Ga er maar vanuit dat het ze geen fuck boeit. Die lui proberen gewoon op een zo gemakkelijk mogelijke manier geld te verdienen. M.n. turken hebben hier een handje van.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:55 schreef dahansch het volgende:
De mensen die acyer onlineticketsjop.nl zitten zullen hun moeder vast trots vertellen dat ze een maas in de wet hebben gevonden. Maar stiekem vreet het toch aan je neem ik aan. Erg fatsoenlijk is het niet. Ik vraag me af of je dsn je kinderen eervol kan vertellen wat je werk is. Beetje schuilen achter vraag en aanbod, je bent gewoon een aaseter. Als je later terugkijkt op je leven zal dat niet met trots zijn maar een knoop in je buik.
Er zijn ook optredens waar dat haast niet te doen is omdat je van te voren weet dat als je kaartjes koopt je deze voor 5x het bedrag kunt verkopen. Zoals bijvoorbeeld bij Adelequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:07 schreef Loohcs het volgende:
Mensen die via Google tickets zoeken omdat ze te dom/lui zijn om het officiële kanaal te vinden (via site artiest of organisator)...
én om die prijs ervoor te betalen. Kennelijk vonden ze het dat waard.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Ze zijn toch niet opgelicht maar kiezen er zelf voor niet via de officiële weg kaartjes te kopen.
Dit idd.quote:Opgelicht zijn ze pas als de kaartjes vals zijn, maar dat weet je nog niet.
Ik speculeer lekker ook met tickets.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:14 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Er zijn ook optredens waar dat haast niet te doen is omdat je van te voren weet dat als je kaartjes koopt je deze voor 5x het bedrag kunt verkopen. Zoals bijvoorbeeld bij Adele![]()
Ticketswap is dan weer veel eerlijker waar een maximale prijs geld van 120% wat gewoon heel redelijk is. Website's die speculeren met ticketprijzen moeten gewoon keihard aangepakt worden.
Smakelijk gelachen, bedanktquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:58 schreef loni55 het volgende:
Je bent de enige. Ik heb daar ooit een ticket gekocht en ik heb daarna met de artiest backstage mogen praten. Ik raad het iedereen aan.
Gr. Gr.
Niet weten wat een barkie is!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:13 schreef bruinwerker het volgende:
kaartjes gaan op ticketswap voor 4 en half barkie. Niet verder kijken dan je neus lang is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |