abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159884546
Herkennen jullie dit, dat je door negatieve ervaringen geen contact meer met mensen durft te maken. In mijn geval is dit eigenlijk zowel met mannen als vrouwen dat ik door angst moeite heb om onbekende mensen aan te spreken. Uiteraard wil ik net als ieder andere jongere vrienden maken en vrouwen aanspreken maar wat als je dat niet durft?

Moet meteen denken aan vroeger dat ik als klein jongetje al op de basisschool problemen had met contact leggen, niet wist hoe je dit moest doen en altijd ergens buitengesloten in een hoekje eindigde. Helaas nog altijd niet de oplossing gevonden. Hoe pakken jullie zo'n situatie aan? Hoe leg je contact?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 februari 2016 @ 14:02:45 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159884606
Leer mensen kennen via internet en ontmoet ze na een tijdje in het echt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_159884629
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:00 schreef syndroom het volgende:
Herkennen jullie dit, dat je door negatieve ervaringen geen contact meer met mensen durft te maken. In mijn geval is dit eigenlijk zowel met mannen als vrouwen dat ik door angst moeite heb om onbekende mensen aan te spreken. Uiteraard wil ik net als ieder andere jongere vrienden maken en vrouwen aanspreken maar wat als je dat niet durft?

Moet meteen denken aan vroeger dat ik als klein jongetje al op de basisschool problemen had met contact leggen, niet wist hoe je dit moest doen en altijd ergens buitengesloten in een hoekje eindigde. Helaas nog altijd niet de oplossing gevonden. Hoe pakken jullie zo'n situatie aan? Hoe leg je contact?
Maandagochtend je huisarts bellen voor een doorverwijzing naar de psych. En dan een psych bellen
  zaterdag 13 februari 2016 @ 14:06:36 #4
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_159884683
Je bent een autist en die hebben sws moeite met contact maken en onderhouden.
Wellicht dat je ook een sociale fobie hebt ontwikkeld in de loop der tijd.

Ga naar de psycholoog want met topics op Fok! openen gaat er niets veranderen.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_159884684
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:03 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Maandagochtend je huisarts bellen voor een doorverwijzing naar de psych. En dan een psych bellen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159884688
Doe jij ook nog eens wat anders of klaag je echt de hele dag door? :O
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_159884831
Je hebt al zoveel goede tips gehad in andere topics, waarom probeer je die niet uit?
pi_159884841
Klagen? Jammer dat dit zo op jouw overkomt, is niet de bedoeling. Ik probeer aan te kaarten dat dit een serieus probleem is waar ik al heel mijn leven mee zit. Je kunt toch begrijpen dat het best frustrerend is dat je niet weet hoe je contact met mensen moet maken en alleen maar faalervaringen heb gehad.

Ik weet dat het niet constructief is maar dat ik af en toe klaag is gewoon een stukje frustratie en om stoom af te blazen.
pi_159884862
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:16 schreef LionPopChoc het volgende:
Je hebt al zoveel goede tips gehad in andere topics, waarom probeer je die niet uit?
Angst. Ik durf niet meer zo goed initiatieven te nemen, bang dat het toch weer mislukt of op m'n bek ga.
pi_159884934
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:18 schreef syndroom het volgende:

[..]

Angst. Ik durf niet meer zo goed initiatieven te nemen, bang dat het toch weer mislukt of op m'n bek ga.
Maar hoe denk je dan stappen te kunnen gaan zetten?
pi_159884955
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:16 schreef syndroom het volgende:
Klagen? Jammer dat dit zo op jouw overkomt, is niet de bedoeling. Ik probeer aan te kaarten dat dit een serieus probleem is waar ik al heel mijn leven mee zit. Je kunt toch begrijpen dat het best frustrerend is dat je niet weet hoe je contact met mensen moet maken en alleen maar faalervaringen heb gehad.

Ik weet dat het niet constructief is maar dat ik af en toe klaag is gewoon een stukje frustratie en om stoom af te blazen.
Het enige wat ik zie is dat je het ene na het andere topic in R&P aanmaakt van 'Boehoe, ik ben zo zielig.' terwijl je hier niet kan krijgen wat je nodig hebt; professionele hulp.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 14:24:07 #12
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_159884972
Als je niets durft te ondernemen, heb je ook niets aan tips.
pi_159885048
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:00 schreef syndroom het volgende:
Hoe leg je contact?
Ga vrijwilligerswerk doen, in de vluchtelingen opvang zoeken ze best veel mensen.
pi_159885203
Neem een cursus sociale vaardigheden, voor de zoveelste keer. En geen smoesjes, gewoon doen. En ga naar een psycholoog want je hebt duidelijk hulp nodig.
pi_159885255
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ga vrijwilligerswerk doen, in de vluchtelingen opvang zoeken ze best veel mensen.
_O-. Kijk naar z'n UI.
pi_159885275
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:36 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

_O-. Kijk naar z'n UI.
}:| :')
pi_159885428
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:36 schreef syndroom het volgende:

[..]

}:| :')
Waarom reageer jij nooit op mensen die moeite voor je doen
pi_159885431
Ah, is dit je enige account naast deezertje of heb je nog meer kloonaccounts waaronder je lekker kan zeiken
pi_159885448
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:46 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dan verandert er daadwerkelijk iets, en verandering is eng. :')
pi_159885463
quote:

[..]

Omdat ze stiekem helemaal niet willen veranderen. Ongelukkig zijn is hun comfort zone, daarbuiten gaan is eng.
pi_159885486
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Omdat ze stiekem helemaal niet willen veranderen. Ongelukkig zijn is hun comfort zone, daarbuiten gaan is eng.
Mensen die...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159885510
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:18 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik snap dat wel als je vaak teleurgesteld bent geweest, maar in de echte wereld kan dat niemand ene flikker schelen. Vooral als je al een beetje buiten de boot valt, Dus je kan twee dingen doen

Niks, en alles blijft hetzelfde

Uit je comfortzone stappen en af en toe op je bek gaan. Wetende dat elke keer dat je op je bek gaat het je de volgende keer wat makkelijker afgaat.

Met dit soort situaties helpt nadenken dus niet.
pi_159885514
quote:

[..]

Omdat het moeilijker is dan je denkt om al deze tips en adviezen uit te voeren. Je moet ook begrijpen dat er sprake is van angst waardoor ik eerst goed na wil denken voordat ik iets wil doen. Daardoor blijf je maar uitstellen en uitstellen.
pi_159885542
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:50 schreef syndroom het volgende:

[..]

Omdat het moeilijker is dan je denkt om al deze tips en adviezen uit te voeren. Je moet ook begrijpen dat er sprake is van angst waardoor ik eerst goed na wil denken voordat ik iets wil doen. Daardoor blijf je maar uitstellen en uitstellen.
En daar kan een goede hulpverlener je uitstekend bij helpen. Een klankbord om zaken te relativeren zodat je ze niet opblaast tot onoverkomelijke obstakels.
pi_159885556
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:50 schreef syndroom het volgende:

[..]

Oh, bij deze mag er dan een slotje op, want het blijkt toch nutteloos. Flikker toch op man, ik snap dat het moeilijk is, maar deze kwats schieten we niets mee op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')