HAHAHA WATquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had zin in wild vanavond
jeetje manquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben eens gebeten door een struisvogel.
En? Eindigde het in aangerand worden door een bronstige bok?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had zin in wild vanavond
herten jagen met handgranaten, echt fabuleusquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHA WAT
Dan heb je het verdiend ja. Arme hertje
Het wordt steeds erger hier. Gister nog een fokker die met een pitbull op de vuist is gegaan en vandaag een struisvogel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben eens gebeten door een struisvogel.
jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En? Eindigde het in aangerand worden door een bronstige bok?
Ploegen gaan zich dan wil instellen op het counterspel van leicester, ik denk dat de meeste ploegen zoals Frank wel denken dat ze dit seizoen daarmee nog door het ijs gaan zakken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop van harte dat Leicester volgend jaar gewoon hetzelfde blijft spelen. Vardy en Mahrez excelleren in counterspel, ze moeten niet het spel gaan maken. Gewoon je spelers vervangen door betere counterspelers
En smakelijk. Heerlijke wildsmaak en boterzacht vlees.quote:
Die kan je nog zonder problemen eten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
En dan word ik achterna gezeten door een kip. Wat een leven.
Ik heb een granaat in mijn hand ...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
herten jagen met handgranaten, echt fabuleus
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die kan je nog zonder problemen eten.
uiteraard...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb een granaat in mijn hand ...
Is er eigenlijk iets wat jij wel lust?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb een granaat in mijn hand ...
Ah, dus hier is je lokkertje. Klote SC reeks. Dat die bagger in KLB mag staan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:51 schreef Crip het volgende:
watvinden jullie van mijn valentijnskaart aan vinnie?
KLB / Ze vindt me dik
Neequote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is er eigenlijk iets wat jij wel lust?
Zo, wat een muzikaal hoogstandje.quote:
Ik verzamelde tot 3 jaar geleden kippen in de achtertuinquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
En dan word ik achterna gezeten door een kip. Wat een leven.
Ik was het niet, maar zou het wel gedaan hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb jij ze opgestookt ofzo... zou echt wat voor jou zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |