quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb je het misschien al eens verteld, maarJip
de Vries kreeg midden jaren negentig marihuana op recept, om zijn reuma te verlichten. Was een tijdelijke proef. Had-ie enorme medicijnpotten vol. Verlichtte wel, maar vernevelde nog meer. Heel de dag, van 's ochtends tot 's avonds, was hij apestoned. Was het ook niet helemaal.
Nu is-ie krom en clean in Frankrijk.
Voor mijn kanker maakt de CBD de THC enkele malen effectiever.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:32 schreef Physsic het volgende:
[..]
Laag in THC.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Charlotte%27s_web_(cannabis)
http://www.rollingstoned.nl/wietpil-voor-dementerende-ouderen/quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik val echt achterover van die 400 euro.
Er loopt in Nijmegen al wel een proef van cannabis-olie bij dementen,
ik zoek het even na.
Lijkt me ook de beste manier. Als alles legaal is dan krijg je ook wat je verwacht. Is het uit met inferieure rommel waar de meeste ongelukken mee gebeuren en de je kunt de kwaliteit waarborgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:35 schreef Rezania het volgende:
Gewoon alle drugs legaliseren, mensen die er problemen mee hebben helpen in plaats van in het gevang gooien.
Mijn vriend uit post #4 ook. Dat was gewoon weed. Wat hij in een soort verdamper deed.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:19 schreef yvonne het volgende:
Maar die man ( als we het over dezelfde hebben) had wél de THC er inzitten.
Ik hoor dat wel vaker, maar is dit soort spul ook ooit een keer in fatsoenlijke trials voorgekomen?quote:Uit steeds meer serieuze wetenschappelijke onderzoeken blijkt dat deze olie helpt bij het onderdrukken van onder meer pijn, psychoses en epileptische aanvallen.
Klopt, ik koop ze voor 16 Euro per flesje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar die man ( als we het over dezelfde hebben) had wél de THC er inzitten.
[..]
Wat een ontzettende naaier die apotheker.
400 euro voor flesjes ter grote van neusdruppelflesjes
Ja. Zie hier.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik hoor dat wel vaker, maar is dit soort spul ook ooit een keer in fatsoenlijke trials voorgekomen?
Persoonlijk vind ik het verhaal van Charlotte Figi veelzeggend.quote:Epilepsie
Het gebruik van cannabis bij epilepsie behoort historisch gezien tot de oudste toepassingen. Dierproeven leveren het bewijs van de anti-epileptische effecten van sommige cannabinoïden. De anti-epileptische werking van phenytoïne en diazepam werd door THC versterkt. Volgens een paar individuele rapporten uit de 20e eeuw blijken patiënten cannabis te gebruiken om hun anders oncontroleerbare aanvallen te kunnen beheersen.
Bron: http://cannabis-med.org/i(...)4e4ebeb0e37#epilepsi
De meeste daar zijn nogal oud. Tijd voor wat nieuw onderzoek.quote:
Alle cannabinoïden hebben zo hun medische voordelen.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:33 schreef H4ppy het volgende:
"Zonder de roesstof THC"
Is THC niet juist de stof die de belangrijkste medische voordelen met zich meebrengt?
Goed tegenargument, je kan zo de tweede kamer in.quote:
Als jij serieus crocodile en cocaïne wil legaliseren spoor je niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed tegenargument, je kan zo de tweede kamer in.
Je moet mensen helpen, verbieden helpt daarbij niet. Verboden vruchten zijn aantrekkelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:49 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Als jij serieus crocodile en cocaïne wil legaliseren spoor je niet.
Hoe zie je dat voor je dan? 18 jarige knulletjes die even wat coke en crystal meth gaan inslaan voor een leuk avondje met 3 doden als gevolg? Lijkt me geen goed plan.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet mensen helpen, verbieden helpt daarbij niet. Verboden vruchten zijn aantrekkelijk.
Natuurlijke selectie is een bitch.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:02 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan? 18 jarige knulletjes die even wat coke en crystal meth gaan inslaan voor een leuk avondje met 3 doden als gevolg? Lijkt me geen goed plan.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie is een bitch.
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:25 schreef Rezania is een vuile homo het volgende:
[..]
Goed tegenargument, je kan zo de tweede kamer in.
Heb eigenlijk helemaal geen zin in deze discussie op dit tijdstip, en zeker niet met jou. Welterusten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |