Ik ook, maar ik ben de uitslag vergetenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:29 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb alleen West Ham-Sunderland gezien
Die zal ik lekker niet zeggenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben de uitslag vergeten
Antoniogodquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben de uitslag vergeten
Ik had liever met stalen buizen gezwaaidquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zal ik lekker niet zeggen
Ook met witte zakdoekjes gezwaaid?
Het zit vies tegen he. Had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had liever met stalen buizen gezwaaid
Het was niet bestquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had liever met stalen buizen gezwaaid
Het zit niet tegen, het is gewoon zo fucking slechtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het zit vies tegen he. Had ik niet verwacht.
Ik neem zelf al de nodige maatregelenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Sked, kan je het aan of moeten we je in bescherming nemen en vastbinden aan je beddenpoot?
Ik denk dat jij weinig anders doet dan op de bank zitten jaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:38 schreef Bolasie het volgende:
Bolasie op de bank, ik zie het somber in voor Palace.
Ik zit zelden op de bank.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat jij weinig anders doet dan op de bank zitten ja
Davy zou je nu confronteren met het feit dat niemand lacht.quote:
Bedankt, dat siert je.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Davy zou je nu confronteren met het feit dat niemand lacht.
Zo ben ik niet, ik wil je alleen zeggen dat dit grapje misschien niet zo geslaagd was.
Waarom FOK nieuwsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:49 schreef Rabieluh het volgende:
Ondertussen is er een gebouw ingestort.
Gebouw in Den Bosch ingestort
Dat mag. Je dag is immers al zo zwaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had een leuk gifje verwacht.
Nu ben ik enigszins teleurgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |