Ach, heel die moslimwereld is verstoppertje spelen voor hun godje. Wees eens niet naïef en geef toe dat je gewoon geen maagd meer bent. Misschien nog van voren, maar niet meer in algemene termen..quote:
dat je sex hebt is oke maar ga niet jezelf voorliegen dat anaal geen seks is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, heel die moslimwereld is verstoppertje spelen voor hun godje. Wees eens niet naïef en geef toe dat je gewoon geen maagd meer bent. Misschien nog van voren, maar niet meer in algemene termen..
Dat iddquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat je sex hebt is oke maar ga niet jezelf voorliegen dat anaal geen seks is.
Een man voelt niet of je wel of niet maagd bent.quote:
Ben je m/v?quote:Op zondag 14 februari 2016 08:11 schreef Honeymoon het volgende:
Hey,
ik heb 4 weken geleden onveilige sex gehad en sinds een week zit er bloed bij mijn ontlasting.
Meestal is dit alleen sochtends en de rest van de dag doet poepen pijn. Ook ben ik misselijk. Ik ben dus erg bang dat ik een soa heb. En ik wil het absoluut niet aan mijn ouders vertellen!
we hebben hier geen ggd waar ik naartoe kan dus moet ik naar de ha maar is die wel 100% vertrouwbaar dat ie t niet tegen mijn ouders verteld? en hoeland duurt het voordat de uitlslag er is en ik pillen ofzo krijg? ook zit er slijm bij, en ik vind het raar dat ikpas een week geleden symptomen kreeg als het bijv een scheurtje was door de sex. Daarom denk ik aan een soa.
Waarom zit jij hier?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een man voelt niet of je wel of niet maagd bent.
Als je voor je geloof maagd wil zijn telt dit niet echt hoor.
quote:Op zondag 14 februari 2016 08:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Jij bespreekt je seksleven met je ouders? Gezonde relatie hebben jullie.
Jij neemt dit soort topics nooit serieus, en zit hier vnm om leedvermaak.quote:
Het is zeer goed mogelijk dat er bij je anus of endeldarm iets beschadigd is. Je bent een meisje?quote:Op zondag 14 februari 2016 08:37 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het begrijpt.
quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jij neemt dit soort topics nooit serieus, en zit hier vnm om leedvermaak.
Ik heb net een homosexuele vriend verteld dat hij nog maagd is, ondanks dat hij regelmatig neukt en geneukt wordt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat je sex hebt is oke maar ga niet jezelf voorliegen dat anaal geen seks is.
ik wil dat zelf uit respect voor mijn manquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:46 schreef Flogging het volgende:
[..]
Het is zeer goed mogelijk dat er bij je anus of endeldarm iets beschadigd is. Je bent een meisje?
Waarom in godsnaam je anaal laten neuken voor je eerste keer. Lees eens over maagdelijkheid. Veel vrouwen hebben amper een maagdenvlies en bloeden niet tijdens hun eerste keer. Daarvoor hoef je dit niet te doen.
Maar voor de rest goede kloonquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:14 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
ik wil dat zelf uit respect voor mijn man
Je houd jezelf voor gek en ook je toekomstige man. Wel in je kontje geneukt worden en straks tegen je man zeggen dat je maagd bent. Sommige moslim vrouwen zijn nog hypocrieter dan Nederlandse dames.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:14 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
En je denkt dat je nu nog maagd bent?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:14 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
Lolquote:Op zondag 14 februari 2016 08:13 schreef zeer het volgende:
Ja, je huisarts is 100% vertrouwbaar, wat dat dan ook mag betekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |