quote:Mjah
Op maandag 25 november 2002 11:44 schreef DuchessX het volgende:
Ja tuurlijk!Op een domme vraag een dom antwoord
quote:'Tisser toch de laatste tijd met jou Bea??
Op maandag 25 november 2002 12:59 schreef Fogerty het volgende:[..]
Mjah
Zeg dan ook niet zulke dingen
quote:Probeer je me nu iets aan te praten?
Op maandag 25 november 2002 13:20 schreef DuchessX het volgende:
'Tisser toch de laatste tijd met jou Bea??
En sorry ja, ik was het weer even vergeten, ik bedoelde natuurlijk:
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 25-11-2002 14:39]
quote:
Op maandag 25 november 2002 13:32 schreef Fogerty het volgende:[..]
Oh sorry ja, ik was het weer even vergeten, ik bedoelde natuurlijk:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kortom...ik leef....
DD
quote:Waarmee dan?
Op maandag 25 november 2002 02:00 schreef VerbodenAppel het volgende:
Ontzettend KUT.KUT in het kwadraat.
En nee, dit heeft niks te maken met primaire geslachtskenmerken of Universiteit Tilburg.
quote:en in de steek gelaten...
Op maandag 25 november 2002 16:03 schreef QyRoZ het volgende:
Teleurgesteld...
Het is klote want ik heb het nodig. Maar het zegt wel wat over mijn gemoedstoestand dat ik nu onder de tafel lig van het lachen. Mijn hele bestaan is zo dieptriest dat gierend over de grond rollen het enige is wat er nog op zit
quote:Waar ga je heen. Want ik als oppersufkut heb al heel vaak van dit soort situaties gehad en weet dus dat je een tijdelijk document in (lucht)havens ter plekke mee kunt krijgen. En dat je met een spoedprocedure binnen een dag een nieuw paspoort kunt regelen op je stadsdeelkantoor. Dat kost alleen wel het dubbele van de normale prijs. Hopelijk helpt het
Op maandag 25 november 2002 16:19 schreef Fogerty het volgende:
Ik lach me kapot
Ik zoek namelijk al de hele dag naar mijn paspoort en ik was ervan overtuigd dat dat nog in mijn halsportemonnee zou zitten van mijn vakantie een paar maanden terug, en nu heb ik EINDELIJK die halsportemonnee gevonden, en nu zit het ding er niet in.Het is klote want ik heb het nodig. Maar het zegt wel wat over mijn gemoedstoestand dat ik nu onder de tafel lig van het lachen. Mijn hele bestaan is zo dieptriest dat gierend over de grond rollen het enige is wat er nog op zit
quote:Hehe, dank voor het advies maar ik heb het alleen maar nodig om lid te kunnen worden van de bieb, dat kan nog wel even een paar dagen wachten tot ik het gevonden heb
Op maandag 25 november 2002 16:23 schreef Ripley het volgende:
Waar ga je heen. Want ik als oppersufkut heb al heel vaak van dit soort situaties gehad en weet dus dat je een tijdelijk document in (lucht)havens ter plekke mee kunt krijgen. En dat je met een spoedprocedure binnen een dag een nieuw paspoort kunt regelen op je stadsdeelkantoor. Dat kost alleen wel het dubbele van de normale prijs. Hopelijk helpt het
(Ik kneep hem trouwens wel een beetje toen we vrijdag in de trein naar Brussel een nogal agressieve drugscontrole kregen, niet dat ik spul bij me had maar ik zat wel zonder paspoort aangezien ik dat vrijdag dus ook al niet kon vinden
)
Intussen lach ik verder. Ik ga vanavond eens een hilarisch verhaal schrijven over hoe ik hier woon in een ontiegelijke teringzooi en alle hoge verwachtingen van mensen niet waarmaak omdat depressies me van elke activiteit weerhouden. Ik vind het ineens niet eens meer zo erg dat ik geen ideale schoondochter ben en geen carriere maak. Dit is MIJN manier van leven
quote:And that is why?
Op maandag 25 november 2002 16:23 schreef QyRoZ het volgende:
Had ik al gemeld dat ik me kut voel?![]()
quote:*schouderklopje geeft*
Op maandag 25 november 2002 16:13 schreef QyRoZ het volgende:[..]
en in de steek gelaten...
Biertje?
quote:Doe maar een kratje of 10, komt wel op.
Op maandag 25 november 2002 16:31 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
*schouderklopje geeft*
Biertje?
quote:
Op maandag 25 november 2002 16:29 schreef Fogerty het volgende:[..]
Hehe, dank voor het advies maar ik heb het alleen maar nodig om lid te kunnen worden van de bieb, dat kan nog wel even een paar dagen wachten tot ik het gevonden heb
(Ik kneep hem trouwens wel een beetje toen we vrijdag in de trein naar Brussel een nogal agressieve drugscontrole kregen, niet dat ik spul bij me had maar ik zat wel zonder paspoort aangezien ik dat vrijdag dus ook al niet kon vinden
)
Intussen lach ik verder. Ik ga vanavond eens een hilarisch verhaal schrijven over hoe ik hier woon in een ontiegelijke teringzooi en alle hoge verwachtingen van mensen niet waarmaak omdat depressies me van elke activiteit weerhouden. Ik vind het ineens niet eens meer zo erg dat ik geen ideale schoondochter ben en geen carriere maak. Dit is MIJN manier van leven
Ik ben overigens ooit eens op het paspoort van mijn vier jaar jongere zusje die steil rood haar heeft en heel mager is naar Italie gereisd, dus kun je nagaan hoe goed ze op je paspoort letten.
Ideale schoondochters sucken btw
.
Een beetje van alles wat.
Maar over het algemeen wel oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |