SPOILER: SwiftliciousOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verstandigquote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:42 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ben even op Wilders stemmen brb
Huh wat?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zag het wel! Ik zag het wel!
Mag je mooi Crip achternaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb enkel, moet nog tweede aanvragen sinds jaren. Pro in uitstellen ;p
Wij zullen jou eens achterna gaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag je mooi Crip achterna![]()
![]()
jij hebt hem gedwongen jahquote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was Frass en is in goed overleg gebeurd
gewoon doen . Ik ben alleen weg zoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:50 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil de hele dag in bed liggen chips vreten en bij jullie blijven
Mahl dacht ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
Wie dacht er gisteren nou dat ik Turks was?
Ik lig in bed met pringles join mequote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:50 schreef Oberkullie het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lig in bed met pringles join me
Daar is het zaterdag voorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:50 schreef Oberkullie het volgende:
Beetje afghaan beetje arab beetje dit beetje dat beetje tatta beetje turk beetje ottomaansquote:
Hoj is een chineesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja echt he. je bent Marokkaan toch?
Nee Koreaans.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja echt he. je bent Marokkaan toch?
tis jouw leefuhquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beetje afghaan beetje arab beetje dit beetje dat beetje tatta beetje turk beetje ottomaans
turknlsyrisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |