abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159889202
M'n zusje en mn vriendin denken leuk naar de ladies of soul te gaan. Kopen ze op onlineticketshop.nl kaartjes voor totaal ¤165. Kikken we op de kaartjes, kosten ze eigenlijk ¤35 per stuk en staan ze op naam van m. Schutman uit Dordrecht!?
Dus we proberen ze te bellen maar dan krijg je de kkantenservice van eventim. Zij verkopen de ECHTE kaartjes en zijn op de hoogte is van de halve oplicht praktijken. Ze zegt: 'het is niet helemaal illegaal dus wij kunnen er niks aan doen. Die partij koopt kaartjes en verkoopt ze door voor veel meer geld en soms verkopen ze meerdere dezelfde kaartjes en kom je niet eens binnen.'
Nou ik vind eigenlijk dat zo'n organisatie WEL verantwoordelijk is. Zij zouden actief mensen moeten waarschuwen op hun site welke site wel te vertrouwen is en welke niet. Of ten minste! de consument vertellen hoe het zit met zo'n website. Dan heb je een keuze. Nu ben je gewoon belazerd. Maar zij zijn natuurlijk ook blij dat er zoveel kaartjes worden gekocht dus zijn ze vast blij.

De mensen die acyer onlineticketsjop.nl zitten zullen hun moeder vast trots vertellen dat ze een maas in de wet hebben gevonden. Maar stiekem vreet het toch aan je neem ik aan. Erg fatsoenlijk is het niet. Ik vraag me af of je dsn je kinderen eervol kan vertellen wat je werk is. Beetje schuilen achter vraag en aanbod, je bent gewoon een aaseter. Als je later terugkijkt op je leven zal dat niet met trots zijn maar een knoop in je buik.

Iemand anders nog een klacht over deze nepsite of ben ik de enige?

Hopelijk komen ze vanavond binnen en hebben de meiden een leuke avond. Ik ben benieuwd.
pi_159889253
Je moet gewoon zelf iets beter kijken wat de officiële verkoper van de tickets is doei
gr gr
pi_159889264
Je bent de enige. Ik heb daar ooit een ticket gekocht en ik heb daarna met de artiest backstage mogen praten. Ik raad het iedereen aan.
Gr. Gr.
pi_159889309
Pietluttig doen over lunchgeld :')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159889322
Ik heb het vermoeden dat als ze wél binnenkomen, TS niks meer van zich laat horen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_159889371
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 17:55 schreef dahansch het volgende:

De mensen die acyer onlineticketsjop.nl zitten zullen hun moeder vast trots vertellen dat ze een maas in de wet hebben gevonden. Maar stiekem vreet het toch aan je neem ik aan. Erg fatsoenlijk is het niet. Ik vraag me af of je dsn je kinderen eervol kan vertellen wat je werk is. Beetje schuilen achter vraag en aanbod, je bent gewoon een aaseter. Als je later terugkijkt op je leven zal dat niet met trots zijn maar een knoop in je buik.

Ga er maar vanuit dat het ze geen fuck boeit. Die lui proberen gewoon op een zo gemakkelijk mogelijke manier geld te verdienen. M.n. turken hebben hier een handje van.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_159889413
2e hands kaartjes zitten gewoon veel risico's aan.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159889472
Mensen die via Google tickets zoeken omdat ze te dom/lui zijn om het officiële kanaal te vinden (via site artiest of organisator)... :')
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_159889625
kaartjes gaan op ticketswap voor 4 en half barkie. Niet verder kijken dan je neus lang is :')
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_159889633
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:07 schreef Loohcs het volgende:
Mensen die via Google tickets zoeken omdat ze te dom/lui zijn om het officiële kanaal te vinden (via site artiest of organisator)... :')
Er zijn ook optredens waar dat haast niet te doen is omdat je van te voren weet dat als je kaartjes koopt je deze voor 5x het bedrag kunt verkopen. Zoals bijvoorbeeld bij Adele :')

Ticketswap is dan weer veel eerlijker waar een maximale prijs geld van 120% wat gewoon heel redelijk is. Website's die speculeren met ticketprijzen moeten gewoon keihard aangepakt worden.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 18:15:02 #11
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_159889647
Ze zijn toch niet opgelicht maar kiezen er zelf voor niet via de officiële weg kaartjes te kopen. Opgelicht zijn ze pas als de kaartjes vals zijn, maar dat weet je nog niet.
pi_159889871
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Ze zijn toch niet opgelicht maar kiezen er zelf voor niet via de officiële weg kaartjes te kopen.
én om die prijs ervoor te betalen. Kennelijk vonden ze het dat waard.
quote:
Opgelicht zijn ze pas als de kaartjes vals zijn, maar dat weet je nog niet.
Dit idd.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_159889936
Dit is 100% de resultaat van hun eigen baggeronderzoek en baggerperceptie. Derhalve onterechte klacht en lekker voor jullie.

Fijne avond.
FR1908
pi_159889966
Als je zusje meteen op de eerste Google hit klikt en ook daar meteen kaartjes koopt zonder enige reviews te lezen, HOE kan de organisatie dan de consument waarschuwen voor die malafide doorverkoopsites? En er wordt wel degelijk gewaarschuwd, er is zelfs een wet in aanmaak (hoewel men daar al meer dan vijf jaar mee bezig is en niks gaat oplossen).

En je zet je betoog geen kracht bij door dingen uit je duim te zuigen, zoals dat kaartjes meerdere keren verkocht worden.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 18:29:32 #15
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_159889977
Zet een klacht op Klacht.nl ^O^
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_159890309
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:14 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Er zijn ook optredens waar dat haast niet te doen is omdat je van te voren weet dat als je kaartjes koopt je deze voor 5x het bedrag kunt verkopen. Zoals bijvoorbeeld bij Adele :')

Ticketswap is dan weer veel eerlijker waar een maximale prijs geld van 120% wat gewoon heel redelijk is. Website's die speculeren met ticketprijzen moeten gewoon keihard aangepakt worden.
Ik speculeer lekker ook met tickets.
Sue me. :6
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 13 februari 2016 @ 18:59:48 #17
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_159890722
Schijnbaar vinden ze het ¤165 waard, prima toch
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 13 februari 2016 @ 19:07:35 #18
438758 zeer
Opritsjniki
pi_159890921
dit topic :')
pi_159891686
Jemig TS...onder welke steen heb jij geleefd?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_159891843
Er zijn zelfs nu nog, voor vanavond, kaartjes te koop à ¤ 45.
Well done, TS.
pi_159891850
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef Abed het volgende:
Pietluttig doen over lunchgeld :')
Deze man :')
pi_159891893
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 17:58 schreef loni55 het volgende:
Je bent de enige. Ik heb daar ooit een ticket gekocht en ik heb daarna met de artiest backstage mogen praten. Ik raad het iedereen aan.
Gr. Gr.
Smakelijk gelachen, bedankt :')
pi_159891923
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:13 schreef bruinwerker het volgende:
kaartjes gaan op ticketswap voor 4 en half barkie. Niet verder kijken dan je neus lang is :')
Niet weten wat een barkie is!

:') :') :')_!!
pi_159893588
Soberzo betalen voor de Ladies of Soul :')
Al kreeg ik geld toe
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_159895258
En TS? Zijn ze binnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')