gwywen het volgende:
Het viel me op dat Leia en Han over Snoke praatten alsof het iemand is die iedereen kent (of zou moeten kennen). Zoals je in het dagelijks leven over Donald Trump praat, of zo.
Ik neem aan dat jij sarcastisch was?quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij sarcastisch was?
Zijn er soorten in het SW-universum die een paar keer zo oud worden als de mens?quote:Op woensdag 30 maart 2016 11:42 schreef Gwywen het volgende:
Ik hoop toch dat ze het allemaal heel anders gaan laten lopen. Niet weer "parsonage van the dark side komt uiteindelijk toch weer bij the light side".
Mooie twist zou zijn als bijv. Snoke degene is die Anakin bij Shmi verwekt heeft, of zoiets. (Van een afstandje, met z'n midichlorians)
Ik denk dat ik liever The Joker als presidentskandidaat heb.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh die gast van batman
Ja dan is natuurlijk wel de vraag welke jokerquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever The Joker als presidentskandidaat heb.
Het maakt niet uit, alle Jokers.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dan is natuurlijk wel de vraag welke joker
Er is maar 1 Joker:quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dan is natuurlijk wel de vraag welke joker
Vooral interessant omdat Rebels zich voor episode IV afspeelt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Omdat ze allebei slecht zijn en omdat hij voor hem werkt?
Het is niet onredelijk dat ze Rebels gaan gebruiken om bijvoorbeeld The Knights of Ren te introduceren natuurlijk. Een afsplitsing van the Death Watch?quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:
int naar Snoke in de preview van de volgende Star Wars Rebels aflevering van morgen.
En eenzelfde model lightsaber als die van Ren... ben b
Wookiees volgens mij en nog wel een paar.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zijn er soorten in het SW-universum die een paar keer zo oud worden als de mens?
Smoke kan geen Wookie zijn. Dat zou communicatief gezien nogal lastig zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:07 schreef bigtukker het volgende:
[..]
Wookiees volgens mij en nog wel een paar.
Yoda's soort, Maz Tanaka's soort, Hutts, Anzati, dat zijn in ieder geval al een paar soorten die de 1000 aantikken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:07 schreef bigtukker het volgende:
[..]
Wookiees volgens mij en nog wel een paar.
Misschien de opmars van The Grey Jedi?quote:Op woensdag 30 maart 2016 11:42 schreef Gwywen het volgende:
Ik hoop toch dat ze het allemaal heel anders gaan laten lopen. Niet weer "parsonage van the dark side komt uiteindelijk toch weer bij the light side".
Mooie twist zou zijn als bijv. Snoke degene is die Anakin bij Shmi verwekt heeft, of zoiets. (Van een afstandje, met z'n midichlorians)
Wellicht dat The Inquisitors de voorlopers zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is niet onredelijk dat ze Rebels gaan gebruiken om bijvoorbeeld The Knights of Ren te introduceren natuurlijk. Een afsplitsing van the Death Watch?
Dat zou op zich kunnen, ik heb nog niets van Rebels gezien, ben ik nog niet aan toegekomen. Het uniform van de Grand Inquisitor heeft er wel wat van weg zo te zien.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wellicht dat The Inquisitors de voorlopers zijn?
Ik gok eerder op 4 mei.quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:38 schreef KingRadler het volgende:
het zou mooi zijn als volgende maand trailer van Nieuwe Star Wars film te zien is voor bioscoopfilm Civil War.
Wat een toffe aflevering was datquote:Op woensdag 30 maart 2016 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Er wordt stevig gehint naar Snoke in de preview van de volgende Star Wars Rebels aflevering van morgen.
En eenzelfde model lightsaber als die van Ren... ben benieuwd.
ben nog aan het werk dus kan pas over een uurtje gaan kijken.quote:
Dubbele ep ook nogquote:Op donderdag 31 maart 2016 15:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ben nog aan het werk dus kan pas over een uurtje gaan kijken.
Qftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |