Ja.quote:Op zondag 14 februari 2016 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heeft het tweede invloed op het eerste?
Haha jawel, ze is zelf ook een nachtmens maar is nu exht kapot.quote:Op zondag 14 februari 2016 02:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh, weet ze niet dat jouw dag meestal pas in de nacht begint
Beetje fappen terwijl mijn girl slaapt.quote:Op zondag 14 februari 2016 02:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker laat.
Wat ben jij op dit uur allemaal voor rottigheid aan het uitspoken jongen?
Is t weer aan?quote:Op zondag 14 februari 2016 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha jawel, ze is zelf ook een nachtmens maar is nu exht kapot.
Nog steeds gelukkig samen?quote:Op zondag 14 februari 2016 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Beetje fappen terwijl mijn girl slaapt.
Grapje natuurlijk, zit gwn beetje te FOK!ken
Wow heb je nog een stoel nodig?quote:Op zondag 14 februari 2016 02:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik achter zo'n stoeltje sta ben ik niet te stoppen
op zandstra's?quote:Op zondag 14 februari 2016 02:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wow heb je nog een stoel nodig?
Ik kan zonder een heel rondje
Wil je niet teleurstellen, maar dat is zo'n beetje de samenvatting van het levenquote:
grgrquote:
rtquote:Op zondag 14 februari 2016 02:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wil je niet teleurstellen, maar dat is zo'n beetje de samenvatting van het leven.
Het feit dat geen van jullie beiden er nu al vandoor wil zeggen dat er wel degelijk liefde in het spel is. Dat is de positieve kant van het verhaal en daar kun je hoop mee goed maken, zo niet alles en meer.
ik heb geen schaatsenquote:Op zondag 14 februari 2016 02:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee lekker ouderwets op noren
Heb jij die dan?
Wijze woorden, je hebt gelijk.quote:Op zondag 14 februari 2016 02:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wil je niet teleurstellen, maar dat is zo'n beetje de samenvatting van het leven.
Het feit dat geen van jullie beiden er nu al vandoor wil zeggen dat er wel degelijk liefde in het spel is. Dat is de positieve kant van het verhaal en daar kun je hoop mee goed maken, zo niet alles en meer.
ik heb maat 44quote:Op zondag 14 februari 2016 02:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als we dezelfde maar hadden mocht je die van mij hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |